TFT 12.19 Patch notes
i Zdroj: Tryhard.cz
TFT novinky TeamFight Tactics Článek TFT 12.19 Patch notes

TFT 12.19 Patch notes

Ajkaaa

Ajkaaa

Draci dostali nový bod aktivace třídy!

Reklama

Secrets of the Shallows event stále pokračuje, ale šampioni, Augmenty a třídy dostávají balanční úpravy. Nerf se týká např. mágů, předmětu Protector’s Vow a dalších, zatímco buff získají Draci, Swain či Augment Tiamat.


Obsah


Velké změny

Třídy a původy

Astral

  • Orby z brzkých hvězdičkových úrovní nyní nosí více častěji zlaťáky než Astral jednotky.

Dragon

  • (5) přidává 10% rychlosti útoků → Léčí 40 zdraví každou sekundu
  • Nové: Přidán bod aktivace třídy - (6)
  • (6) způsobí, že vaši Draci povstanou!

Dragonmancer

  • Zdraví: 250/600/800/1000 → 275/650/850/1000
  • AP: 18/30/50/70 → 20/35/50/70
  • Pokud jste si nezvolili svého Dragonmancer hrdinu, vyskočí vám zpráva, že to máte udělat.
  • Dragonmancer Blessing předmět má v PC verzi upravený vizuál, aby byl více odlišený od Lesser Rune of Allegiance v Double Up módu.

Mirage, Electric Overload

  • Poškození dle procenta maximálního zdraví: 8% → 9%

Scalescorn

  • Lze nyní kombinovat s třídou Dragon. Vlastnost je aktivní, i když se na bojišti nacházejí Draci.
  • Snížení poškození od odolných jednotek s více než 1900 zdraví: 20% → 15%
  • Bonusové magické poškození: 15/50/100% → 15/50/90%

Jednotky: Tier 2

Gnar

  • Rychlost útoků: 0,65 → 0,7
  • Mega Gnar Transformace – Bonusové brnění: 40/50/75 → 40/60/90

Zyra

  • Rychlost útoků: 0,7 → 0,65
  • Poškození schopností: 325/425/550 → 225/325/550
  • Oprava chyby: Zyře se už při vysoké rychlosti útoků nepřerušuje animace sesílání. Zyra nyní pozastaví útoky, aby mohla dokončit animaci sesílání, a teprve poté v nich bude pokračovat.

Jednotky: Tier 3

Nunu

  • Nunu už nepřevádí své poškození na true, pokud má více zdraví než jeho cíl.
  • Násobení poškození ze schopnosti: 20% → 40%

Rakan

  • Nerf maximální many: 0/60 → 15/75

Seraphine

  • Nerf maximální many: 75/150 → 100/175
  • Doba trvání štítu ze schopnosti: 5 → 4 sekundy
  • Poškození útokem ze schopnosti: 20/35/100 → 20/35/70

Zeri

  • Buff maximální many: 40/80 → 20/70
  • Poškození schopnosti: 200/300/475 → 225/325/475

Jednotky: Tier 4

Hecarim

  • Mana: 60/105 → 30/90

Jayce

  • Brnění a odolnost vůči magii: 50 → 25
  • Nové: Mercurial Justice transformace již nevyhodí do vzduchu nepřátele v okolí cíle. Místo toho získá Jayce do konce boje bonus k brnění a odolnosti vůči magii.
  • Mercurial Justice –  Bonusové brnění a odolnost vůči magii: 45
  • Poškození schopnosti: 225/300/800 → 275/350/900

Nilah

  • Oprava chyby: Štíty, které Nilah ukradne, se nyní správně stackují.
  • Doba trvání štítu ze schopnosti: trvalý → 4 sekundy

Shi Oh Yu

  • Závislost Jade formy na útočném poškození: 250/275/1000% → 250/300/1000%

Swain

  • Poškození schopnosti: 70/100/600 → 85/120/600

Sy'Fen

  • Průraznost brněním ze schopnosti: 25% → 33%
  • Buff many: 100/175 → 90/160

Předměty

Dvarapala Stoneplate (Radiant)

  • Regenerace maximálního zdraví: 1% → 2%

Protector's Vow

  • Síla štítu: 20% → 10%

Rocket Propelled Fist

  • Zdraví: 300 → 150

Augmenty

Base Camp (Scalescorn)

  • Zvýšení poškození za stack: 8% → 7%

Battlemage I/II/III

  • AP: 10/20/30 → 15/25/35

Better Together

  • Přidá Protector's Vow → Locket of the Iron Solari

Birthday Present

  • Nyní navíc při každém zvýšení úrovně udělí 1 zlaťák.

Celestial Blessing I/II/II

  • Štít z přebytečného léčení: 300/450/600 → 250/350/450

Future Sight I

  • Tier: Zlatý → Stříbrný

Pandora's Bench

  • Tier: Zlatý → Stříbrný
  • Přidá zlaťáků: 7 → 2

Sunfire Board

  • Doba trvání: 15 → 20 sekund

Tiamat

  • Plošné poškození: 40% → 50%

Urf's Grab Bag I

  • Odebráno

Weakspot

  • Odebráno

Menší změny

Třídy a původy

Jade

  • Rychlost útoků: 10/25/45/88% → 10/30/55/88%

Mage

  • Násobení AP: 80/110/140/170% → 80/105/135/170%

Ragewing

  • Omnivamp: 15/30/50/75% → 15/30/45/75%

Swiftshot

  • Rychlost útoků: 10/15/25/35% → 10/15/25/40%

Jednotky: Tier 3

Lee Sin

  • Oprava chyby: Lee Sinova schopnost nyní správně způsobí poškození nepřátelům na konci odhození.
  • Poškození schopnosti: 230/300/385 → 215/285/385

Volibear

  • Magické poškození 3. útokem ze schopnosti: 110/160/225 → 115/170/240

Zippy

  • Závislost schopnosti na AD: 400/425/550% → 400/425/600%

Jednotky: Tier 4

Xayah

  • Poškození návratu pírek ze schopnosti: 15/20/60 → 13/20/60

Jednotky: Tier 5

Ao Shin

  • 3-hvězdičkový Ao Shin teď vystřelí salvu 100 blesků namísto 20.
  • Poškození schopnosti: 185/300/2000 → 185/275/2000

Aurelion Sol

  • Poškození schopnosti: 350/575/4000 → 370/600/4000

Augmenty

Binary Airdrop

  • Shyvana, Jayce a Jax už nedostávají předměty určené pro bojovníky do zadní řady.

Dragonmancer Conference

  • Nyní se může objevit jen v kole 2-1.

Scoped Weapons I

  • Rychlost útoků pro jednotky v 2 zadních řadách: 10% → 15%

Mobilní verze

  • Historie zápasů je nyní k dispozici i v mobilní verzi. Zobrazíte si ji klepnutím na svůj portrét na hlavní stránce.
  • Mobilní mise nyní získaly záložky pro sledování vašeho postupu.
  • Opravena chyba, kvůli které nemohlo 1 % hráčů dokončit zápas vinou špatné verze.

Opravy chyb

  • Popisek pro Age of Dragons byl zkrácen, aby se lépe vešel na obrazovky mobilních zařízení.
  • Kai'Sino jméno bylo ve všech případech opraveno.
  • Ukazatel Hecarimovy zuřivosti nyní správně mění stav po patnáctinách (pouze vizuální změna).
  • Astral nyní správně uděluje armádám duchů bonus k síle schopností.
  • Jade nyní správně uděluje armádám duchů bonus k rychlosti útoků a léčení.
  • Soul Siphon nyní správně uděluje nejvýše uvedenou vlastnost obětované jednotky.
  • Nunuse už nebude snažit sežrat nezranitelné jednotky.
  • Už se nebude stávat, že Nunu nezvládne seslat schopnost, když má +1 k dosahu útoků.
  • Cannon střelám Cannoneer jednotek se započítává bonus Omnivampu z Celestial Blessing.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama