i
Zdroj: Riot Games
Patch 13.20 přinesl nový vzhled Jaxe, velké úpravy jungle, odstraněný ping Bait a další změny | Kapitola 3
Po dlouhé době jsme se dočkali většího patche. Tentokrát došlo na úpravy šampionů, předmětů, run, jungle a mnoho dalšího.
Smite
Smite
- Poškození do šampionů a jednotek vyvolaných šampiony: 20-160 → 40
- AoE do Tier 3 monster: 50% → 100%
- Smite se nyní použije na Epické monstrum, i když je váš kurzor o 350 jednotek vedle (pokud není na jiném cíli).
- Typ poškození: Kouzlo → Aktivace (nezapne efekt Liandry's)
Pomocníci junglerů
Mosstomper
- Už nepřidává tenacity a rezistenci proti zpomalení
- Velikost štítu: 60-281 na úrovních 1-18 → 180 -300 na úrovních 10-18
- Redukce poškození od epických monster, pokud jsou dva spojenci poblíž, odstraněna.
Gustwalker
- Rychlost pohybu v křoví: 45% → 30%
- Rychlost pohybu za zabití monstra: 60% → 45%
- Redukce poškození od epických monster, pokud jsou dva spojenci poblíž, odstraněna.
Scorchclaw
- Poškození do nepřátelského šampiona lze nyní aktivovat pouze útokem nebo schopnosti namísto jakéhokoli poškození.
- Redukce poškození od epických monster, pokud jsou dva spojenci poblíž, odstraněna.
Jungle kempy
- Normální HP: 100-200% na úrovních 1-11 → 100-235% na úrovních 1-18
- Vylepšené HP: 100-200% na úrovních 1-11 → 100-270% na úrovních 1-18
- HP velkého Raptora na úrovni 1: 1100 → 1200, 100-235% na úrovních 1-11 → 100-235% na úrovních 1-18
- XP Malého a středního Kruga: 100-135% na úrovních 1-9 → 100-145% na úrovních 1-9
- DPS ratio pomocníků: -10% bonusového AD, -2% AP, +10% bonusového Armoru, +10% bonusového Magic resistu
- Armor a magic resist velkých monster: 20 → 42
- Armor a magic resist malých monster: 0 → 20
- Poškození jungle předmětu do neepických monster: 20% → 42%
Scuttle Crab
- HP: 100-213% → 100-360%
- Zlato a XP: 100-180% na úrovních 1-9 → 100-230% na úrovních 1-18
Léčení v jungli
- Léčení za zabití: 30-166, až 225% podle chybějících HP → 12% chybějících HP
- Mana za zabití: 19-87, až 225% podle chybějící many → 20% chybějící many
- Nové: Maximum léčení od pomocníků: 12-45 na úrovních 1-12
Zkušenosti za miniony
- Nižší XP za miniony pro junglery: 60-25% mezi 0-14 minutou → 70-0% mezi 0-20 minutou
- Už nezmrazí postih při splnění Avatara.
- Úroveň pro získání XP pro prohrávající tým: o 1,1 úrovně méně → o 1,5 úrovně méně
Draci
Odměny za draky
- Cloud: Rezistence proti zpomalení a rychlost pohybu: 7% → 4%
- Hextech: Ability Haste a Attack speed: 7,5 → 5
- Infernal: AP/AD: 5% → 3%
- Mountain: Bonusové rezistence: 8% → 5%
- Regenerace chybějících HP: 2,5% → 2%
Dragon Soul
- Cloud: Rychlost pohybu: 15% → 20%
- Hextech: Zpomalení: 40%/30% → 45%/35%
- Infernal: základní poškození: 80 → 100
- Mountain: základní štít: 180 → 220
- Ocean: Základní léčení: 130 → 150
- Ocean: Základní obnova many: 80 → 100
Rift Herald
- Lokální zlato: 200 → 100
Baron
- HP: 12600 + 180 za minutu → 15000 + 180 za minutu
Pláty věží
- Zlato: 175 → 125
Čas smrti
- Úrovně 2-3: sníženo o 2 sekundy
- Úrovně 4-6: sníženo o 4 sekundy
- Úroveň 7: sníženo o 5 sekund
- Úroveň 8: sníženo o 6,5 sekund
- Úroveň 9: sníženo o 4 sekund