Ask Riot: Skiny a zvukové efekty
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Ask Riot: Skiny a zvukové efekty

Ask Riot: Skiny a zvukové efekty

Dominik

Dominik

11. 4. 2021 18:00

Nový díl Ask RIot je tu. Tentokrát probereme přehlednost jednotlivých skinů nebo změny zastaralých funkcí a systémů.

Reklama

V novém díle Ask Riot vývojáři odpovídali na otázky zaměřené na vyjasnění některých situací.

Zvážili jste někdy možnost, která by do hry přinesla funkci vypnout zobrazování skinů?

Na rovinu – kosmetické předměty jsou způsob, kterým platíme účty a pomocí kterých hradíme vývoj League of Legends. Skiny tvoří velkou část těchto výdělků a mnoho hráčů si kupuje skiny právě kvůli tomu, že je mohou vidět ostatní. Vytvoření pocitu, že ostatní nemohou vidět váš oblíbený skin, který jste si koupili, přináší velké riziko ztráty.

Ať to zní jakkoliv, tak naším hlavním cílem je, aby League of Legends běželo dlouhou trať. Vy si tak mohli užívat hru a my dál pracovat na jejím vylepšování. Věříme, že free-to-play model podpořený kosmetickými předměty, které hráčům neposkytnou výhodu ve hře je férový a oblíbený. My budeme nadále pracovat na neustálém vývoji, aby s námi League of Legends zůstalo i po další roky (dekády?).

Meddler, Herní ředitel


Jak určujete čirost a jasnost chrom?

Chromy podléhají v tomto směru stejným pravidlům jako ostatní skiny. Jako hráč nebo sledující byste měli vždy snadno a rychle poznat šampiona nehledě na skin nebo chromu. Chceme aby chromy reprezentovaly stejné téma jako hlavní skin pouze s jinými texturami.  Změna chromy by měla vyvolávat pocit změny oblečení za stejné s jiným vzorem.

Jak se katalog skinů a chrom rozšiřuje, začíná být stále obtížnější zachovat si tu správnou přehlednost. Je zde velice mnoho barev a my často využíváme stejné teorie při tvorbě chrom a nových skinů. Někdy se stane, že si jsou chroma a základní skin podobné napříč šampiony. Možností je však stále mnoho a jsme omezeni pouze naší představivostí.

MechaHawk, Skin-Art ředitel

Ask Riot: Skiny a zvukové efekty


Proč nemohl mít Lancer Blitz novou animaci chůze, když Space Groove Blitz je doslova pilotován kočkou a novou animaci má?

Dobrá otázka! Já bych řekl, že faktorů je více.

V první řadě je Space Groove Blitz legendárním skinem , které mají obvykle nové animace, zatímco Lancer Blitz je rare skinem, kterým obvykle nové animace nepřidáváme. To je vcelku zásadní faktor, ale neodpovídá faktu, že jsme dříve řekli, že Lancer Blitz nemůže mít novou animaci kvůli přehlednosti. a pak zde máme levitujícího Space Groove Blitze. Co se změnilo?

Jedna z věcí, kterou považujeme za zásadní v rámci rozpoznání šampiona, je jeho silueta. Ta je vlastně šampionův stín. Takže když jsme pracovali na Space Groove Blitzovi, tak jsme si dali záležet na tom, aby byla jeho silueta snadno rozpoznatelná. Hlava, velké pěsti a ramena jasně značí, o jakého šampiona se jedná. Kvalitní silueta spolu s čitelnými vizuálními a zvukovými efekty nám dodaly jistotu, že můžeme Space Groove Blitzovi dát novou animaci nadnášející chůze. V dobách vývoje Lancer Blitze jsme ještě neměli jasný obraz toho, jak pracovat s rozpoznatelností skinů a pracovali jsme intuitivně. Zpětně však můžeme říct, že u Lancer Blitze by nadnášející animace chůze pravděpodobně nefungovala.

MechaHawk, Skin-Art ředitel

Ask Riot: Skiny a zvukové efekty


Chápu, že některá kouzla jsou velmi hlasitá, protože je to důležité, jako když Sena použije ultimátku. Ale proč je maskování PsyOps Pyka nejhlasitější věcí ve hře? Je to neuvěřitelně rušivé a stresující, daleko za svou důležitostí. Mecha Kingdoms Draven chytající své sekery je dalším příkladem.

To je něco, co se čas od času stane v procesu zvukového návrhu skinů nebo šampionů. Jak jste řekl, existují okamžiky, o kterých si myslíme, že určité schopnosti by měly být hlasitější než jiné v prioritě zvukové sady. Ale vy, hráči, jste nakonec ti, kteří nám pomohou určit, zda potřebujeme upravit určité zvuky, které by mohly rušit hru. Děkujeme, že jste je uvedli! Určitě se na to podíváme.

OCRAM818, Šéf zvukového designu


Můžete něco udělat s Storm Dragon Lee Sinem? Jeho přehlednost je děsná.

Když Storm Dragon Lee Sin poprvé vyšel na PBE, slyšeli jsme, že je těžko rozpoznatelný a velmi okázalý. Rozhodli jsme se udělat nějaké změny, než začal fungovat, včetně ostříhání ohonu. To byl případ, kdy jsme se snažili udělat dobře vypadající skin, ale šli jsme příliš tvrdě, takže jsme museli věci udržet na uzdě.

Může to být trochu pikantní, ale nyní jsme spokojeni s úrovní rozpoznatelnosti. Zároveň si ale myslíme, že Lee Sin a jeho skiny obecně trpí problémem s rozpoznáváním, a to tím, že Lee ve skutečnosti nemá zřetelnou siluetu modelu postavy. Většina z jeho rozpoznávání se přenáší prostřednictvím animace, což se stává obzvláště složité, když vyrábíme legendární skiny. V určitém okamžiku se budeme chtít podívat na Lee Sina a upravit ho napříč všemi skiny včetně základního, abychom definovali jasnou a zřetelnou siluetu, ale nemáme žádné konkrétní plány v blízké době.

Bellissimoh, Výrobní ředitel


Četl jsem blog o rozpoznatelnosti a jasnosti šampionů. Jsou komentáře šampionů součástí? Někteří jsou velice repetitivní a mohou být rušivé.

Ve hře máme spoustu komentářů a jak se hra vyvíjí, tak staré zvukové systémy potřebují konstantní aktualizace. Ať už je to 'throw another rock!'” nebo “stop calling me Summoner!” chápeme vaši potřebu komplexnějších zvukových mixů. V následujících měsících máme v plánu se zaměřit na aktualizace některých ze systémů. 

Riot Zimberfly, Voice-Over Audio ředitel

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama