
Nový champion a patch notes!
Potěším všechny lidi trpící arachnofobií! Krom reworku 3v3 mapy (a pavoučího bosse) tu máme ještě zbrusu nového hrdinu - pavoučí královnu.
Elise, the Spider Queen
První koncept tohoto championa se objevil již před třemi lety. Ukázalo se však, že to bude velmi tvrdý oříšek na vybalancování. Konečně ji tu máme, další champion, který dokáže měnit podobu - buďto je humanoidní kouzelník a nebo smrtící pavoučí zabiják.
SCHOPNOSTI
Human Form:
Elise vyvolá spiderling(a/y) na pomoc. Ti dávají fyzické zranění a jsou odolnější vůči AoE kouzlům.
Venomous Bite (Q):Elise kousne svůj cíl, zpomalí jej a zraní (podle toho kolik má ona životu, čím méně má, tím více zraní nepřítele).
Skittering Frenzy (W):Elise i její addi získají attack speed a každý útok je léčí.
Rappel (E):Dá se zacílit buď na nepřítele nebo na zem.
Na nepřítele:Elise i její addi skočí na nepřátelský cíl.
Na zem:Elise a její addi vyskočí do vzduchu, 2 vteřiny se nedají zacílit (untargetable). Pokud během těchto dvou vteřin použije Elise Rappel znovu, skočí na svého nepřítele rovnou ze vzduchu.
Human Form (R):Elise se změní na humanoida a získává nové schopnosti. Každý nový level ultimátky (6, 11, 16) umožní vyvolat o jednoho spiderlinga více.
Mělo by jít o caster - assassina. Ve své humanoidní podobě si Elise drží delší vzdálenost a pomocí krátkých cooldownů dokáže pořádně potrápit nepřítele a ubrat mu veliké procento životů. V pavoučí formě potom zase dokáže dohnat a dorazit většinu svých kořistí. Spiderlingové (malí pavouci) jsou jejími pomocníky a objeví se vždy, když se Elise změni v pavouka. Elise má velmi zajímavý kit a vypadá to na pužitelného championa, už ale teď je skoro jasné, že buď vyjde velmi silný nebo velmi slabý a nejspíše se budou muset trochu pozměnit čísla. Každopádně to zatím vypadá velmi zajímavě.

Zatím nemáme oficiální čísla, Phreak z Riotu však oznámil, jaké změny se budou konat. Riot opět poslechl hlas komunity a rozhodl se upravit hlavně ty nejsilnější championy a oslabit je.
Na co se můžeme těšit?
Rengar NERF- zeslabení jeho lane sustainu
- musí si vybírat jestli bude dělat damage nebo bude více tanky
Evelynn NERF- snížení AP ratia na ultimě
Jayce NERF- zvýšení mana costu na Acceleration Gate
- snížení damage na Thundering Blow
Sona a Blitzcrank NERF- snížení base statů obou
Ezreal NERF- zrušení attack speed debuffu na W
Phage a Trinity Force NERF- snížení trvání zpomalení na Phage
- snížení zpomalení na obou
Deathfire's Grasp ????- snížení statů a base damage na aktivce (ta nyní scaluje lépe s AP)
- měl by být slabší early a silnější late
Syndra BUFF- celkové zrychlení a upravení bugů
Je vidět, že se Riot snaží oslabit championy, kteří naprosto dominovali na posledním turnaji, stejně jako ty, o kterých se rokuje, že jsou OP (rengar).
Všechny nerfy jsou určitě zasloužené, některé postavy byly nerfnuty i dvakrát (evelynn kvůli DFG, ezreal kvůli TF). Jak to bude vypadat po patchi si netroufám říci, ale určitě je to krok správným směrem. Celý článek (doporučuji přečíst, nedával jsem to sem jen proto, že je to dlouhé) přímo od Phreaka TADY .