Nexus Blitz nebude trvalým módem ve hře
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Nexus Blitz nebude trvalým módem ve hře

Nexus Blitz nebude trvalým módem ve hře

Reibl

Reibl

6. 4. 2019 14:00

Riot hledá trochu jiný herní režim.

Reklama

V létě minulého roku jsme se dočkali novinky jménem Nexus Blitz. Herní režim, který přinesl spoustu akce, eventů ve hře a novou mapu. První nedokončená verze se mezi hráče dostala velmi brzy po začátku vývoje. Riot se tak pokoušel testovat mód přímo hráči. Po několika týdnech byl Nexus Blitz odstraněn z veřejných serverů a probíhaly větší interní úpravy.

Ke konci roku se pak Nexus Blitz vrátil na 6 týdnů do hry. První 4 týdny byly v rámci eventu a misí. Cílem bylo porovnání hráčské základny. V Riotu chtěli vědět, kolik lidí hraje samotný mód kvůli misím a kolik jen tak, protože je baví. Nyní zde máme výsledky.

Jeden z nejlepších režimů vůbec

Nexus Blitz hrálo opravdu hodně hráčů během Snowdown eventu. Oproti prvnímu testu to byl dvojnásobek. Tento herní mód se tak stal druhým nejhranějším alternativním režimem, hned po samotném URFu. Z dotazníků vyplynulo, že hráči milovali hlavně eventy jako Prize Fight a URF Deathmatch. Oceňovány byly také bany.

Jakmile Snowdown event a mise skončily, přišel odliv hráčů. Ukázalo se, že mód hráli hodně kvůli misím. Po jejich skončení zájem opadl.

Nexus Blitz nebude stálou součástí hry

Cílem celého snažení bylo vytvořit herní režim, který by bavil hráče neustále, bez ohledu na mise. To se zde nepodařilo. Na druhou stranu si Riot vzal hodně ponaučení a správných příkladů. ARURF+ získal katapult z Nexus Blitzu, takže hráči nemusí brát vždycky teleport. ARAM zase obdržel speciální balancování postav.

Pro teď Riot nasazení Nexus Blitzu jako stálého režimu nezvažuje. Ovšem jedním dechem vývojáři dodávají, že se oblíbený režim vrátí.

Zajímavosti

  • Katapult pro šampion vymyslel Brian “Feral Pony” Feeney a proto se mu interně říká FeeneyPult.
  • Katapult je hráči občas přezdíván jako Int-Pult. Na druhou stranu by se víc hodily Int-Sáně, které byly nejhorší odměnou, co se ztráty náskoku ve hře týče. Ale byly zábavné.
  • Nasus měl dost vysoký winrate, ale nejmenší podíl S známek. Asi málo stacků.
  • Vítěz Arena eventu měl největší pravděpodobnost vyhrát celou hru. Takže tvrzení “pojď 1v1” opravdu určuje lepší tým?
  • Jedna z pěti her končila bojem Nexus vs. Nexus.
  • Nejvíc hráči hráli za Maokaie.
  • Akali byla mezi 20 nejhranějšími postavami, ale zároveň měla nejnižší winrate (41%).
  • Nejvíce kupovaným předmětem, který byl speciálně pro Nexus blitz, se stal Deathfire Grasp. Nejméně pak Wriggle’s Lantern. Z předmětů měl nejvyšší winrate Stat-Stick of Stoicism (60%), ale to asi proto, že si ho lidé mohli dovolit až když stejně vyhrávali.
Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama