Blízké plány Riotu odhalují vývojářské deníky v podání Rioťáků Meddlera a Scruffyho. Dnes se dostal ke slovu druhý jmenovaný. Scruffy popsal testování změn Tahm Kenche, výsledky Autofill úprav a došlo i na rankedy a malé legendy na ARAMu.

Tahm Kenchovo sežrání jako ultimátka

Aktuálně je Tahm Kench slabý ve většině hodnocených her napříč žebříčkem. Zároveň postava dosahuje nadprůměrných výsledků u profesionálů. V kompetitivním hraní prostě šampion najde velké využití díky ultimátce a schopnosti sežrat spojence a ochránit ho tak. Právě nyní má Tahm Kench přibližně 45% winrate, ale na profesionální scéně se mu daří dobře.

Z těchto důvodů se testuje přesunutí jeho schopnosti Devour (W) na slot ultimátky. Podobný úprav se v minulosti dočkala například Diana. Schopnost se samozřejmě upraví a bude udělovat větší poškození do nepřátel i lépe chránit spojence. Vykoupením síly se stane delší cooldown a možnost odemknout schopnost až na 6. úrovni.

Nové W se stane engage schopností, podobně jako stará ultimátka. Tato nová schopnost ovšem nebude tolik závislá na týmové souhře. Nejspíše půjde o upravenou stávající ultimátku s kratším dosahem a knockupem.

Testuje se dále vyléčení přes Q, podobně, jako má Rakan. Tento mini-rework proběhne až po Worlds patchi.

Méně častý autofill

Riot již několik patchů upravuje Autofill. Scruffy se podělil o výsledky ohledně udělování sekundární role oproti autofillu. Takto vypadají výsledky:

  • Předtím: 91% her primární role; 4,2% sekundární; 4,8% autofill
  • Potom: 90% her primární role; 7% sekundární; 3% autofill

  • modrá: četnost primární pozice
  • oranžová: četnost sekundární pozice
  • červená: četnost autofill pozice

Rozřazování účtů v rankedech

Nový systém rozřazování má vzít informace o MMR z ostatních front a podle toho určit počáteční MMR pro hodnocené hry. Tato informace může lépe určit správnou počáteční divizi například pro nové účty. Při vývoji tohoto systému se ovšem objevilo několik překážek. Novinka se tedy na live servery nasadí až ke konci roku v předsezóně. V tu dobu plánuje Riot například odstranit malá proma.

Malé legendy zatím zůstanou na ARAMu

Nedávno jsme vás informovali o plánech Riotu ohledně odstranění malých legend z ARAM režimu. Později Rioťák Meddler přišel s oznámením, že se tento plán pozastavuje. Stalo se tomu tak kvůli několika bodům, se kterými komunita nesouhlasila.

Pouze ti hráči, jenž nikdy nehráli TFT, měli nárok na refund za nakoupené malé legendy. Zároveň některým jejich přítomnost nevadí a úplné odstranění představuje krajní řešení. Riot souhlasí a plán s jejich odstraněním z Howling Abbys je zatím u ledu. Diskutuje se o dalších možnostech.

Celá myšlenka odstranění malých legend z ARAM režimu vznikla, protože Riot chtěl více volnosti při tvorbě. Nové malé legendy by tímto mohly vypadat jako šampioni, nebo mít animace podobné různým schopnostem.