Patch 14.1 přináší velké změny mapy a předmětů, souboje rivalů a mnoho dalšího
i Zdroj: Riot Games
Novinky League of Legends Článek Patch 14.1 přináší velké změny mapy a předmětů, souboje rivalů a mnoho dalšího

Patch 14.1 přináší velké změny mapy a předmětů, souboje rivalů a mnoho dalšího

Giry

Giry

9. 1. 2024 23:23

Seznam kapitol

1. Monstra z Voidu 2. Úpravy mapy 3. Předměty pro mágy 4. Předměty pro fightery 5. Předměty pro tanky 6. Předměty pro assassiny
7. Předměty pro marksmany 8. Předměty pro supporty 9. Předměty pro enchantery 10. Další balanční změny 11. Souboje rivalů 12. Další novinky

Začíná čtrnáctá sezóna a do League of Legends přichází obrovské změny. Tak pojďme na to.

Reklama

Voidgrubs a Voidmites - Larvy a roztoči

  • Tři larvy se objeví v doupěti Barona po prvních 5 minutách.
  • Každá larva vyvolá tři roztoče každých 12 sekund v souboji.
  • Každá larva se může v každé hře jednou respawnout. Každá má svůj vlastní časovač na respawn - 4 minuty. Hráči mohou zabít jen jednu nebo dvě larvy a odejít, stále dostanou bonusy za zabití.
  • Při smrti larvy získají ostatní larvy 25% maximální HP a 25% chybějících HP jako štít, který postupně upadá během 10 sekund.
  • Zabití larvy přidá vašemu týmu stack Hunger of the Void, díky kterému vaše útoky udělují bonusové true damage během 4 sekund do budov. Toto poškození se zvyšuje s každou zabitou larvou - 4 (melee) / 3 (ranged) true damage každých 0,5 sekundy za stack.
  • Pokud získáte 5 stacků (5 zabitých larev), sami začnete automaticky vyvolávat roztoče, kteří vám budou pomáhat ničit budovy (15 sekund cooldown). Pokud získáte všech 6 stacků, počet vyvolaných roztočů se zvýší na 2. Roztoči od hráčů mají stejné parametry jako melee minion, ale mají o 40% méně HP a o 50% vyšší rychlost pohybu.
  • Larvy opustí baronovo doupě v čase 13:45 (nebo ve 13:55, pokud jsou v souboji), aby uvolnili místo pro Rift Heralda.
  • První larva ze skupiny (první respawn tří larev je první skupina, druhý respawn je druhá skupina) se počítá jako zabití epického monstra pro různé odměny (Například Cho'Gath získá stack na své R za zabití první larvy z první skupiny a poté první larvy z druhé skupiny).
Patch 14.1 přináší velké změny mapy a předmětů, souboje rivalů a mnoho dalšího
i Zdroj: Riot Games

Parametry Larvy - Voidgrub

  • HP: 250 + 250 za každou minutu hry
  • AD: 10 + 2,5 za každou minutu hry
  • Attack speed 0,5
  • Armor: 0
  • Magic resistance: 0
  • Rychlost pohybu: 350
  • Dosah útoků: 500 jednotek (stejně jako např. Samira)
  • Zkušenosti: 75 + 2% za každou úroveň vyšší než 4 (úroveň se vypočítává z průměrné úrovně všech šampionů ve hře).
  • Zlato za zabití: 20 pro šampiona, kdo larvu dorazil + 10 pro každého hráče (včetně toho, kdo larvu dorazil).

Parametry roztoče - Voidmite

  • HP: 20 + 40 za každou minutu hry
  • AD: 6 + 0,5 za každou minutu hry
  • Attack speed 2
  • Armor: 0
  • Magic resistance: 0
  • Rychlost pohybu: 420
  • Dosah útoků: 125
  • Zkušenosti: 0
  • Zlato za zabití: 1 pro šampiona, kdo roztoče dorazil

Rift Herald

  • Pokud vy nebo spojenec vyvolá Rift Heralda, může na něj jeden z vás kliknout pravým tlačítkem. Tím na něj naskočí a začne ho ovládat. Kliknutím pravého tlačítka nasměrujete Heraldův výpad. Poté ho lze ovládat podobně jako Siona v ultimátce.
  • Herald může po vyvolání udělat jeden výpad (buď s hráčem nebo automaticky sám u věže). Pokud bude v jeho blízkosti zničena věž nebo inhibitor, může udělat další výpad.
  • Výpad trvá až 14 sekund. Začíná na 150 rychlosti pohybu a postupně se zvyšuje až na 600 během 5 sekund (zvyšuje se o 75% při výpadu na nepřátelskou věž). Výpad skončí při nárazu do terénu nebo budovy, ubere heraldovi 66% jeho HP a vyhodí hráče ovládajícího Heralda do vzdálenosti 200 + 75% jeho dosahu útoků v opačném směru, než byl výpad.
  • Pokud hráč nasměruje výpad Heralda do nepřátel, obdrží zasažení nepřátelé 250 true damage a budou vyhozeni do vzduchu.
  • Pokud hráč nasměruje výpad Heralda do nepřátelské budovy, obdrží tato budova 2000 (+ 0-750 podle průměrné úrovně) poškození, vyvolá se 5 (+ počet stacků Hunger of the Void) roztočů, kteří také začnou útočit na budovu, a hráč dostane dočasný štít.
  • Rift Herald má nyní také Baron Gaze - snižuje příchozí poškození od posledního nepřítele, kterého zasáhl, o 50%.
  • Rychlý Recall už nedostane jeden hráč, ale všichni hráči, co se podíleli na zabití Heralda. Tento vylepšení recall je ale jen na jedno použití.
  • Peníze za Heraldem zničené věže a pláty si nově rozdělí všichni hráči, co se podíleli na zabití Heralda.
  • Pokud hráči nevyvolají Heralda před koncem cooldownu, objeví se automaticky. Pokud je v té době šampion, který ho má v inventáři, mrtvý, Herald se objeví v bázi tohoto hráče.
Patch 14.1 přináší velké změny mapy a předmětů, souboje rivalů a mnoho dalšího
i Zdroj: Riot Games

Blue Buff a Red Buff

  • Poté, co padne druhý drak, se Modrý golem a Červený Brumbleback změní na Drakonickou verzi. Jejich buffy už se od této chvíle nebudou přesouvat z hráče na hráče při zabití.
  • Poté, co se ve 20. minutě objeví Baron, nakazí se Modrý golem a Červený Brumbleback Voidem a objeví se znovu se 30% více HP.
  • Po zabití těchto monster získává buffy nově celý spojenecký tým, kromě šampionů, kteří jsou zrovna mrtví.
  • Blue buff: 5/10/15/20 Haste → 10 Haste
  • Red Buff: 0,5/1/3/5% regenerace maximálních HP na úrovních 1/4/6/11 → 0,5/1/3% regenerace maximálních HP na úrovních 1/4/6
Patch 14.1 přináší velké změny mapy a předmětů, souboje rivalů a mnoho dalšího
i Zdroj: Riot Games

Krab v řece

  • Po 20. minutě se Voidem nakazí i krabi v řece. Po jeho zabití se zapne efekt modré květiny odhalující okolí ale s mnohem větší odhalenou plochou. Stejně jako u modré květiny klesnou HP všem odhaleným nepřátelským wardám na 1.

Baron

  • Nově se objevuje ve třech různých formách se třemi různými schopnostmi a třemi různými tvary svého doupěte:

Hunting Baron

  • Baron vyvolá sloup blesků na všemi svými nepřáteli v okolí. Po 0,7 sekundách začnou blesky udělovat poškození každých 0,1 sekundy o velikosti 15% současných HP cíle.
Patch 14.1 přináší velké změny mapy a předmětů, souboje rivalů a mnoho dalšího
i Zdroj: Riot Games

Territorial Baron

  • Baron se rozmáchne a po 1,5 sekundě přitáhne všechny nepřátele ve výseči o 300 jednotek a udělí jim 75 magické poškození.
Patch 14.1 přináší velké změny mapy a předmětů, souboje rivalů a mnoho dalšího
i Zdroj: Riot Games

All-Seeing Baron

  • Baron vyšle střely ke dvěma nejvzdálenějším nepřátelům (vidí až na 2200 jednotek). Tyto střely letí 3 sekundy a udělují 150 magického poškození prvnímu zasaženému cíli a 50 poškození všem následujícím.
Patch 14.1 přináší velké změny mapy a předmětů, souboje rivalů a mnoho dalšího
i Zdroj: Riot Games

Parametry Barona

  • HP: 11400 + 180 za každou minutu hry
  • AD: 350 + 10 za každou minutu hry
  • Attack Speed: 0,625
  • Armor 120
  • Magic resistance: 70
  • Dosah útoků: 955
  • Zkušenosti: 600 pro ty, co se podíleli na zabití + 800 rozděleno mezi spojence poblíž
  • Zlato: 25 pro hráče, co Barona dorazí + 300 všem hráčům v týmu
Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama