i
Zdroj: Riot Games
Patch 13.20 přinesl nový vzhled Jaxe, velké úpravy jungle, odstraněný ping Bait a další změny
Po dlouhé době jsme se dočkali většího patche. Tentokrát došlo na úpravy šampionů, předmětů, run, jungle a mnoho dalšího.
Šampioni
Jax
- Jax dostal nový vzhled, animace, efekty a další vizuální vylepšení. Prohlédnout si ho můžete v našem starším článku:
Akshan
- Q - Avengerang
- Bonusová rychlost pohybu: 40% → 20/25/30/35/40%
- E - Heroic Swing
- Základní poškození: 30/45/60/75/90 → 25/40/55/70/85
Bel'Veth
- P - Death in Lavender
- Bonusový attack speed po použití schopnosti: 25-50% → 20-40%
- E - Royal Maelstrom
- Nyní může udělit kritické poškození.
- Redukce poškození: 70% → 42/49/56/63/70%
- Poškození: 8/10/12/14/1616 + 6% AD → 6/7/8/9/10 + 8% AD
- Minimální poškození při zásahu: 6% → 8%
- R - Endless Banquet
- Bonusová rychlost v pravé formě mimo souboj: 25/50/75 → 10/45/80
- HP příšerek z Voidu: 40/50/60% → 20/45/70%
Galio
- W - Shield of Durand
- Cooldown: 18/17,5/17/16,5/16 sekund → 18/17/16/15/14 sekund
- Cooldown pasivního štítu: 12 sekund → 12/11/8 sekund (na úrovních 1/6/11)
Jinx
- Růrst HP za úroveň: 100 → 105
- P - Get Excited!
- 25% Attack speed za kill nebo asistenci se nyní stackuje.
- R - Super Mega Death Rocket!
- Cooldown: 75/65/55 sekund → 70/60/50 sekund
- Minimální poškození: 30/45/60 + 15% bonusového AD → 32,5/47,5/62,5 + 16,5% bonusového AD
- Maximální poškození: 300/450/600 + 150% bonusového AD → 325/475/625 + 165% bonusového AD
Kai'Sa
- Základní armor: 28 → 25
K'Sante
- Základní HP: 610 → 570
- Růst HP za úroveň: 108 → 115
- Růst armoru za úroveň: 4,7 → 5,2
- P - Dauntless Instinct
- Poškození během R se už nezvyšuje o 20% za 100 armoru a magic resist během R
- Q - Ntofo Strikes
- Základní poškození: 50/75/100/125/150 → 30/60/90/120/150
- Během Q3 nelze nově použít flash.
- W - Path Maker
- Cena: 75/80/85/90/95 many → 60/65/70/75/80 many
- Nyní má minimální dobu nabíjení 0,65 sekund. Maximální doba nabíjení zůstává 1 sekunda.
- Poškození, CC, vzdálenost skoku a další parametry už nejsou závislé na délce nabíjení schopnosti.
- Redukce poškození: 25% + 1% za 100 bonusových HP + 10% za 100 armoru + 10% za 100 magic resist → 40-65% (podle úrovně)
- Trvání omráčení: 0,3/0,35/0,4/0,45/0,5 - 0,85/0,95/1,05/1,15/1,25 sekund → 1,25 sekund
- Poškození: 2/2,25/2,5/2,75/3 - 7/7,25/7,5/7,75/8% maximálních HP cíle → 20/40/60/80/100 + 50% AD + 30% bonusového Armoru/magic resistu + 6/7/8/9/10% maximálních HP cíle
- W - Path maker (R+W)
- Nyní má minimální dobu nabíjení 0,5 sekundy. Maximální doba nabíjení zůstává 1 sekunda.
- Poškození, CC, vzdálenost skoku a další parametry už nejsou závislé na délce nabíjení schopnosti.
- Redukce poškození: 30% + 1,2% za 100 bonusových HP + 12% za 100 armoru + 12% za 100 magic resist → 50-75% (podle úrovně)
- Už neuděluje bonusové poškození.
- Cooldown: 24/22/20/18/16 sekund → 18/16.5/15/13.5/12 sekund
- R - All Out
- Hranice HP: 55% → 65%
- Vzdálenost odražení: 350 → 300
- Poškození: 35/70/105 + 20% AD → 70/110/150 + 65% AD
- Poškození při naražení do terénu: 150/250/350 + 20% AD → 70/110/150 + 65% AD
- Nyní resetuje stacky Q.
- Bonusové AD: 5 + 32,5% bonusového armoru/magic resist → 15/30/45 + 25% bonusového armoru/magic resist
- Léčení: 10% + (0,75% za 100 bonusových HP) → 10/15/20% všeho poškození do šampionů.
- Nyní přidává 25/35/45% bonus k attack speedu
Kai'Sa
- Armor: 28 → 25
Milio
- P - Fired Up!
- Poškození se vždy počítá jako Miliovo. Skrze spojence lze tak nyní aktivovat předměty jako Chemtech Putrifier. Stále s ním ale nepůjde “ukrást” spojencům kill.
- E - Warm Hugs
- Cooldown: 18/17/16/15/14 sekund → 17/16/15/14/13 sekund
- Velikost štítu: 60/85/110/135/160 + 30% AP → 60/90/120/150/180 + 30% AP
- R - Breath of Life
- AP ratio léčení: 30% → 50%
Morgana
- W - Tormented Shadow
- AP ratio: 14% → 17%
- Poškození do monster: 155% → 165%
- E - Black Shield
- Cooldown: 24/22/20/18/16 sekund → 26/23,5/21/18,5/16
- R - Soul Shackles
- Rychlost pohybu: 5/30/55% směrem k nepřátelům → 10/40/60% do všech směrů
- Trvání omráčení: 1,5 sekund → 1,5/1,75/2 sekundy
- Poškození (zasáhne dvakrát): 150/225/300 + 70% AP → 175/250/325 + 80% AP
Quinn
- Základní HP: 603 → 565
- Základní rychlost pohybu: 335 → 330
- Růst AD za úroveň: 2,4 → 2,7
Zed
- W - Living Shadow
- Cooldown: 20/18,5/17/15,5/14 sekund → 20/19,25/18,5/17,75/17 sekund
Ziggs
- Q - Bouncing Bomb
- Radius: 150 → 160