Junkenstein's Revenge - Rady & Tipy
Nevíte, jak pokořit brawl na obtížnost HARD?
Nový brawl se představil se třemi možnostmi obtížnosti. EASY, kdy není třeba takřka žádná taktická souhra a zomnics padají jak hrušky po dešti. Varianta MEDIUM při soubojích s bossy už dokáže pořádně potrápit a o to více, pokud se pokoušíte o splnění achievementu Not a Scratch (bez poškození dveří). A v poslední řadě mnohými proklínaná úroveň HARD.
Více než jakýkoli jiný brawl je Junkenstein's Revenge o týmové spolupráci a i nepatrné pochybení jednoho spoluhráče může mít fatální následky pro celý tým. Proto doporučujeme dodržovat následující taktické postupy a zvláště pak těm, kteří stojí před branou hradu se třemi náhodnými spoluhráči. Vaše šance na nervové zhroucení po nekonečném opakování se rapidně sníží.
Ostatní spoléhají na vaše léčitelské a uspávací schopnosti. Na mapě se totiž nenacházejí žádné lékárničky a Soldierův Biotic Field nemá největší dosah. Nejvhodnější postavení Any je kolem dveří. Nezapomeňte sledovat zdraví svých spoluhráčů a pomocí zaměřovače jej co možná nejpřesněji a nejrychleji doplňujte. V případě, že "nemáte co dělat", zaměřte se na odstřelování zombardierů a pravou stranu nádvoří.
Schopnost Sleeping Dart je klíčová v situacích, kdy se proti vám postaví více než jeden boss. Pozdržení Roadhoga či Junkensteina umožní koncentrovat veškerou palebnou sílu na jeden cíl. Biotic Grenade naopak vyřeší kritická zranění společníků a především zamezí Roadhogovi v obnově zdraví. Za tímto účelem lze využít i uspávací šipka.
Ultimátní schopnost Nano Boost šetřete pro McCreeho. V kombinaci s Deadeye padne každý boss na minimum životů a McCree je zároveň chráněn proti poškození od zombardierů.Hlavní odstřelovač skupiny, jehož základní postavení se nachází nad vstupními dveřmi hradu. Díky schopnosti lézt po zdech, se tento lukostřelec snadno vyšplhá na dřevěný podstavec a získá tak jedinečný nadhled nad celým nádvořím.
Díky luku je ideálním a především hlavním hrdinou starající se o odstraňování zombardierů.Ultimátní schopnost Dragonstrike lze využít hned několika způsoby, ale skoro vždy je nejlepší vypustit draky ze země, nikoli z dřevěné podesty na zdi. Díky malému balkonu je Junkenstein jasným cílem Hanzových draků, ale netřeba se bát využít jejich hněvu ani proti uspaným bossům.
Pistolník McCree svůj revolver nejlépe zahřeje na schodech po levé straně. Zpravidla dokáže sám zajistit tuto pozici a mimo příležitostné léčení, nevyžaduje větší pomoc. Postavení na schodech jej zároveň chrání před létajícími granáty ze střední části nádvoří.
Vždy se snažte mířit do oblasti hlavy. Nevýhoda revolveru je časté nabíjení, které lze občas urychlit pomocí schopnosti Combat Roll. Vyprázdnění celého zásobníku proti zomnics je vcelku neúčinné, ale proti Shock-Tyre lze využít i tohoto režimu střelby.
Ultimátní schopnost Deadeye je jednou z nejklíčovějších schopností proti bossům. Společně s boostem od Any, dokáže jen jediný výstřel srazit životy hlavních nepřátel na minimum.
Proto nikdy nepoužívejte MrCreeho ultimátní schopnost proti obyčejným zomnics.Dále také není příliš rozumné vyčerpat ultimátní schopnost na poslední návrat Reapera, ale rozumnější je pošetřit Deadeye na závěrečný souboj.
Soldier je jednočlenná čistící jednotka. Díky schopnosti uzdravování není tolik závislý na Aně a může se v případě potřeby více vysouvat kupředu či naopak stáhnout a léčící jednotkou podpořit zatlačenou obranu.
Základním postavením je střed mostu, odkud čistí vlny zomnic z prostřední části a pravé strany.Ačkoliv se to nemusí na první pohled zdát, Soldier není klíčovou postavou při soubojích s bossy. V těchto situacích se jeho zrak upírá především na zombardiery a zomnics, zatímco ostatní na chvíli částečně upouštějí od svých rolí a pokouší se co nejrychleji odstranit Reapera a Roadhoga. Naopak pomoc proti Mercy je více než vítaná s ohledem na její pohyblivost a schopnost léčit.
Tactical Visor není třeba nikterak šetřit. Nabití je v důsledku velkého množství nepřátel takřka okamžité. Na menší hloučky nepřátel by však měly stačit vystřelovací rakety.
Časy platí pro obtížnost HARD, v ostatních případech lze očekávat méně nájezdů Shock-Tyre.
| 5:50 | Shock-Tyre z pravé strany |
| 5:32 | Shock-Tyre z levé strany |
| 4:41 | BOSS: Reaper (čas pro Deadeye od McCreeho) |
| 3:52 | Shock-Tyre z prostředka |
| 3:37 | Shock-Tyre z levé strany |
| 3:23 | Shock-Tyre z pravé strany |
| 2:45 | BOSS: Roadhog (čas pro Deadeye od McCreeho; Ana a McCree musí zamezit Roadhogovi v léčení) |
| 2:22 | Shock-Tyre z pravé strany |
| 1:45 | BOSS: Junkenstein (Hanzo může vyslat draky, ale zbytek ultimátek je potřeba pošetřit na Reapera) |
| 1:35 | BOSS: Reaper (podobný postup jako v prvním případě) |
| 0:48 | Shock-Tyre z levé strany |
| 0:46 | Shock-Tyre z pravé strany |
| 0:34 | BOSS: Reaper se vrací (je třeba pošetřit ultimátky na poslední souboj) |
| 0:24 | Shock-Tyre z prostředka |
| 0:00 | BOSS: Mercy, Roadhog a Junkenstein (klíčový čas pro Deadeye; prioritou je Mercy, následně Roadhog a jako poslední Junkenstein; nezapomeňte se neustále hýbat, abyste se vyhnuli letícím granátům; v případě nouze se lze schovat za zeď na pravé straně, kam Junkenstein nedostřelí) |
Možná si říkáte, proč byste se měli trápit obtížností HARD, když ke spokojenosti stačí i úroveň EASY. Ano, pro pouhý zážitek z nového herního režimu, ale
dokážete odolat i následujícím achievementům a odměnám?- NOT A SCRATCH - Vyhrajte na obtížnost MEDIUM s nepoškozenými dveřmi.
- FOUR THEY WERE - Vyhrajte se všemi čtyřmi hrdiny.
- HELD THE DOOR - Vyhrajte na obtížnost HARD.
- SURVIVED THE NIGHT - Vyhrajte na obtížnost MEDIUM.