Patch 12.6 - změny ve hře
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Patch 12.6 - změny ve hře

Patch 12.6 - změny ve hře

Reibl

Reibl

Přeměna mýtického obsahu, nové skiny a balanční úpravy.

Reklama

Měsíc čekání je za námi a do hry se konečně dostává nový patch. Kromě tradičních balančních úprav a skinů jsme se dočkali první fáze reworku mýtického obsahu. Známe ceny i princip nového obchodu. Pojďme se na změny podívat podrobně.

Obsah


Nové skiny

Do hry se dostávají nové skiny Battle Bunny a Battle Cat. Více si o nich můžete přečíst v našem zvláštním článku.


Mýtický obsah

Gemstony a Prestige body se spojí do jedné zcela nové mýtické esence (ME). O příchodu této změny jsme informovali v našem starším článku.

  • Všichni hráči uvidí v klientovi úvodní misi dostupnou od 31. března do 2. května. Za její splnění získáte 10 mýtické esence.
  • Všechny Gemstony se přemění na mýtickou esenci. Za jeden získáte 10 ME.
  • Prestige body již byly odstraněny ze hry.
  • Šance na získání mýtické esence z masterwork bedny upravena.

Mýtický obchod

  • Každých 6 patchů (3 měsíce) se bude měnit mýtický obchod.
  • Za mýtickou esenci půjde koupit Hextech skiny a starší Prestige skiny.
  • Ceny se budou lišit podle toho, zda byl mýtický skin již jednou k dispozici.
    • První možnost zakoupení mýtického skinu: 100 ME
    • Druhá a další možnosti: 125 ME

První mýtický obchod (patch 12.6 až 12.12)

 

  • Ashen Knight Pyke (100 ME)
  • Ashen Knight Pyke Emberwoken Chroma + Ashen Knight Pyke ikonka(40 ME)
  • "I'm Comin' For Ya" Emote (25 ME)
  • Hextech Annie (100 ME)
  • Hextech Amumu (100 ME)

Mýtické předměty (celoroční)

  • Ashen Ward (50 ME)
  • Random Skin Shard (10 ME)
  • 50 Orange Essence (1 ME)
  • 150 Blue Essence (1 ME)

Prestige skiny

K dostání budou také starší Prestige skiny. Jejich cena začíná na 125 ME při prvním výskytu v mýtickém obchodě a zvyšuje se na 150 ME při druhé nabídce a na 200 ME při dalším zařazení do obchodu.

Každý měsíc (2 patche) budou k dispozici dva starší Prestige skiny. První tři měsíce ovšem Riot uvolní hned 6 Prestige skinů.

Prestige Skiny dostupné v (patchi 12.6 až 12.12)

  • Prestige Arcanist Zoe (125 ME)
  • Prestige Spirit Blossom Teemo (125 ME)
  • Prestige Battle Queen Diana (125 ME)
  • Prestige PROJECT: Irelia (150 ME)
  • Prestige Pulsefire Thresh (150 ME)
  • Prestige K/DA Kai'Sa (200 ME)

Prestige skiny z let 2018 a 2019 začínají na vyšší ceně kvůli jejich vzácnosti.

Speciální edice Prestige skinů

Vlastníci Prestige skinů z let 2018 a 2019 získají novou speciální edici skinů, která nebude nikdy dostupná v obchodě, lootu nebo z rerollu. Skin z následujícího seznamu musíte vlastnit před patchem 12.5.

  • Prestige Blood Moon Aatrox (2022)
  • Prestige K/DA Ahri (2022)
  • Prestige K/DA Akali (2022)
  • Prestige Arcade Caitlyn (2022)
  • Prestige K/DA Evelynn (2022)
  • Prestige Fuzz Fizz (2022)
  • Prestige K/DA Kai'Sa (2022)
  • Prestige Nightbringer Lee Sin (2022)
  • Prestige Battle Academia Lux (2022)
  • Prestige Bewitching Miss Fortune (2022)
  • Prestige Star Guardian Neeko (2022)
  • Prestige Firecracker Vayne (2022)
  • Prestige PROJECT: Irelia (2022)
  • Prestige Valiant Sword Riven (2022)
  • Prestige Pulsefire Thresh (2022)
  • Prestige True Damage Qiyana (2022)

K novým mýtickým a Prestige skinům bude k dispozici speciální rámeček a ikonka. Oba tyto doplňky půjde získat pouze krátce po vydání, nebo v průběhu doprovodného eventu. Skiny následně budou přidány mezi ty, které lze získat z rerollu a lootu, ovšem bez rámečku a ikonky.

Druhá fáze mýtické aktualizace

Ačkoliv se druhá fáze ještě nedostala do hry, už nyní Riot mění plány. Finální Prestižní skin dostupný při splnění milníků bude rovněž dostupný za 125 ME v mýtickém obchodě. Po konci eventu z obchodu zmizí a bude dostupný jen přes loot bez rámečku a ikonky.

Zároveň Riot odebírá možnost pomocí úlomků aktivovat skiny, wardy a šampiony na omezenou dobu (7 dní). Nikdo tuto funkci nevyužíval. Změna se nedotkne vylepšování, rerollu nebo rozložení úlomků a permanentních poukázek.


Balanční změny

Šampioni

Azir

  • Zdraví za úroveň zvýšeno: 92 → 105.

Darius

  • Noxian Guillotine (R)
    • Poškození zvýšeno: 100/200/300 (+75% bonusového AD) → 125/250/375 (+75% bonusového AD).

Hecarim

  • Rampage (Q)
    • Základní poškození sníženo: 60/97/134/171/208 (+85% bonusového AD) → 60/90/120/150/180 (+ 85% bonusového AD).
  • Devastating Charge (E)
    • Minimální a maximální základní poškození sníženo: 30/50/70/90/110 (+55% bonusovéh AD) až 60/100/140/180/220 (+110% bonusového AD) → 30/45/60/75/90 (+55% bonusového AD) až 60/90/120/150/180 (+110% bonusového AD)

Illaoi

  • Leap of Faith (R)
    • Schopnost se nyní vykouzlí směrem k myši, což by mělo přispět k lepšímu rozmístění chapadel v okolí.

Jax

  • Základní zdraví zvýšeno: 593 → 615.
  • Empower (W)
    • Základní poškození zvýšeno: 40/75/110/145/180 (+60% AP) →  50/85/120/155/190 (+60% AP).

Nidalee

  • Bushwhack (W) lidská forma
    • Cena snížena: 40/45/50/55/60 → 30/35/40/45/50 many.
  • Pounce (W) zvířecí forma
    • Dosah poškození zvýšen: 225 → 250 jednotek.
  • Primal Surge (E) lidská forma
    • Dosah zvýšen: 600 → 900 jednotek
    • Cena snížena: 50/60/70/89/90 → 50/55/60/65/70 many.

Rengar

  • Unseen Predator (pasivka)
    • [Změna efektu]: Rengarův další skok vygeneruje 1 stack Ferocity po ztrátě všech stacků (bez ohledu na to, kolik stacků získá před svým dalším skokem)
    • Rengar může vyskočit až 0,35 vteřiny po skončení kamufláže nebo odchodu ze křoví. Dosah skoku lehce prodloužen.
    • Upraven ukazatel stacků.
    • Zmizení ferocity stacků oddáleno: 8 → 10 vteřin.
    • Efekt Bonetooth Forgiveness prodloužen: 1,5 → 3 vteřiny po útoku na šampiona.
  • Savagery (Q)
    • [Nové]: Vždy se počítá jako kritický útok, jehož poškození škáluje podle kritické šance.
      • 1% kritické šance = 0,66% bonusového poškození (0,99% při koupi Infinity Edge)
    • Lze použít na věže.
    • Nelze použít na kytky.
  • Bola Strike (E)
    • [Upraveno]: vyčarování při skoku je nově instantní.
    • [Nové]: Odhalí nepřítele a jeho blízké okolí (150 jednotek) na 2 vteřiny.
  • Thrill of the Hunt (R)
    • [Upraveno]: Odhalení nepřátel změněno: pouze cíl → cíl a blízké okolí (100 jednotek).

Tryndamere

  • Spinning Slash (E)
    • Snížení cooldownu při kritickém zásahu oslabeno: 1 (2 při zásahu šampiona) vteřina → 0,75 (1,5 při zásahu šampiony) vteřiny.
  • Undying Rage (R)
    • Cooldown prodloužen: 110/100/90 → 130/110/90 vteřin.

Předměty

Vampiric Scepter

  • Lifesteal snížen: 10% → 8%.

Blade of the Ruined King

  • Lifesteal snížen: 10% → 8%.

Immortal Shieldbow

  • Lifesteal snížen: 10% → 8% (12% → 10% Ornnův předmět Bloodward)
  • Zdraví z pasivky zvýšeno: 50 → 70 (platí i pro Bloodward)
  • Štít zvětšen: 275 – 650 → 275 – 700 (platí i pro Bloodward)

Runy

Revenous Hunter (D4)

  • Odstraněn ze hry.

Treasure Hunter (D4)

  • Nová runa.
  • Postava získá 70 zlata za každý Bounty Hunter stack. Hodnota stacku se zvětšuje o 20 zlata za každý získaný stack.

Fleet Footwork (Precision Keystone)

  • Léčení pomocí útoku sníženo: [10 - 100 (+40% Bonus AD)(+ 40% AP)] → [10 - 100 (+30% Bonus AD)(+20% AP)].

Legend: Bloodline (P3)

  • Life Steal za stack oslaben: 0,6% (až 9% při 15 stacích) → 0,4% (až 6% při 15 stacích)
  • [Nové]: Při dosažení maximálního počtu stacků přidá 100 životů.

Opravy chyb

  • Opravena chyba Janny W (Zephyr), kdy dosah schopnosti byl nesprávně vypočítáván od okraje šampionky k okraji cíle. Jde o nerf.
  • Opravena chyba ultimátky Tahm Kenche (Devourer), kdy přátelská Senna v jejím E (Curse of the Black Mist) byla při snězení i s Tahm Kenchem zneviditelněna.
  • Opravena chyba Lux E (Lucent Singularity), kdy schopnost aktivovala spell shiled i když pouze proletěla okolo bez poškození.
  • Opravena chyba, kdy položená warda na již existující wardě byla odstrčena o kus vedle kolem původní.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama