i
Zdroj: Riot Games
Patch 14.15 přináší úpravy bot a nové předměty a augmenty v aréně
Seznam kapitol
V nové aktualizaci došlo na úpravy Summoner's Riftu, arény i Swarmu. Do Arény míří nové augmenty a předměty.
Šampioni
Akali
- W - Twilight Shroud
- Cooldown: 20 → 20/19/18/17/16 sekund
- R - Perfect Execution
- (R1) Základní poškození: 80/220/360 → 110/220/330
- (R2) Základní poškození: 60/130/200 → 70/140/210
- Cooldown: 100/80/60 → 120/90/60 sekund
Aurora
- P - Spirit Abjuration
- Základní bonus k rychlosti pohybu: 5 + 0,25% za úroveň → 5 + 0,2% za úroveň
- Bonusová rychlost pohybu za přízrak: 5% → 2 + 0,015% AP
- Q - Twofold Hex
- Recast cooldown: 0,5 sekundy → 0,1 sekund
- Q2 už nemůže minout původní cíl.
- W - Across the Veil
- Zrušení neviditelnosti nyní nastane při vypuštění útoku a ne při začátku animace (aby se Aurora nezviditelnila v případě, že útok přeruší).
- Cooldown: 18/17/16/15/14 sekund → 20/19/18/17/16 sekund
- E - The Weirding
- Rychlost odskoku: 800 → 150 + 2× rychlost pohybu
- R - Between Worlds
- Základní poškození: 250/375/500 → 200/325/450
- AP ratio: 65% → 60%
Aurelion Sol
- Q - Breath of Light
- Mana za sekundu: 30/35/40/45/50 → 35/40/45/50/55
- W - Astral Flight
- Dosah: 1500/1600/1700/1800/1900 → 1500
- E - Singularity
- Cena: 80 many → 90 many
Cassiopeia
- Základní mana: 350 → 400
- Růst many za úroveň: 60 → 40
- Q - Noxious Blast
- Cena: 50/60/70/80/90 → 50/55/60/65/70 many
- AP ratio: 90% → 70%
- W - Miasma
- Cena: 70/80/90/100/110 → 70/75/80/85/90 many
- E - Twin Fang
- Cena: 50/48/46/44/42 → 40 many
- AP ratio bonusového poškození: 60% → 55%
Ezreal
- Q - Mystic Shot
- AD ratio: 140% → 130%
Irelia
- Základní HP: 590 → 630
- Základní regenerace HP: 8,5 → 6
Leona
- P - Sunlight
- Základní poškození: 32-168 → 32-151
- W- Eclipse
- Základní poškození: 55/90/125/160/195 → 55/85/115/145/175
Shyvana
- E - Burnout
- Poškození: 60/100/140/180/220 + 40% celkového AD + 90% AP → 85/125/165/205/245 + 50% bonusového AD + 80% AP
- (R + E) Bonusové poškození: 75/90/105/120/135 + 30% celkového AD + 30% AP → 75/90/105/120/135 + 50% bonusového AD + 20% AP
- (R + E) Postupné poškození (DoT): 30-60 podle úrovně +5% celkového AD +10% AP → 30-60 podle úrovně +15% bonusového AD +10% AP
Skarner
- Růst HP za úroveň: 105 → 110
- Q - Upheaval
- Cena: 50 → 45 many
- První útok po použití schopnosti by měl být nyní rychlejší.
- E - Ixtal's Impact
- Už nemůže nabrat jednotky za Skarnerem.
Sylas
- Armor: 27 → 29
- Q - Chain Lash
- Cooldown: 11/10/9/8/7 → 10/9/8/7/6 sekund
- (Q2) Poškození: 70/125/180/235/290 + 90% AP → 60/115/170/225/280 + 80% AP
- W - Kingslayer
- Ratio léčení: 35% AP → 20% AP + 5% bonusových HP
- AP ratio poškození: 80% → 70%
- E - Abscond / Abduct
- (E2) AP ratio: 100% → 80%
Varus
- Základní AD: 57 → 59
- P - Living Vengeance
- Bonus po zabití miniona: 10% attack speed → 10/15/20% attack speed na úrovních 1/7/13
- Bonus po zabití šampiona: 40% attack speed a 15% attack speed jako AD → 50% attack speed a 25% attack speed jako AD a AP
- Maximální hranice Attack speedu po zapnutí pasivky: 2,763 → 3,0
- W - Blighted Quiver
- On-hit poškození: 7/14/21/28/35 → 5/10/15/20/25
Yasuo
- Základní armor: 30 → 32
- E - Sweeping Blade
- Základní poškození: 60/70/80/90/100 → 70/85/100/115/130
- Zvýšené poškození podle stacků: 15-25% → 25%
Yone
- Q - Mortal Steel
- Základní poškození: 20/40/60/80/100 → 20/45/70/95/120
- R - Fate Sealed
- Cooldown: 120/90/60 → 120/100/80 sekund
Zed
- Q - Razor Shuriken
- Poěkození: 80/115/150/185/220 + 110% bonusového AD → 80/120/160/200/240 + 100% bonusového AD
- R - Death Mark
- Cooldown: 120/100/80 sekund → 120/110/100 sekund