Nový formát skinů a jakým způsobem Riot balancuje hru?
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Nový formát skinů a jakým způsobem Riot balancuje hru?

Nový formát skinů a jakým způsobem Riot balancuje hru?

Dominik

Dominik

30. 8. 2020 14:00

Meddler se podělil o informace, jak je balanční tým Riotu rozdělen a o co se jednotlivé odnože starají.

Reklama

V již tradičním vývojářském deníku se s námi herní ředitel Andrei “Meddler” van Roon podělil o několik zajímavých informací. Dozvěděli jsme se například, jakým způsobem Riot hodnotí své aktualizace a kroky, jaké týmy se starají o jednotlivé části hry a také informace o novém formátu skinů.

Hodnocení vlastní práce

Meddler nám odkryl trochu zákulisní práce, kdy uvedl co mají na starost jednotlivé skupiny vývojářů a které body jsou pro ně důležité v rámci hodnocení úspěchu, či neúspěchu uvedených novinek. 

Champion Team” zkoumá, jak hráči reagují na nové šampiony a jejich schopnosti, jak jejich vydání ovlivní hru jako takovou, nebo jak složité bude dále s novými a reworknutými šampiony pracovat. K tomu využívají měřítka jako : 

  • Kolik hráčů šampiona hraje
  • Průzkumy mezi hráči
  • Počet balančních úprav a bugfixů, které šampioni po vydání potřebují
  • Interní zhodnocení vývoje

Summoner's Rift Team” má na práci převážně balanční stránku hry ačkoliv do jejich popisu práce spadá mnohem více. Ti se zaměřují na tyto body : 

  • Balanční stav již vydaných šampionů (nikoliv nových)
  • Tempo hry (kdy padají první věže, počet pvp situací, nebo v jakém stavu je “snowball” mechanika – “1v5” situace)
  • Průzkumy hráčů o aspektech jako jsou frustrace z šampionů, míra změn, které do hry přichází, produkce poškození a kolik toho vydrží atd.
  • Oblíbenost jednotlivých linek a rolí
  • Runy a předměty

Game Analysis Team” je testovací tým, který má na starost profesionální analýzu hry a plní roli interního beta test týmu. Komunikují s jinými týmy, které mají na starost balanční záležitosti a hodnotí, jaký dopad budou jejich činy mít na výsledný stav hry. Jejich úkolem je vytěžit co nejvíce ze síly balančních změn. K tomu využívají : 

  • Predikce toho, jaký efekt budou mít změny se kterými přijde Summoner's Rift Team, založeny na testovaní a vytváření strategií (theorycrafting).
  • Jak se daří novým šampiónům při vydání a následné změny v rovnováze, když se hráči seznámí se sadou schopností.
  • Identifikování potencionálních problémů již při vývoji.

“Competitive and Meta Systems Team” Jak název vypovídá, jde o tým, který se zaměřuje na hodnocenou část hry, některé aspekty odměn a chování hráčů. Zaměřují se na oblasti jako : 

  • Kolik hráčů hraje hodnocené režimy a porovnání s jinými sezónami či částmi sezón.
  • Počet hráčů, co se zapojí do Clashe.
  • Kvalita matchmakingu (MMR, doba čekání pro sestavený zápas, autofill atd.)
  • Metriky hráčského chování týkající se aspektů, jako jsou četnost AFK hráčů, či frustrace z negativního chování ostatních hráčů (tento tým převzal tuto oblast teprve nedávno, dříve za něj byla zodpovědná jiná skupina).

Alternate game modes team” pracuje se všemi ostatními herními režimy, které nejsou Summoner´s Rift. ARAM, Nexus Blitz, URF a další. Hodnotí převážně :

  • Kolik hráčů jednotlivé módy hraje.
  • Které aspekty módů hráče nejvíce baví.
  • Kolik hráčů se vrací do hry kvůli novým módům, kolik času v nich tráví na úkor jiných, nebo jak ovlivňují jejich celkový čas strávený ve hře.

Úkolové skiny

V následujících týdnech možná zpozorujete frázi “Quest Skins”. Riot se nechal slyšet, že pracuje na novém konceptu skinů, které budou dostupné ke koupi v blízké budoucnosti. Na podrobnosti se ještě budeme muset počkat. Jediné co víme je, že tato funkce nebude dostupná v příštím patchi ani nejbližší budoucnosti.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama