Výčet nejméně používaných předmětů po reworku
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Výčet nejméně používaných předmětů po reworku

Výčet nejméně používaných předmětů po reworku

Dominik

Dominik

Které z nových a předělaných předmětů jsou ty nejméně oblíbené?

Reklama

Rework předmětů byl společně s úpravou vyvolávačova žlebu jednou z nejsignifikantnějších změn posledních let. My se dnes podívame na ty nejméně oblíbené s výskytem pod 1%.

Jako zdroj posloužila stránka League of Graphs. Mějte na paměti, že všechny dostupné statistiky jsou pouze orientační, ale k našemu účelu poslouží dostatečně. Pořadí neurčuje sílu předmětu, ale pouze oblíbenost. Některé předměty mají předurčeno nacházet se na spodku tabulky, kvůli větší oblíbenosti AD a AP předmětů, před tanky a support předměty.


0.1% = zakoupen 1 z 100 her (1000 šampionů)

Vigilant Wardstone - 0.0%

  • Skvělý příklad toho, že malá hratelnost předmětu neurčuje jeho sílu. Hra se jen málokdy vyvine do stavu, kdy se support dostane na 6 předmětů. Když se tak ovšem stane Vigilant Wardstone se stává skvělou volbou pro AP supporty.

Výčet nejméně používaných předmětů po reworku

Silvermere Dawn - 0.1%

Dostane buff s příchodem patche 11.3.

  • Zde máme zase opačný příklad předmětu s dobrou myšlenkou (QSS nyní poskytuje kritický zásah a tento předmět má pokrýt ty šampiony, kteří kritický zásah nepotřebují), ale špatným designem. QSS je navržen především pro zranitelné a “papírové” šampiony s málo životy a nízkou obranou, kteří si nemohou dovolit zůstat v omezujícím efektu. Defenzivní statistiky se tak stávají nadbytkem a předmětu by slušela spíš lethality, haste nebo lifesteal, než životy.

Výčet nejméně používaných předmětů po reworku

Serpent's Fang - 0.2%

  • Extrémně situační předmět, který je hoden své ceny pouze ve dvou případech z tisícovky her. Štítů ve hře není mnoho a absence bonusu proti AP štítům z předmětu dělá pouze sváteční variantu.

Výčet nejméně používaných předmětů po reworku

Mikael's Blessing - 0.3%

  • Předmět, který známe už z doby před reworkem se nyní dá označit pouze jako špatný. Teoreticky by měl být silný proti AP poškození, ale stejný, ne-li lepší efekt poskytuje Locket.

Výčet nejméně používaných předmětů po reworku

Chemtech Putrifier - 0.4%

Dostane buff s příchodem patche 11.3.

  • Jednoduše nedostatečně silný předmět, který však s příchodem příštího patche čeká na změny a pravděpodobně vzrůst v hratelnosti na support lince.

Výčet nejméně používaných předmětů po reworku

Everfrost - 0.4%

  • Nejméně oblíbený mýtický předmět. S kratší vzdáleností, než poskytuje GLP a bez Twin Shadow pasivní schopnosti nepřichází v úvahu do Glacial Augment buildů. Neposkytuje žádné životy dokud neinvestujete celou cenu 3400 zlata. Mýtická pasivka se zdá na papíře efektní, ale oplývá mnohem menším lategame potenciálem, než průraznost magie nebo ability haste, které mají ve statistikách jiné varianty (až 7% hratelnost). Pro zachování diverzity buildů je třeba předmět co nejdříve pozměnit.

Výčet nejméně používaných předmětů po reworku

Mercurial Scimitar - 0.4%

  • Bez lifestealu se jedná o jednoznačně slabší předmět, než před reworkem. Navíc většinou přichází na řadu až jako pátý či šestý předmět, kdy není kritický zásah již prioritním atributem pro nákup a předměty nedosahují tak vysokých procent pickratu. V současné době používán především jako anti-Malzahar předmět.

Výčet nejméně používaných předmětů po reworku

Warmog's Armor - 0.5%

  • Dříve standardní a populární předmět, dnes spíš luxusní kus oblečení pro nestandardní situace. 10 Ability haste je mnohem slabší efekt, než původních 10% CDR. S oslabením zároveň stoupla cena. Podobný efekt také poskytuje jeden z draků, což ještě ubírá využití pro toto brnění. Možná vybalancovaný, možná slabý, v každém případě se již nejedná o často hraný předmět.

Výčet nejméně používaných předmětů po reworku

Sanguine Blade - 0.5%

  • Všechny ostatní lethality předměty se dočkaly balančních změn nebo reworku. To ovšem neplatí pro Sanguine Blade, který zůstal netknutý. Stále tak zůstává pouze situačním předmětem, který moc šampionů nezužituje.

Výčet nejméně používaných předmětů po reworku

Maw of Malmortius

  • Maw se ani po reworku nedokázal vyšvihnout výš. Dlouhodobě slabý a neoblíbený předmět se dočkal dalších nerfů a pasivní schopnost Lifeline, která hráče omezuje na jediný předmět s touto pasivkou, je stále ve stínu Sterak´s Gage. 

Výčet nejméně používaných předmětů po reworku


Všechny statistiky jsou brány z League of Graphs s použitím filtru Iron+. Pokud použijeme filtr Diamond+ můžeme být svědky několika změn:

  • Support předměty lehce poskočí v tabulce nahoru (méně sebestředné buildy, preferování unikátních schopností před statistiky).
  • Moonstone Renewer raketově vyskočí do top 10.
  • Některé předměty spadnou pod 1% – Navori Quickblades, Rylai's Crystal Scepter, Guinsoo's Rageblade, Horizon Focus

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama