Patch 13.1 - velké úpravy Jaxe a méně her v promo sériích
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Patch 13.1 - velké úpravy Jaxe a méně her v promo sériích

Patch 13.1 - velké úpravy Jaxe a méně her v promo sériích

Giry

Giry

11. 1. 2023 01:00

První letošní patch přinesl řadu balančních i systémových změn.

Reklama

První patch v letošním roce přichází do hry. Dostalo se na úpravy Jaxe a dalších šampionů. Také se nevyhneme změnám rozdělování odměn za ranked hry.

Obsah patche


Nové skiny

Do hry se dostane šest Mythmaker skinů. Prohlédnout si je můžete v našem starším článku.


Úpravy ranked her

Letošní ranked sezóna bude v polovině roku rozdělena na dva splity, o těchto změnách si můžete přečíst v našem starším článku.

Od letonšní sezóny se také mění systém rozdávání odměn za ranked hry. Nově budeme za hodnocené hry získávat Spirit body, za ty pak dostaneme různé odměny, které si můžete prohlédnout v sekci “ranked” v klientovi.

Patch 13.1 - velké úpravy Jaxe a méně her v promo sériích

 

  • Za každou výhru získáme 10 Spirit bodů, za prohru 6.
  • Victorious skin za první split mohou získat všichni hráči. Pro hráče s rankem Gold a vyšší stačí získat 80 Spirit bodů, aby dostali Victorious skin, hráči s rankem Silver a nižší musí získat minimálně 1600 bodů (přibližně 200 her).
  • Promotion série byly zkráceny z pěti her na tři.
  • Omezení v DuoQ pro hráče s MMR hodnotou Master a vyšší je odstraněno až do patche 13.3. Pokud je ale váš viditelný rank Master nebo vyšší, toto omezení stále platí.
  • Viditelný rank se už neuplatňuje při výpočtu omezení pro hráče, pouze MMR.
  • Kariérní staitstiky byly vyresetovány.

Mythic obchod

Nově dostupné:

  • Prestige Dragonmancer Volibear
  • Prestige K/DA Ahri
  • Mythic Chroma Storm Dragon Lee Sin

Odchází z obchodu:

  • Prestige Arcade Caitlyn
  • Prestige PROJECT Sylas
  • Prestige Space Groove Nami
  • Mythic Chroma Galaxy Slayer Zed
  • Anima Squad 2022 Grab Bag
  • Star Guardian 2022 Grab Bag
  • Anima Squad 2022 Mythic Essence ikona
  • Star Guardian 2022 Mythic Essence ikona
  • MSI High Noon 2022 Mythic Essence ikona
  • Steel Valkyrie 2022 Mythic Essence ikona
  • Worlds 2022 Mythic Essence ikona
  • Eclipse Knights 2022 Mythic Essence ikona
  • Ocean Song 2022 Mythic Essence ikona

Balanční změny

Šampioni

Jax

  • Jax dostal nové ikony schopností
  • Q – Leap Strike
    • Fyzické poškození: 65/105/145/185/225 (+100% bonusového AD)(+60% AP) → 65/105/145/185/225 (+100% bonusového AD) (+0% AP)
  • E – Counter Strike
    • Minimální poškození: 55/80/105/130/155 (+50% bonusového AD) fyzického poškození → 55/85/115/145/175 (+4% maximálních HP cíle) (+100% AP) magického poškození
    • Bonusové poškození za vyhnutí se útoku: 20% celkového poškození → 20% základního poškození
  • R – Grandmaster’s Might
    • Cooldown: 80 sekund → 100/90/80 sekund
    • Bonusové poškození z každého třetího zásahu: 100/140/180 (+ 70% AP) → 80/120/160 (+ 60% AP)
    • Pasivní část schopnosti má nyní nové animace, zvůkové efekty a vizuální efekty.
    • Nová aktivní část: Jax se rozmáchne svou lucernou kolem sebe a udělí 150/250/350 (+100% AP) magického poškození zasaženým nepřátelům. Pokud zasáhne šampiona, získá 25/45/65 (+40% bonusového AD) Armoru plus 15/20/25% (+10% bonusového AD) za každého zasaženého šampiona. Také získá 60% této hodnoty jako magic resist. Efekt trvá následujících 8 sekund. Během této doby uděluje pasivní část bonusové poškození s každým druhým útokem místo každého třetího.

Aatrox

  • P – Deathbringer Stance
    • Bonusové poškození z maximálních HP: 5-12% → 4-10%
  • E – Umbral Dash
    • Pasivní zvýšené léčení během ultimátky: 25/30/35/40/45% → 20/24/28/32/36%
  • R – World Ender
    • Bonusová rychlost: 60/80/100% → 50/65/80%

Dr. Mundo

  • Základní HP: 653 → 613
  • Růst armoru za úroveň: 4.2 → 3.7
  • E – Blunt Force Trauma
    • Bonusové AD: 2,5/3/3,5/4/4,5% maximálních HP → 2/2,5/3/3,5/4% maximálních HP

Fiora

  • P – Duelist’s Dance
    • Ratio true damage: 4,5% maximálních HP za 100 AD → 4% maximálních HP za 100 AD
  • Q – Lunge
    • Fyzické poškození: 70/80/90/100/110 (+ 95/100/105/110/115% bonusového AD) → 70/80/90/100/110 (+ 90/95/100/105/110% bonusového AD)

Jayce

  • AD: 54 → 57
  • Q (kladivo) – To the Skies!
    • Základní fyzické poškození: 55/100/145/190/235/280 → 60/110/160/210/260/310
  • W (kladivo) – Lightning Field
    • Magické poškození za sekundu: 25/40/55/70/85/100 → 35/50/65/80/95/110

K’Sante

  • Základní rychlost pohybu: 335 → 330
  • P – Dauntless Instinct
    • Základní poškození: 10-25 → 5-20
  • W – Path Maker
    • Minimální fyzické poškození: 4,25/4,5/4,75/5/5,25% maximálních HP cíle → 2/2,25/2,5/2,75/3% maximálních HP cíle
    • Maximální fyzické poškození: 8,25/8,5/8,75/9/9,25% maximálních HP cíle → 7/7,25/7,5/7,75/8% maximálních HP cíle

Lissandra

  • Růst HP za úroveň: 104 → 110
  • Q – Ice Shard
    • Zpomalení: 16/19/22/25/28% → 20/24/28/32/36%
  • W – Ring of Frost
    • Cooldown: 14/13/12/11/10 sekund → 12/11/10/9/8 sekund

Rammus

  • Základní AD: 56 → 53
  • Základní HP: 634 → 614
  • W – Defensive Ball Curl
    • Armor: 40 → 25
    • Bonusový Armor: 60/70/80/90/100% → 40/55/70/85/100%
    • Bonusový Armor se nyní přepočítává i z Armoru, který přidává tato schopnost.

Shaco

  • Q – Deceive
    • Cena: 60 many → 40 many
    • Bonusové poškození ke kritického zásahu zezadu: 30% → 40%
  • W – Jack in the Box
    • AD ratio magického poškození:75% bonusového AD → 80% bonusového AD

Sion

  • Základní HP: 615 → 655
  • Q – Decimating Smash
    • Poškozeni z plně nabité schopnosti: 70/135/200/265/330 → 90/155/220/285/350

Twisted Fate

  • Q – Wild Cards
    • Cooldown: 6 sekund → 6/5,75/5,5/5,25/5 sekund
  • W – Pick a Card
    • AP ratio modré karty: 90% AP → 115% AP
    • AP ratio červené karty: 60% AP → 70% AP

Xayah

  • Základní Attack Speed/Attack speed ratio: 0,625 ⇒ 0,658

Yuumi

  • Q – Prowling Projectile
    • Základní poškození: 50/90/130/170/210/250 → 50/80/110/140/170/200
    • Vylepšené základní poškození: 60/110/160/210/260/310 → 60/100/140/180/220/260

Zeri

  • Růst AD za úroveň: 1,5 → 1,3
  • Q – Burst Fire
    • Celkové základní fyzické poškození: 15/18/21/24/27 → 15/17/19/21/23

Předměty

Axiom Arc

  • Lethality: 10 → 18

Horizon Focus

  • AP: 85 → 100

Jak’Sho, The Protean

  • Cena: 3100 → 3200
  • Stackování pasivky: 2 za sekundu (+15% celkových resistů na maximálních stacích) → 2 za sekundu (+20% celkových resistů na maximálních stacích)
  • Drain: 3% maximálních HP → 80 (+7% bonusových HP)
  • Drain už nepůsobí na miniony a monstra, pouze na šampiony.

Rod of Ages

  • HP: 300 → 400
  • Požadavek na zapnutí bonusu k rychlosti: 250 obnovéné many nebo HP → 200 obnovéné many nebo HP
  • Bonus k rychlosti: 25% → 35%
  • Trvání bonusu k rychlosti: 2 sekundy → 3 sekundy
  • Rychlost z tohoto bonusu nyní upadává pomaleji.
  • Pasivka: Eternity:
    • Procenta obdrženého poškození převedené na manu: 8% → 7%
    • Procenta spotřebované many převedené na HP: 20% → 25%
    • Maximální HP za použití/sekundu u zapínacích (toggle) schopností: 15 → 20
    • Všechny změny této pasivky platí i pro předměty Catalyst of the AeonsAbyssal Mask.
  • Opravené chyby:
    • Buff k rychlosti pohybu se nyní správně ukazuje v uživatelském rozhraní.
    • Obnovování HP a many při plných HP a plné maně se nyní správně započítávádo zapnutí bonusu k rychlosti.
    • Opravena chyba, kvůli které maximální léčení na maximálních stacích nezvýšilo.

Archangel’s Staff / Seraph’s Embrace

  • Archangel’s Staff
    • Celková cena: 2600 → 3000
    • AP: 60 → 80
    • Ability haste: 0 → 10
    • Pasivka – Awe: Přidá Ability haste o velikosti 0,5% bonusové many → Přidá AP velikosti 1% bonusové many.
  • Seraph’s Embrace
    • [Odstraněno] Pasivka – Empyrean
    • [Nové] Pasivka – Lifeline: Po obdržení poškození, které by snížilo vaše HP pod 30%, získáteštít o velikosti 250 (+ 20% současné many), 90 second cooldown.
    • Pasivka – Awe: Přidá Ability haste o velikosti 1,3% bonusové many → Přidá AP velikosti 2,5% bonusové many.

Winter’s Approach

  • Celková cena: 2700 → 2600
  • HP: 350 → 400
  • Fimbulwinter
    • HP: 350 → 400

Runy

Legend: Tenacity

  • Tenacity za stack: 5% (+2,5% za stack) → 5% (+1,5% za stack)

ARAM

Buffy:

  • Lifesteal efektivita do minionů: 50% → 60%
  • Odpočet po smrti: Odpočty po smrti na úrovních 1-18 byly všechny sníženy o 1 sekundu.
  • Draven: Udělení poškození: 100% → 105%
  • Kai’Sa: Udělené poškození: 100% → 105%, Zvyšování Attack Speedu: 100% ⇒→ 102.5%
  • Kalista: Udělené poškození: 105% → 110%
  • Lucian: Udělené poškození: 103% → 105%, Tenacity: 0% → 20%
  • Lulu: Štíty: 100% → 110%
  • Nunu & Willump: Udělené poškození: 108% → 110%, Obdržené poškození: 92% → 90%, Tenacity: 0% → 20%
  • Udyr: Udělené poškození: 100% → 105%, Tenacity: 0% → 20%
  • Yuumi: Léčící modifikátor: 100% → 110%
  • Zeri: Udělené poškození: 105% → 110%

Nerfy:

  • Bel’Veth: Udělené poškození: 105% ⇒ 100%, Obdržené poškození: 95% ⇒ 100%
  • Darius: Obdržené poškození: 95% ⇒ 100%, Léčící modifikátor: 120% ⇒ 100%
  • Ekko: Obdržené poškození: 95% ⇒ 100%
  • Elise: Udělené poškození: 110% ⇒ 105%
  • Illaoi: Obdržené poškození: 95% ⇒ 100%
  • Irelia: Udělené poškození: 105% ⇒ 100%, Obdržené poškození: 95% ⇒ 100%
  • Kassadin: Obdržené poškození: 95% ⇒ 100%, Tenacity: 20% ⇒ 0%
  • Katarina: Udělené poškození: 105% ⇒ 100%, Obdržené poškození: 90% ⇒ 100%
  • Kha’Zix: Udělené poškození: 110% ⇒ 105%, Obdržené poškození: 85% ⇒ 90%
  • Kled: Udělené poškození: 105% ⇒ 100%, Obdržené poškození: 90% ⇒ 100%
  • Maokai: Léčící modifikátor: 100% ⇒ 80%
  • Mordekaiser: Udělené poškození: 100% ⇒ 95%, Obdržené poškození: 100% ⇒ 105%
  • Nilah: Udělené poškození: 100% ⇒ 95%, Léčící modifikátor: 100% ⇒ 90%
  • Rek’Sai: Udělené poškození: 110% ⇒ 100%
  • Rengar: Udělené poškození: 108% ⇒ 100%, Léčící modifikátor: 120% ⇒ 100%
  • Sett: Udělené poškození: 95% ⇒ 90%
  • Sion: Udělené poškození: 92% ⇒ 90%, Obdržené poškození: 108% ⇒ 110%
  • Talon: Udělené poškození: 110% ⇒ 105%, Obdržené poškození: 92% ⇒ 95%
  • Teemo: Ability Haste: 0% ⇒ -20%, Udělené poškození: 90% ⇒ 85%
  • Urgot: Obdržené poškození: 100% ⇒ 110%
  • Zed: Udělené poškození: 110% ⇒ 100%
  • Ziggs: Ability Haste: 0% ⇒ -20%

Vylepšení a Opravené chyby

Doporučení run

  • Nyní můžete na téže stránce plynule přecházet mezi doporučenými runami a úpravou stránky.
  • Smite už nebude doporučován pro šampiony, jejich primární rolí je jungle, ale plní jinou roli.

Champion select

  • V ARAMu se v Champion selectu nyní objevují jména šampionů.
  • Byla vylepšená podoba a efekty pro výměnu šampionů kvůli přehlednosti.

Ostatní

  • Výběr primání a sekundární role pro draft mody nyní zůstávají do další her napříč všemi frontami.

Opravené chyby

  • Opravena chyba, kvůli které bylo pro Azirův Sluneční kotouč obtížné útočit a občas se nepřátelskému týmu objevoval jako neviditelný, když se objevil nad sutinami věže v ARAMu.
  • Opravena chyba, kvůli které se animace Homeguard Star and Pajama Guardian Ezreala nezobrazovaly správně.
  • Opravena chyba, kvůli které se nepřehrávala animace K‘Santeho R – All Out, když ho seslal do R Vi.
  • Opravena chyba, kvůli které se čtvercový box objevoval na zemi pod Karthusem, když byla spuštěna jeho pasivka Death Defied.
  • Opravena změna animace, když Viego přechází z Homeguardu na chůzi.
  • Opravena chyba, která občas umožňovala Bardovi seslat W – Caretaker’s Shrine dvakrát za sebou.
  • Opravena chyba, kvůli které Mundovo E – Blunt Force Trauma působilo vyšší poškození monstrům, než by mělo.
  • Opravena chyba, kvůli které se kamera v ARAMu občas zasekla vysoko nad K'Santem po seslání jeho R – All Out
  • Opravena chyba, kvůli které se Braumovi nepřipisovaly asistence za jeho W – Stand Behind Me.
  • Opravena chyba, kvůli které Braumovo W – Stand Behind Me nepřehrávalo žádné vizuální efekty
  • Opravena chyba, kvůli které záznam smrti Amumuova E – Tantrum Death nesprávně zobrazoval, o kolik byl cooldown schopnosti snížen díky obdrženému poškození
  • Opravena chyba, kvůli které se v obchodě s předměty nezobrazovala značka mytického předmětu Evenshroud.
  • Opravena chyba, kvůli které kouzlo Smite z runy Unsealed Spellbook působilo 0 poškození při počátečním přepnutí.
  • Opravena chyba, kvůli které se Mordekaiserova pasivka Darkness Rise spouštěla proti malým monstrům v jungli se schopnostmi.
  • Opravena chyba, kvůli které se objevoval debugový text na Lee Sinově a Yoneově panelu schopností a záznamu smrti.
  • Opravena chyba, kvůli které Ekkovo W – Parallel Convergence občas omračovalo nepřátele, i když nebyli v oblasti účinku.
  • Opravena chyba, kvůli které Kalista mohla útočit na dva šampiony najednou s Guinsoo’s Rageblade.
  • Opravena chyba, kvůli které Syndra mohla použít W - orce of Will a chytat a odhazovat s ní miniony, ke kterým se teleportovala.
  • Opravena chyba, kvůli které Kassadinovo W – Nether Blade vypadalo, jako že se mu zkracuje coodlown, když zároveň běžel cooldown E - Force Pulse, i když ten cooldown ve skutečnosti zkrácen nebyl.
  • Opravena chyba, kvůli které se nepřehrávaly zvukové efekty KassadinovaE - Force Pulse, když ho mohl seslat.
  • Opravena chyba, kvůli které si příšery v jungli neustále resetovaly útočnost, když útočily na dvě překrývající se Heimerdingerovy Evoluční turrety H-28G.
  • Opravena chyba, kvůli které efekty hoření u Iceborn Gauntlet a Bami’s Cinder zobrazovaly dva separátní efekty buffů.
  • Opravena chyba, kvůli které se nekonzistentně filtrovaly funkce rozbalovací nabídky u úpravy identity.
  • Opravena chyba, kvůli které se Amplifying Tome v obchodě občas zobrazovala jako zakoupená při sestavování Zhonya's Hourglass, pokud jste vlastnili Broken Stopwatch.
  • Opravena chyba, kvůli které se nezobrazovala ikona Vexiny pasivky na panelu buffů.
Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama