Patch 14.1 přináší velké změny mapy a předmětů, souboje rivalů a mnoho dalšího
i Zdroj: Riot Games
Novinky League of Legends Článek Patch 14.1 přináší velké změny mapy a předmětů, souboje rivalů a mnoho dalšího

Patch 14.1 přináší velké změny mapy a předmětů, souboje rivalů a mnoho dalšího | Kapitola 10

Giry

Giry

9. 1. 2024 23:23

Seznam kapitol

1. Monstra z Voidu 2. Úpravy mapy 3. Předměty pro mágy 4. Předměty pro fightery 5. Předměty pro tanky 6. Předměty pro assassiny
7. Předměty pro marksmany 8. Předměty pro supporty 9. Předměty pro enchantery 10. Další balanční změny 11. Souboje rivalů 12. Další novinky

Začíná čtrnáctá sezóna a do League of Legends přichází obrovské změny. Tak pojďme na to.

Reklama

Startovní předměty

Alt Tag

Doran's Blade

  • Lifesteal: 0 → 3,5%
  • Omnovamp: 2,5% → 0
Alt Tag

Doran's Ring

  • Obnova many za sekundu: 1 → 1,25
  • Zvýšená obnova many po udělení poškození do nepřátelského šampiona odstraněna.

Šampioni

Alt Tag

Hwei

  • Základní armor: 18 → 21

Runy

Alt Tag

Triple Tonic

  • Nahradila runu Perfect Timing (Stopwatch)
  • Na úrovni 3 získáte Elixir of Avarice
    • Při použití získáte 5 true damage při zásahu do minionů na 60 sekund. Na konci efektu získáte 40 zlata.
  • Na úrovni 6 získáte Elixir of Force
    • Při použití získáte 20 AD nebo AP (adaptivní) na 60 sekund.
  • Na úrovni 9 získáte Elixir of Skill
    • Při použití získáte nové vylepšení schopnosti (toto nepřidává úroveň ani nemění pravidla pro přidávání schopností podle úrovně)

Poškození v jungli

  • Bonusové poškození šampionů do ne-epických monster: 42% → 25%
  • Poškození pomocníků v jungli za sekundu: 15,5 (+10% bonusového AD) (+12% AP) (+20% bonusového Armor) (+20% bonusové Magic Resistance) (+ 3% bonusových HP) true damage → 20-90 (podle úrovně) (+10% bonusového AD) (+12% AP) (+20% bonusového Armor) (+20% bonusové Magic Resistance) (+ 3% bonusových HP) true damage
  • Pomocníci v jungli mají nyní stanovené maximum poškození za sekundu proti epickým monstrům: 16-40 (podle úrovně)

Věže

  • HP vnitřní věže: 3600 → 4000
  • HP inhibitorové věže: 3300 → 3500
  • HP věže u Nexusu: 2700 → 3000
  • Backdoor bonus: Nyní snižuje True Damage do věží namísto toho, aby ho úplně odstranilo.
    • Redukce poškození při backdooru: 66,6% → 80%
Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama