i
Zdroj: Tryhard.cz
Nejvíce používané předměty po reworku
Které z předmětů okupují přední příčky v oblíbenosti?
Reklama
Rework předmětů byl společně s úpravou vyvolávačova žlebu jednou z nejsignifikantnějších změn posledních let. My se dnes podíváme na ty nejoblíbenější. Na výčet těch nejméně oblíbených se můžete podívat v našem starším článku.
Jako zdroj posloužila stránka League of Graphs. Mějte na paměti, že všechny dostupné statistiky jsou pouze orientační, ale k našemu účelu poslouží dostatečně. Pořadí neurčuje sílu předmětu, ale pouze oblíbenost. Některé předměty mají předurčeno nacházet se na spodku tabulky, kvůli větší oblíbenosti AD a AP předmětů, před tanky a support předměty.
1% = zakoupen 10x za 100 her (1000 šampionů)
Zhonya´s Hourglass – 11,9%
Obdrží nerf s příchodem patche 11.3
- Hodiny není třeba představovat. Jsou již tradičním a jedním z nejoblíbenějších, nejlepších a nejnenáviděnějších předmětů ve hře. Po reworku vyměnily 10 AP za snížení ceny o 400 zlata a staly se tak nejkonzistentnějším předmětem ve hře.
The Collector – 11.0%
- Lethality a vcelku vysoké AD jsou pro předměty s kritickým zásahem netradiční, ale velice silné statistiky. Předmět umožňuje plynulejší přechod do crit buildu s relevantním early spikem. Pasivní schopnost má navíc skvělou synergii s agresivními supporty, kteří si často připíšou zabití skrz ignite či DoT efekty a zlato tak putuje nesprávným směrem. Na nižším elu je pasivní schopnost velice přeceňována, což předmět posouvá ještě výš.
Galeforce – 10,2%
- Po snížení cooldownu na aktivní schopnosti vystřelil předmět Galeforce strmě nahoru. Každou minutu dostupný miniaturní flash je nesmírně cennou schopností, která se dá použít téměř v jakémkoliv scénáři. Nyní se změny vrátily, cooldown stoupl zpět na 90 sekund a dá se očekávat, že Galeforce opět v oblíbenosti klesne.
Kraken Slayer – 8,9%
- Hodnotit objektivně sílu tohoto předmětu téměř nejde. Jedná se o pravděpodobně nejméně konzistentní předmět u kterého si ani samotní vývojáři nejsou jistí, jak má fungovat. (Q Senny aplikuje on-hit efekt, ovšem ne on-attack effect, Kraken se spustí při zasažení pouze více nepřátel, PTA Senna pak efekt aplikuje takřka náhodně. Miss Fortune Q, které aplikuje on-hit a on-attack efekty na první cíl a pouze on-attack efekt na druhý, dokáže spustit Krakren efekt dokonce dvakrát a takhle bychom mohli pokračovat téměř u každého šampiona ve hře.) Nekonzistentnost vede až k bizarním interakcím jako je Katarina R + Kraken Slayer. Obecně se jedná o populární předmět především díky pasivní schopnosti, kterou dokáže zužitkovat široké množství šampionů ve hře a až moc silným a neprozkoumaným interakcím s ruznými schopnostmi.
Goredrinker – 8,5%
Obdrží nerf s příchodem patche 11.3
- S Goredrinkerem si z vás někteří šampioni udělají chodící elixír životů. Silné léčení, který skvěle scaluje s mýtickou pasivkou však nebude mít dlouhého trvání. S příchodem příštího patche nahrazuje mýtickou pasivní schopnost místo bonusového ability haste bonusový Armor a MR, což naruší strukturu celého předmětu a dá se očekávat strmý pád.
Sterak´s Gage – 8,2%
- Sterakova zástava byla vždy jedním z klíčových předmětů pro bruisery a juggernauty. To se nezměnilo ani s reworkem předmětů, kdy je nyní navíc dostupná pro šampiony na dálku. To z ní dělá ještě rozmanitější předmět, který budeme nadále vídat často.
Moonstone Renewer – 7,0%
- Předmět, který bude vždy populárnější převážně na vyšším elu. Po několika úpravách se dostal do ideálního stavu. Velké množství léčení, které dokáže vyprodukovat je vyváženo absencí defenzivních statistik, které hráče činí extrémně zranitelným.
Liandry's Anguish
- Vysoké AP, dobře scalující ability haste a průraznost magie a dostatečné množství many. Tenhle předmět má jednoduše všechno.
Infinity Edge
- Klíčový předmět pro všechny crit buildy se dočkal několika změn a již se nejedná o tak dominantní předmět jako dříve. Stále se však drží na špičce a neočekáváme, že by se to mělo v blízké budoucnosti změnit.
Locket of the Iron Solary
- Jednoduše se jedná o lepší volbu, než Mikael's Blessing. Silná aktivní schopnost, která má potenciál úplně otočit průběh bitvy. Velice užitečné v současné situaci, kdy průměrné poškození ve hře stouplo.
Reklama
Reklama