TFT 12.19 Patch notes
Draci dostali nový bod aktivace třídy!
Secrets of the Shallows event stále pokračuje, ale šampioni, Augmenty a třídy dostávají balanční úpravy. Nerf se týká např. mágů, předmětu Protector’s Vow a dalších, zatímco buff získají Draci, Swain či Augment Tiamat.
Obsah
Velké změny
Třídy a původy
Astral
- Orby z brzkých hvězdičkových úrovní nyní nosí více častěji zlaťáky než Astral jednotky.
Dragon
- (5) přidává 10% rychlosti útoků → Léčí 40 zdraví každou sekundu
- Nové: Přidán bod aktivace třídy - (6)
- (6) způsobí, že vaši Draci povstanou!
Dragonmancer
- Zdraví: 250/600/800/1000 → 275/650/850/1000
- AP: 18/30/50/70 → 20/35/50/70
- Pokud jste si nezvolili svého Dragonmancer hrdinu, vyskočí vám zpráva, že to máte udělat.
- Dragonmancer Blessing předmět má v PC verzi upravený vizuál, aby byl více odlišený od Lesser Rune of Allegiance v Double Up módu.
Mirage, Electric Overload
- Poškození dle procenta maximálního zdraví: 8% → 9%
Scalescorn
- Lze nyní kombinovat s třídou Dragon. Vlastnost je aktivní, i když se na bojišti nacházejí Draci.
- Snížení poškození od odolných jednotek s více než 1900 zdraví: 20% → 15%
- Bonusové magické poškození: 15/50/100% → 15/50/90%
Jednotky: Tier 2
Gnar
- Rychlost útoků: 0,65 → 0,7
- Mega Gnar Transformace – Bonusové brnění: 40/50/75 → 40/60/90
Zyra
- Rychlost útoků: 0,7 → 0,65
- Poškození schopností: 325/425/550 → 225/325/550
- Oprava chyby: Zyře se už při vysoké rychlosti útoků nepřerušuje animace sesílání. Zyra nyní pozastaví útoky, aby mohla dokončit animaci sesílání, a teprve poté v nich bude pokračovat.
Jednotky: Tier 3
Nunu
- Nunu už nepřevádí své poškození na true, pokud má více zdraví než jeho cíl.
- Násobení poškození ze schopnosti: 20% → 40%
Rakan
- Nerf maximální many: 0/60 → 15/75
Seraphine
- Nerf maximální many: 75/150 → 100/175
- Doba trvání štítu ze schopnosti: 5 → 4 sekundy
- Poškození útokem ze schopnosti: 20/35/100 → 20/35/70
Zeri
- Buff maximální many: 40/80 → 20/70
- Poškození schopnosti: 200/300/475 → 225/325/475
Jednotky: Tier 4
Hecarim
- Mana: 60/105 → 30/90
Jayce
- Brnění a odolnost vůči magii: 50 → 25
- Nové: Mercurial Justice transformace již nevyhodí do vzduchu nepřátele v okolí cíle. Místo toho získá Jayce do konce boje bonus k brnění a odolnosti vůči magii.
- Mercurial Justice – Bonusové brnění a odolnost vůči magii: 45
- Poškození schopnosti: 225/300/800 → 275/350/900
Nilah
- Oprava chyby: Štíty, které Nilah ukradne, se nyní správně stackují.
- Doba trvání štítu ze schopnosti: trvalý → 4 sekundy
Shi Oh Yu
- Závislost Jade formy na útočném poškození: 250/275/1000% → 250/300/1000%
Swain
- Poškození schopnosti: 70/100/600 → 85/120/600
Sy'Fen
- Průraznost brněním ze schopnosti: 25% → 33%
- Buff many: 100/175 → 90/160
Předměty
Dvarapala Stoneplate (Radiant)
- Regenerace maximálního zdraví: 1% → 2%
Protector's Vow
- Síla štítu: 20% → 10%
Rocket Propelled Fist
- Zdraví: 300 → 150
Augmenty
Base Camp (Scalescorn)
- Zvýšení poškození za stack: 8% → 7%
Battlemage I/II/III
- AP: 10/20/30 → 15/25/35
Better Together
- Přidá Protector's Vow → Locket of the Iron Solari
Birthday Present
- Nyní navíc při každém zvýšení úrovně udělí 1 zlaťák.
Celestial Blessing I/II/II
- Štít z přebytečného léčení: 300/450/600 → 250/350/450
Future Sight I
- Tier: Zlatý → Stříbrný
Pandora's Bench
- Tier: Zlatý → Stříbrný
- Přidá zlaťáků: 7 → 2
Sunfire Board
- Doba trvání: 15 → 20 sekund
Tiamat
- Plošné poškození: 40% → 50%
Urf's Grab Bag I
- Odebráno
Weakspot
- Odebráno
Menší změny
Třídy a původy
Jade
- Rychlost útoků: 10/25/45/88% → 10/30/55/88%
Mage
- Násobení AP: 80/110/140/170% → 80/105/135/170%
Ragewing
- Omnivamp: 15/30/50/75% → 15/30/45/75%
Swiftshot
- Rychlost útoků: 10/15/25/35% → 10/15/25/40%
Jednotky: Tier 3
Lee Sin
- Oprava chyby: Lee Sinova schopnost nyní správně způsobí poškození nepřátelům na konci odhození.
- Poškození schopnosti: 230/300/385 → 215/285/385
Volibear
- Magické poškození 3. útokem ze schopnosti: 110/160/225 → 115/170/240
Zippy
- Závislost schopnosti na AD: 400/425/550% → 400/425/600%
Jednotky: Tier 4
Xayah
- Poškození návratu pírek ze schopnosti: 15/20/60 → 13/20/60
Jednotky: Tier 5
Ao Shin
- 3-hvězdičkový Ao Shin teď vystřelí salvu 100 blesků namísto 20.
- Poškození schopnosti: 185/300/2000 → 185/275/2000
Aurelion Sol
- Poškození schopnosti: 350/575/4000 → 370/600/4000
Augmenty
Binary Airdrop
- Shyvana, Jayce a Jax už nedostávají předměty určené pro bojovníky do zadní řady.
Dragonmancer Conference
- Nyní se může objevit jen v kole 2-1.
Scoped Weapons I
- Rychlost útoků pro jednotky v 2 zadních řadách: 10% → 15%
Mobilní verze
- Historie zápasů je nyní k dispozici i v mobilní verzi. Zobrazíte si ji klepnutím na svůj portrét na hlavní stránce.
- Mobilní mise nyní získaly záložky pro sledování vašeho postupu.
- Opravena chyba, kvůli které nemohlo 1 % hráčů dokončit zápas vinou špatné verze.
Opravy chyb
- Popisek pro Age of Dragons byl zkrácen, aby se lépe vešel na obrazovky mobilních zařízení.
- Kai'Sino jméno bylo ve všech případech opraveno.
- Ukazatel Hecarimovy zuřivosti nyní správně mění stav po patnáctinách (pouze vizuální změna).
- Astral nyní správně uděluje armádám duchů bonus k síle schopností.
- Jade nyní správně uděluje armádám duchů bonus k rychlosti útoků a léčení.
- Soul Siphon nyní správně uděluje nejvýše uvedenou vlastnost obětované jednotky.
- Nunuse už nebude snažit sežrat nezranitelné jednotky.
- Už se nebude stávat, že Nunu nezvládne seslat schopnost, když má +1 k dosahu útoků.
- Cannon střelám Cannoneer jednotek se započítává bonus Omnivampu z Celestial Blessing.