Chystají se reworky v TFT, například Honemancy nebo schopnost Ahri
Patch 14.18 přinese do Teamfight Tactics obrovské množství změn. Půjde o úpravy specifické pro tento set ale i o změny, které už zůstanou v TFT trvale.
Tyto změny postupně odhaluje Riot Mortdog, ředitel vývoje Teamfight Tactics, na svém účtu na síti X. Začal nejprve s Ahri, která v nadcházející aktualizaci dostane novou schopnost. Zcela ztratí pasivní část a její orb bude nově udělovat magické poškození pouze do jednoho cíle. True damage se přesunena malé plamínky, které nově Ahri vypouští k nepřátelským jednotkám poblíž.
Upravovat se budou také některé traity a Mortdog prozradil, jak si tvůrci poradili s Honeymancy. Počet včel se nově ustálil na pěti bez ohledu na to, kolik Honeymancy šampionů v týmu máte. Při smrti jednotky se pak k dalšímu spojenci přesune více včel, než dosud (v textu tvrdí Mortdog 3, popisek na obrázku ale říká 2). Jednotlivé úrovně Honeymancy pak určují, jak velké poškození včely udělují.
A nakonec jsme se dozvěděli i novinku, která se neváže na současný set, ale zůstane ve hře trvale. Často se stávalo, že animace spojení jednotek do tříhvězdičkového šampiona trvala příliš dlouho a nestihla se dokončit před startem souboje, proto bude toto spojení nyní probíhat okamžitě.
Už před pár dny jsme vás informovali o novém komponentu, který se do hry dostane také v příští aktualizaci. O nové zlaté pánvičce si můžete přečíst zde: