
i
Zdroj: Riot Games
Známe všechny změny příštího patche, dočkáme se reworků Rell a Iverna?
Tým vývojářů League of Legends znovu na Twitteru zveřejnil, jaké balanční úpravy nás čekají v nadcházející aktualizaci. Měnit se budou kromě šampionů také předměty, které během posledního patche prošly velkými změnami.
Takhle vypadá seznam všech změn, které vývojáři odhalili.
Konkrétní detaily však známe jen u některých šampionů a předmětů. Tady jsou:
Šampioni

Azir
- Q - Conquering Sands
- Cooldown: 14-6 → 12-6
- W - Arise!
- AP ratio: 55% → 60%
- Vzdálenost vyvolání vojáka: 500 → 525

Ivern
- P - Friend of the Forest
- Už nezanechává Blue Buff a Red Buff pro spoluhráče po zničení kempů.
- Q - Rootcaller
- Dosah: 1100 → 1150
- [Nové] Při opětovném použití schopnosti se Ivern přitáhne k zasaženému nepříteli
- Kliknutí levým tlačítkem myši stále přitáhne Iverna na vzdálenost základních útoků.
- [Nové] Daisy se nyní přitahuje i k zasaženým minionům.
- [Nové] Zásah neepického monstra sníží cooldown schopnosti o 50%.
- W - Brushmaker
- Cooldown: 40/36/32/28/24 → 20
- [Nové] Spojenci, kteří vstoupí do vytvořeného křoví, vylepší svůj následující základní útok. Ten udělí 5/7,5/10/12,5/15 + 10% AP bonusového magického poškození. Útok vydrží nabitý 1,5 sekundy po vystoupení z křoví.
- Trvání vize: 3 sekundy → 8 sekund
- Trvání křoví: 30 sekund → 45 sekund
- [Nové] Křoví nyní zmizí, pokud ho Ivernův tým ztratí z dohledu.
- E - Triggerseed
- [Nové] Pokud štít neudělí poškození žádnému nepřátelskému šampionovi, aplikuje se znovu ve stejné velikosti na stejnou dobu na stejný cíl, ale už neudělí poškození a zpomalení.
- R - Daisy!
- [Nové] Poškození třetího útoku Daisy má nyní základní poškození 110
- [Odstraněno] Poškození útoku se už nevypočítává ze 100% AD Daisy.
- Vylepšena umělá inteligence Daisy.

Kalista
- Základní HP: 574 → 600
- Regenerace HP: 3,75 → 4
- Růst regenerace HP za úroveň: 0,55 → 0,75
- AD: 66 → 61
- Růst AD za úroveň: 3,75 → 3,25
- P - Martial Pose
- Základní útoky už neminou, pokud cíl zmizí z dohledu
- Poškození útoků: 90% AD → 100% AD
- Q - Pierce
- AD ratio: 100% → 105%
- E - Rend
- Základní poškození za každé kopí: 10-34 → 8-24
- AD ratio každého kopí: 23,2-40,6% → 25-45%
- 14-8 sekund → 10-8 sekund

Rek'Sai
- P - Fury of the Xer'Sai
- Maximální léčení: 20-190 → 15-125 + 2-12% maximálních HP
- Signály pohybu nepřátel: jednou za 1,5 sekundy → jednou za sekundu
- Q - Queen's Wrath / Prey Seeker
- [Pod povrchem] Trvání odhalení: 2,5 sekund → 5 sekund
- [Na povrchu] Trvání: 5 sekund → 3 sekundy
- [Na povrchu] cooldown: 4 sekundy → 4-2 sekundy

Rell
- Attack speed: 0,55 → 0,625
- Attack speed ratio: 0,55 → 0,625
- Růst attack speedu za úroveň: 2% → 1,5%
- Růst armoru za úroveň: 4,2 → 3
- Růst Magic resistu za úroveň: 2,05 → 1
- Rychlost pohybu: 335 → 330
- Passive - Break the Mold
- Útoky a schopnosti Rell kradou cíli 2,5% armoru a 2,5% magic resist (maximum 15% od každého). Snížení armoru a magic resist se může stackovat až 5× na každém cíli.
- Už nekrade resistence minionům.
- Trvání: 4 sekundy → 5 sekund
- Minimální ukradené hodnoty: 2,5-5 → 1,25-3
- Q - Shattering Strike
- Rell bodne svým kopím a omráčí cíl na 0,75 sekundy. Zničí také všechny štíty a udělí 60/95/130/165/200 + 50% AP magického poškození. Tato schopnost uděluje 250% poškození do monster v jungli.
- Nyní už neléčí sebe ani spojence.
- Má dosah 520 jednotek před Rell a 220 jednotek za ní.
- Cooldown: 9-5 sekund → 11-9 sekund.
- Rell bodne svým kopím a omráčí cíl na 0,75 sekundy. Zničí také všechny štíty a udělí 60/95/130/165/200 + 50% AP magického poškození. Tato schopnost uděluje 250% poškození do monster v jungli.
- W - Ferromancy: Crash Down
- Rell seskočí z koně, vyhodí do vzduchu zasažené nepřátele na 0,75 sekund a udělí jim 70-190 + 60% AP magického poškození. Sama získá štít o velikosti 30-130 + 10% HP. Ten trvá, dokud znovu nenasedne na koně.
- Po seskoku získá Rell 12% bonus k armoru a magic resist, 15/20/25/30/35% attack speed a 75 range. Zároveň je zpomalena o 75%.
- Poškození: 70-210 + 60% AP → 70-190 + 60% AP
- Štít: 30-135 +12 % maximálních HP → 30-130 +10% maximálních HP
- Maximální vzdálenost skoku: 500 → 400
- Velikost plochy dopadu: 200 → 180
- Trvání vyhození do vzduchu: 1 sekunda → 0,75 sekundy
- W - Ferromancy: Crash Down
- Rell znovu nasedne na svého koně a získá 30% postupně se snižující bonus k rychlosti pohybu. Její následující základní útok udělí 10 + 40% AP bonusového magického poškození a odhodí cíl za Rell.
- Schopnost uděluje 250% poškození do monster v jungli.
- E - Full Tilt
- Pasivní efekt: Rell získá 5-50 (na úrovních 1-13) bonus k rychlosti pohybu (redukováno o 50% v souboji).
- Aktivní efekt: Rell a spojenec, se kterým je propojená, získají až 15/17,5/20/22,5/25% bonus k rychlosti pohybu na 3 sekundy. Tento bonus se zdvojnásobí, pokud běží směrem k sobě nebo k nepřátelským šampionům (dosah 1200 jednotek).
- Q nebo základní útok Rell v následujících 3 sekundách udělí poškození do okolí 300 jednotek o velikosti 25/35/45/55/65 + 30% AP + 2/2,5/3/3,5/4% maximálních HP.
- Schopnost uděluje 250% poškození do monster v jungli.
Předměty

Duskblade of Draktharr
- Maximální bonusové poškození: 15% → 20%

Galeforce
- Poškození aktivního efektu: 150-350 + 250% šance na kritický zásah → 150-350 + 200% šance na kritický zásah
- Maximální poškození pro zabití: 160% → 150%

Kraken Slayer
- Typ poškození: Magické → Fyzické
- Poškození: 20 + 60% AD + 45% AP → 35-85 + 65% AD + 60% AP

Navori Quickblades
- Komponent receptu: Pickaxe → B.F. Sword
- Celková cena nezměněna
- AD: 60 → 65
- Ability Haste: 20 → 15
- Redukce cooldownů z efektu Transcendence: 12% → 15%
- Mýtická pasivka: 5 Ability Haste → 5 AD

Runaan's Hurricane
- On-hit poškození: 30 → 15

Statikk Shiv
- Poškození nabitého útoku: 60-170 + 50% AP → 80-190 + 50% AP
- Poškození do minionů: 132-374 → 200-475

Stormrazor
- AD: 55 → 50
- Poškození z nabitého útoku: 25 + 65% AD + 50% AP → 15 + 60% AD + 50% AP

Youmuu's Ghostblade
- Ablitiy Haste: 20 → 15
- Ornnova verze: 25 → 20
- Bonusové Lethality na maximálních stacích: 8-20 → 3-12
- Vzdálenost za stack: 45 → 55