Co přinese patch 8.7
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Co přinese patch 8.7

Co přinese patch 8.7

Giry

Giry

3

Které změny nás nejspíše čekají v dalším patchi?

Reklama

Patch 8.7 se blíží, dočkáme se ho už v noci na zítřek. Pojďme se podívat, které změny se v něm pravděpodobně objeví, jelikož se v současnosti nachází na PBE.

Rework Irelie

Irelia se dočká kompletního přepracování. Změní se po herní i audiovizuální stránce. Na to, jak vypadá její rework se můžete podívat do tohoto článku.

Co přinese patch 8.7


Nové Skiny

Wukong a Rumble dostanou nové skiny. Oba dva jsme podrobně ukázali tady.


Emoty a ikony

Dočkáme se pěti nových ikon...

... a tří nových emotů:


Přihlašovací obrazovka s Irelií

K reworku Irelie se samozřejmě přidává i login screen.


Balanční změny

Šampioni

Elise

  • Venomous Bite (Q, pavoučí forma)
    • Poškození zvýšeno z 60/100/140/180/220 na 70/110/150/190/230.

  • Cocoon (Human E)
    • Cooldown snížen z 14/13/12/11/10 na 12/11,5/11/10,5/10

Gragas

  • Barrel Roll (Q) 
    • AP ratio zvýšeno z 60% na 70%.

  • Drunken Rage (W) 
    • AP Ratio zvýšeno z 30% na 50% 
    • [Npvý efekt] redukce poškození je nyní zvýšena o další 4% za každých 100 AP na 2,5 sekundy.

Hecarim

  • Spirit of Dread (W) 
    • Léčení zvýšeno z 20% na 30%

Ivern

  • Rootcaller (Q)
    • Nyní by měl fungovat spolehlivěji při skákání na monstra přes zvýšený terén.
  • Brushmaker (W)
    • Dosah schopnosti zvýšen z 800 na 1000.

  • Daisy! (R) 
    • Daisyina plošná redukce poškození nyní také platí proti epickým monstrům, které na ni útočí.
    • Upravena umělá inteligence Daisy.

Karthus

  • Lay Waste (Q) 
    • Poškození zvýšeno z 40/60/50/100/120 na 50/70/90/110/130.

Lux

  • Final Spark (R) 
    • Redukce cooldownu za kill schopností zvýšen z 10/30/50% na 30/40/50%.
    • [Nový Efekt] Redukce cooldownu se nyní spustí i poté, co šampion zasažený ultimátkou zemře do 1,75 sekundy poté.

Malphite

  • Přírůstek AD za úroveň zvýšen z 3.375 na 4.
  • Ground Slam (E) 
    • AP ratio zvýšeno z 20% na 60%.

  • Unstoppable Force (R) 
    • Cooldown snížen z 130/115/100 na 130/105/80.

Nocturne

  • Duskbringer (Q)
    • Bonusové AD zvýšeno z 15/25/35/45/55 na 20/30/40/50/60

Olaf

  • Ragnarok (R) 
    • Bonus k rychlosti pohybu proti nepřátelským šampionům zvýšen z 20/45/70% na 50/60/70%.

Rengar

  • Základní AD zvýšeno z 65 na 68.

Sejuani

  • Přírůstek HP za úroveň snížen z 95 na 88.
  • Permafrost (E)
    • Trvání stunu sníženo z 1/1.25/1.5/1.75/2 sekundy na 1/1.1/1.2/1.3/1.4.

Shaco

  • Decieve (Q)
    • Bonusové AD sníženo z 70% na 30%.

Rumble

  • Flamespitter (Q)
    • Poškození zvýšeno z 135/180/225/270/315 na 175/210/245/280/315.
    • Poškození do minionů změněno z 75% na 60/65/70/75/80%.

Swain

  • Death's Hand (Q) 
    • Poškození sníženo z 65/85/105/125/145 na 55/75/95/115/135.
    • Cooldown zvýšen z 5.5/4.75/4/3.24/2.5 na 7.5/6.25/5/3.75/2.5.

Zed

  • Razor Shuriken (Q) 
    • AD ratio sekundárního poškození zvýšeno z 45% na 54%.
    • Sekundární poškození zvýšeno z 40/57/75/92/110 na 48/69/90/110/132.

Předměty

Guinsoo's Rageblade

  • Cena zvýšena z 3000 zlata na 3300.
    • Cena receptu zvýšena z 690 na 990.

Locket of the Iron Solari (platí i pro Ornnovo vylepšení)

  • Aktivka upravena
    • Velikost štítu snížena z [38 (+22 za úroveň)] na [30 (+15 za úroveň)].
    • Velikost štítu z bonusových HP snížena z [2% ~ 36%] na [20%].
    • Cooldown zvýšen z 90 sekund na 120.
    • [Efekt změněn] "Velikost štítu je nižší o 25%, pokud měl na sobě cílový spojenec efekt jiného Locket of the Iron Solari během posledních 20 sekund."

Ninja Tabi

  • Armor snížen z 30 na 20.
  • Pasivka: hodnota blokovaného poškození zvýšena z 10% na 12%.

Relic Shield

  • Zlato za 10 sekund sníženo z 2 na 1.

Targon's Brace a Remnant of the Aspect

  • Zlato za 10 sekund sníženo ze 4 na 1.

Runy

The Behemoth (Bonus za set R+P)

  • HP změněny z 65 na [15 - 135 na základě úrovně].

The Enlightened Titan (Bonus za set R+I)

  • HP změněny z 130 na [30 - 270 na základě úrovně].

The Leviathan (Bonus za set R+D)

  • HP změněny z 65 na [15 - 135 na základě úrovně].

The Arcane Colossus (Bonus za set R+S)

  • HP změněny z 65 na [15 - 135 na základě úrovně].

The Immortal Butcher (Bonus za set D+R)

  • HP změněny z 65 na [15 - 135 na základě úrovně].

The Eternal Champion (Bonus za set P+R)

  • HP změněny z 65 na [15 - 135 na základě úrovně].

The Timeless (Bonus za set I+R)

  • HP změněny z 145 na [35 - 300 na základě úrovně].

The Ancient One (Bonus za set S+R)

  • HP změněny z 65 na [15 - 135 na základě úrovně].

Approach Velocity (I4)

  • Rychlost pohybu zvýšena z 10% na 15%.

Presence of Mind (P2)

  • [Efekt změněn] Killy a assisty obnoví 20% maxima vaší many a 10% cooldownu vaší ultimátky.

Legend: Tenacity (P3)

  • Tenacity za stack zvýšena z 1,5% na 2,5%.

Cut Down  (P4)

  • Maximální poškození zvýšeno z 10% na 12%.

Manaflow Band (S2)

  • Efekt změněn
    • Zasažením nepřátelského šampiona svou schopností si zvýšíte maximum many trvale o 25, maximálně o 250.
    • Poté, co dosáhnete na 250 bonusové many, začne se vám obnovovat 1% many každých 5 sekund.
    • Cooldown 15 sekund.

Absolute Focus (S3)

  • Do popisku přidáno: Přidá 3 AD nebo 5 AP na první úrovni.

Zombie Ward (D3)

  • Trvání wardy sníženo z 60-180 sekund na 30-120. 

Minioni

Cannon Minioni

  • Základní zlato za zabití zvýšeno z 45 na 60.
  • Přírůstek zlata za každých 90 sekund (každé tři vlny) zvýšen z 0.35 na 3.
  • Základní HP zvýšeny z 828 na 900.
  • Přírůstek HP za každých 90 sekund (každé tři vlny) zvýšen z 23 na 50.
  • Přírůstek zlata za každých 90 sekund (každé tři vlny) po šestnácté vlně zvýšen z 32 na 60.
  • Ukazatel zdraví vizuálně zvětšen.

Super Minioni

  • Základní zlato za zabití zvýšeno z 45 na 60.
  • Přírůstek zlata za každých 90 sekund (každé tři vlny) zvýšen z 0.35 na 3.

Melee Minioni

  • Základní zlato za zabití zvýšeno z 20 na 21.
  • Přírůstek zlata za každých 90 sekund (každé tři vlny) snížen z 0.125 na 0.

Caster Minioni

  • Základní zlato za zabití sníženo z 17 na 14.
  • Přírůstek zlata za každých 90 sekund (každé tři vlny) snížen z 0.125 na 0.

Jungle

Crest of Cinders (Red Buff)

  • Již neuděluje true damage to věží.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama