Co přinese patch 8.7
Které změny nás nejspíše čekají v dalším patchi?
Patch 8.7 se blíží, dočkáme se ho už v noci na zítřek. Pojďme se podívat, které změny se v něm pravděpodobně objeví, jelikož se v současnosti nachází na PBE.
Rework Irelie
Irelia se dočká kompletního přepracování. Změní se po herní i audiovizuální stránce. Na to, jak vypadá její rework se můžete podívat do tohoto článku.
Nové Skiny
Wukong a Rumble dostanou nové skiny. Oba dva jsme podrobně ukázali tady.
Emoty a ikony
Dočkáme se pěti nových ikon...
... a tří nových emotů:
Přihlašovací obrazovka s Irelií
K reworku Irelie se samozřejmě přidává i login screen.
Balanční změny
Šampioni
Elise
- Venomous Bite (Q, pavoučí forma)
- Poškození zvýšeno z 60/100/140/180/220 na 70/110/150/190/230.
- Cocoon (Human E)
- Cooldown snížen z 14/13/12/11/10 na 12/11,5/11/10,5/10
Gragas
- Barrel Roll (Q)
- AP ratio zvýšeno z 60% na 70%.
- Drunken Rage (W)
- AP Ratio zvýšeno z 30% na 50%
- [Npvý efekt] redukce poškození je nyní zvýšena o další 4% za každých 100 AP na 2,5 sekundy.
Hecarim
- Spirit of Dread (W)
- Léčení zvýšeno z 20% na 30%
Ivern
- Rootcaller (Q)
- Nyní by měl fungovat spolehlivěji při skákání na monstra přes zvýšený terén.
- Brushmaker (W)
- Dosah schopnosti zvýšen z 800 na 1000.
- Daisy! (R)
- Daisyina plošná redukce poškození nyní také platí proti epickým monstrům, které na ni útočí.
- Upravena umělá inteligence Daisy.
Karthus
- Lay Waste (Q)
- Poškození zvýšeno z 40/60/50/100/120 na 50/70/90/110/130.
Lux
- Final Spark (R)
- Redukce cooldownu za kill schopností zvýšen z 10/30/50% na 30/40/50%.
- [Nový Efekt] Redukce cooldownu se nyní spustí i poté, co šampion zasažený ultimátkou zemře do 1,75 sekundy poté.
Malphite
- Přírůstek AD za úroveň zvýšen z 3.375 na 4.
- Ground Slam (E)
- AP ratio zvýšeno z 20% na 60%.
- Unstoppable Force (R)
- Cooldown snížen z 130/115/100 na 130/105/80.
Nocturne
- Duskbringer (Q)
- Bonusové AD zvýšeno z 15/25/35/45/55 na 20/30/40/50/60
Olaf
- Ragnarok (R)
- Bonus k rychlosti pohybu proti nepřátelským šampionům zvýšen z 20/45/70% na 50/60/70%.
Rengar
-
Základní AD zvýšeno z 65 na 68.
Sejuani
- Přírůstek HP za úroveň snížen z 95 na 88.
- Permafrost (E)
- Trvání stunu sníženo z 1/1.25/1.5/1.75/2 sekundy na 1/1.1/1.2/1.3/1.4.
Shaco
- Decieve (Q)
- Bonusové AD sníženo z 70% na 30%.
Rumble
- Flamespitter (Q)
- Poškození zvýšeno z 135/180/225/270/315 na 175/210/245/280/315.
- Poškození do minionů změněno z 75% na 60/65/70/75/80%.
Swain
- Death's Hand (Q)
- Poškození sníženo z 65/85/105/125/145 na 55/75/95/115/135.
- Cooldown zvýšen z 5.5/4.75/4/3.24/2.5 na 7.5/6.25/5/3.75/2.5.
Zed
- Razor Shuriken (Q)
- AD ratio sekundárního poškození zvýšeno z 45% na 54%.
- Sekundární poškození zvýšeno z 40/57/75/92/110 na 48/69/90/110/132.
Předměty
Guinsoo's Rageblade
- Cena zvýšena z 3000 zlata na 3300.
- Cena receptu zvýšena z 690 na 990.
Locket of the Iron Solari (platí i pro Ornnovo vylepšení)
- Aktivka upravena
- Velikost štítu snížena z [38 (+22 za úroveň)] na [30 (+15 za úroveň)].
- Velikost štítu z bonusových HP snížena z [2% ~ 36%] na [20%].
- Cooldown zvýšen z 90 sekund na 120.
- [Efekt změněn] "Velikost štítu je nižší o 25%, pokud měl na sobě cílový spojenec efekt jiného Locket of the Iron Solari během posledních 20 sekund."
Ninja Tabi
- Armor snížen z 30 na 20.
- Pasivka: hodnota blokovaného poškození zvýšena z 10% na 12%.
Relic Shield
- Zlato za 10 sekund sníženo z 2 na 1.
Targon's Brace a Remnant of the Aspect
- Zlato za 10 sekund sníženo ze 4 na 1.
Runy
The Behemoth (Bonus za set R+P)
-
HP změněny z 65 na [15 - 135 na základě úrovně].
The Enlightened Titan (Bonus za set R+I)
- HP změněny z 130 na [30 - 270 na základě úrovně].
The Leviathan (Bonus za set R+D)
- HP změněny z 65 na [15 - 135 na základě úrovně].
The Arcane Colossus (Bonus za set R+S)
- HP změněny z 65 na [15 - 135 na základě úrovně].
The Immortal Butcher (Bonus za set D+R)
- HP změněny z 65 na [15 - 135 na základě úrovně].
The Eternal Champion (Bonus za set P+R)
- HP změněny z 65 na [15 - 135 na základě úrovně].
The Timeless (Bonus za set I+R)
- HP změněny z 145 na [35 - 300 na základě úrovně].
The Ancient One (Bonus za set S+R)
- HP změněny z 65 na [15 - 135 na základě úrovně].
Approach Velocity (I4)
- Rychlost pohybu zvýšena z 10% na 15%.
Presence of Mind (P2)
- [Efekt změněn] Killy a assisty obnoví 20% maxima vaší many a 10% cooldownu vaší ultimátky.
Legend: Tenacity (P3)
- Tenacity za stack zvýšena z 1,5% na 2,5%.
Cut Down (P4)
- Maximální poškození zvýšeno z 10% na 12%.
Manaflow Band (S2)
- Efekt změněn
- Zasažením nepřátelského šampiona svou schopností si zvýšíte maximum many trvale o 25, maximálně o 250.
- Poté, co dosáhnete na 250 bonusové many, začne se vám obnovovat 1% many každých 5 sekund.
- Cooldown 15 sekund.
Absolute Focus (S3)
- Do popisku přidáno: Přidá 3 AD nebo 5 AP na první úrovni.
Zombie Ward (D3)
- Trvání wardy sníženo z 60-180 sekund na 30-120.
Minioni
Cannon Minioni
- Základní zlato za zabití zvýšeno z 45 na 60.
- Přírůstek zlata za každých 90 sekund (každé tři vlny) zvýšen z 0.35 na 3.
- Základní HP zvýšeny z 828 na 900.
- Přírůstek HP za každých 90 sekund (každé tři vlny) zvýšen z 23 na 50.
- Přírůstek zlata za každých 90 sekund (každé tři vlny) po šestnácté vlně zvýšen z 32 na 60.
- Ukazatel zdraví vizuálně zvětšen.
Super Minioni
- Základní zlato za zabití zvýšeno z 45 na 60.
- Přírůstek zlata za každých 90 sekund (každé tři vlny) zvýšen z 0.35 na 3.
Melee Minioni
- Základní zlato za zabití zvýšeno z 20 na 21.
- Přírůstek zlata za každých 90 sekund (každé tři vlny) snížen z 0.125 na 0.
Caster Minioni
- Základní zlato za zabití sníženo z 17 na 14.
- Přírůstek zlata za každých 90 sekund (každé tři vlny) snížen z 0.125 na 0.
Jungle
Crest of Cinders (Red Buff)
- Již neuděluje true damage to věží.