Katastrofické TFT měl zachránil hotfix, pomohl však jen částečně
Po středeční aktualizaci se meta v Teamfight Tactics změnila k výrazně horší situaci. Po změnách augmentů legend totiž všichni hráči začali hrát jen Dravena - jedinou legendu, která vybočovala v síle augmentů.
Právě Dravenovy počáteční augmenty Spoils of War přidávaly tolik zlata, že dosáhnout na trojhvězdičkové Tier-4 a Tier-5 jednotky nebylo vůbec těžké. Vývojáři proto ihned reagovali a vydali hotfix, který sílu některých augmentů upravuje.
Augmenty Legend
Balanced Budget I
- Zlato za kolo: 5 → 4
Balanced Budget II
- Zlato za kolo: 8 → 6
Balanced Budget III
- Zlato za kolo: 12 → 10
Knowledge Download I
- XP: 16 → 12
Knowledge Download II
- XP: 24 → 22
Knowledge Download III
- XP: 40 → 36
Money!
- Zlato: 12 ⇒ 10
Money Money!
- Zlato: 20 → 16
Money Money Money!
- Zlato: 30 → 25
Rolling For Days I
- Rerolly zdarma: 14 → 10
Rolling For Days II
- Rerolly zdarma: 21 → 15
Rolling For Days III
- Rerolly zdarma: 35 → 25
Spoils of War I:
- Snížena průměrná hodnota odměn.
Spoils of War II:
- Šance na získání odměny: 35% → 30%
- Snížena průměrná hodnota odměn.
Spoils of War III:
- Šance na získání odměny: 45% → 40%
- Snížena průměrná hodnota odměn.
Spoils of War I/II/III:
- Odměny upraveny tak, aby zlato padalo méně často a jiné odměny více.
I přes tento hotfix se meta nenachází v ideálních mezích, namísto Dravena si nyní hráči ve velkém berou Ezreala.
Zatím nebylo řečeno, zda si pro nás vývojáři připraví i B-patch. Pokud ne, zůstane tato meta ve hře déle, než obvykle. Kvůli celofiremní dovolené v Riotu totiž výjimečně potrvá patch 13.13 o týden déle.