Nové UI a baron/dragon timery na PBE
Na PBE se objevily dvě výrazné změny - zcela nové spectator UI pro teamfighty a také timery. Více uvnitř.
vypadá takhle. Hlavním důvodem bylo koncentrovat všechny informace o stavu šampionů a jejich schopnostech co nejblíže k sobě, aby člověk mohl dávat pozor na samotný teamfight a nemusel přitom přebíhat očima z jedné strany na druhou.
Na horním obrázku vidíte, že pod profilem šampionů a cooldownů jejich důležitých spellů je také novinka -
health barcelého týmu. Ten poukazuje na to, který tým v dané chvíli vede. Najdete v něm součet životů celého týmu a také jejich potenciální sílu v AoE poškození a léčení.
Pokud je šampion mrtev, uvidíte jej tmavě a přes jeho červený portrét se objeví výrazný death timer. Dále tu můžeme vidět i indikátor multikillů a ikonu, která znázorňuje, když je daný šampion pod formou jakéhokoliv CC a je tak omezen jeho pohyb.
Na tomto obrázku je potom ještě vidět jedna zajímavá vlastnost nového Teamfight UI. A to fakt, že vzdálení šampioni mají šedé portréty (značící jejich vzdálenost od místa teamfightu). To se také promítává do health baru týmů - jasně viditelná část značí přítomné šampiony, zatímco ta šedá značí šampiony, kteří jsou od boje vzdáleni.
Krom těchto - jistě zajímavých a užitečných - změn tu máme ještě jednu novinku. Ve spectator módu se nyní objevuje
časovač na draka a barona, který značí, za jak dlouho se spawnují. Timery jsou v levé horní části obrazovky. Objeví se vždy dvě minuty předtím, než se drak nebo baron spawnou a vydrží až do doby jejich znovuzrození. To je označeno změnou ikonky, která problikne a místo zbývajícího času se objeví nápis "LIVE". Chvíli poté celá ikonka zmizí.
Je vidět, že Riot Games se chtějí dále vydávat cestou maximálního zážitku pro diváka a uzpůsobili tomu i celý intergace League of Legends. Mějte na paměti, že tyto změny jsou pouze pro spectator mód a že jsou zatím jen na PBE - do hry se tedy vůbec nemusí dostat.
Co si o změnách myslíte vy?