
i
Zdroj: Riot Games
Patch 13.19 oslabuje AD LeBlanc, odstraňuje některé pingy a přináší nové tresty pro hráče
Seznam kapitol
AD LeBlanc obrátila metu na toplane vzhůru nohama. Riot proto reaguje nejen jejími nerfy, ale oslabil i předmět Statikk Shiv, který LeBlanc využívala k rychlému zabíjení minionů. Navíc jsme se dočkali úprav trestů za nevhodné chování a odstranění některých pingů.
Šampioni

Azir
- Q - Conquering Sands
- Cooldown: 12/10,5/9/7,5/6 sekund → 14/12/10/8/6 sekund

Briar
- Upraveny doporučené předměty a runy.
- Růst Attack speedu za úroveň: 2,5% → 2,3%
- Q - Head Rush
- Schopnost je nyní správně označena jako reset základního útoku pro interakce s předměty jako Hail of Blades.
- W - Blood Frenzy
- Nyní má ukazatel Fury.
- Popisek schopnosti nyní specifikuje, že použití schopnosti nepřeruší vylepšené Blood Frenzy z ultimátky.
- W - Snack Attack
- Léčení: 35/42,5/50/57,5/65% → 36/42/48/54/60%
- Zvýšené poškození proti minionům a monstrům: 500 → 400
- Opravena chyba, kvůli které mohlo poškození vypočítávané z procent chybějících HP cíle kriticky zasáhnout.
- Přidán malý cooldown po použití schopnosti, aby nešlo v některých případech schopnost nedopatřením znovu aktivovat.
- E - Chilling Scream
- Opravena chyba, kdy nepřátelé nedostávali omráčení, pokud je briar odhodila do terénu vytvořeného jiným hráčem.
- R - Certain Death
- Ping na schopnost nyní vypíše nepřátelské šampiony v dosahu.
- Opravena chyba, kvůli které Briar útočila do špatných cílů, pokud nepřítel zasažený schopností zemřel dříve, než k němu dolétla.

Galio
- R - Hero's Entrance
- Cooldown: 200/180/160 sekund → 180/160/140 sekund

Gangplank
- R - Cannon Barrage
- Cooldown: 180/160/140 sekund → 170/150/130 sekund
- Zpomalení z vylepšení Death's Daughter: 60% → 75%
- Bonusová rychlost pohybu z vylepšení Raise Morale: 30% → 40%

Jhin
- R - Curtain Call
- Základní poškození: 50/125/200 → 64/164/244

LeBlanc
- Attack speed ratio: 0,625 → 0,4
- Růst Attack speedu za úroveň: 1,4% → 2,2%
- Růst AD za úroveň: 3,5 → 2,7
- Růst many za úroveň: 55 → 25
- Růst regenerace many za úroveň: 1 → 0,8
- W - Distortion
- AP ratio: 60% → 65%
- E - Ethereal Chains
- AP ratio: 30% → 35%

Lee Sin
- Armor: 34 → 36
- W - Safeguard / Iron Will
- Omnivamp: 5/10,5/16/21,5/27% → 10/14/18/22/26%
- E - Tempest
- Základní poškození: 35/65/95/125/155 → 35/60/85/110/135

Lissandra
- W - Ring of Frost
- Trvání znehybnění: 1,1/1,2/1,3/1,4/1,5 sekund → 1,25/1,35/1,45/1,55/1,65 sekund

Nunu & Willump
- E - Snowball Barrage
- AP ratio za zásah: 10% → 15% (Celkově tedy 90% → 135%)

Pyke
- Růst HP za úroveň: 104 → 110
- W - Ghostwater Dive
- Cooldown: 12/11,5/11/10,5/10 sekund → 12/11/10/9/8 sekund

Rek'Sai
- P - Fury of the Xer'Sai
- Léčení: 15-125 + 2-12% maximálních HP (zvyšuje se každé 3 úrovně) → 10 + 2-10% maximálních HP (zvyšuje se s každou úrovní)
- Q - Queen's Wrath / Prey Seeker
- Poškození: 34-50% celkového AD → 30-50% celkového AD
- W - Burrow / Un-burrow
- Rychlost pohybu pod povrchem: 350/355/360/365 na úrovních 1/6/11/16 → 340/345/350 na úrovních 1/6/11
- Základní poškození z Unborrow: 50/65/80/95/110 → 50/85/120/155/190

Renekton
- Základní magic resist: 32 → 28

Syndra
- Q - Dark Sphere
- Základní poškození: 70/105/140/175/210 → 75/110/145/180/215

Twitch
- R - Spray and Pray
- Rychlost projektilů: 4000 → 5000

Zeri
- Základní rychlost pohybu: 335 → 330