[Galerie] Jak Riot pracuje s grafickými motivy
Tématické zpracování hry.
Tématické zpracování League of Legends si prošlo velikou vizuální změnou, kterou nastartovalo předělání Summoner's Riftu na konci roku 2014. Poté jsme se dočkali několika změn klienta a taky ovládacích prvků ve hře. To vše vyžaduje určitou snahu o zachování jednotného vzhledu. Ten musí propojovat všechny prvky jak ve hře, tak mimo ni.
Všimli jste si například sjednocení barev u Honoru a druhu skinů?
Vlevo vidíte ukazatel nejnižší hodnosti. Směrem doprava se úroveň zvyšuje. Oranžový znak doprovází nejvyšší stupeň Honoru a zároveň i ultimátní skiny. To nejhodnotnější, co ve hře je.
Určitá obměna se nachází i u rámečků, které dostanete dle úrovně účtu.
U emotů tomu není jinak.
Vše Samozřejmě musí být viditelné. Chcete zjistit, jakou máte úroveň, aniž byste se museli kouknout do profilu? Bude vám stačit na další level jedna hra navíc? Není problém.
U přátel můžete vidět většinu informací bez kliknutí. Stačí najet myší, vše pohromadě a elegantně.
Tím, jak se do hry přibývají nové věci, je stále těžší, aby do sebe vše vizuálně zapadalo. Riot se snaží držet si určitý designový standard. Co se vám líbí vizuálně nejvíc na samotné hře? Je to něco v klientovi, nebo spíš přímo ve hře samotné? Napište nám do komentářů!