i
Zdroj: Riot Games
Známe všechny balanční změny pro nadcházející patch
Rell opustí jungli. Znovu se buffuje Smolder a také Olaf a Sylas v jungli. Dojde i na úpravu čtyř předmětů.
Šampioni
Camille
- Q - Precision Protocol
- Rychlost pohybu: 30/32,5/35/37,5/40% → 30/35/40/45/50%
- Cooldown: 9/8,25/7,5/6,75/6 sekund → 9/8/7/6/5 sekund
- W - Tactical Sweep
- Poškození vnější oblasti: 5/5,5/6/6,5/7% maximálních HP → 6/6,5/7/7,5/8% maximálních HP
- E - Hookshot
- Základní poškození: 80/110/140/170/200 → 60/90/120/150/180
Fiora
- Základní AD: 68 → 65
Galio
- P - Colossal Smash
- AP ratio: 40% → 45%
- W - Shield of Durand
- Základní redukce poškození: 20/25/30/35/40% → 25/30/35/40/45%
- E - Justice Punch
- Základní poškození: 75/115/155/195/235 → 90/130/170/210/250
Karma
- W - Focused Resolve
- Trvání znehybnění: 1,4/1,55/1.70/1,85/2 sekundy → 1,6/1,7/1,8/1,9/2 sekundy
- R - Mantra
- (R + E) velikost štítu pro šampiony kolem primárního cíle zvýšena o 22%.
Kayn
- Q - Reaping Slash
- Ratio bonusového AD: 80% → 85% (Platí pouze pro základní formu a Assassina, ne pro Darkina).
Lux
- P - Illumination
- AP ratio: 25% → 30%
- Q - Light Binding
- AP ratio: 60% → 65%
Nami
- W - Ebb and Flow
- Poškození: 60/100/140/180/220 + 55% AP → 60/95/130/165/200 + 50%
- Léčení: 55/75/95/115/135 + 25% AP → 55/80/105/130/155 + 40% AP
- Snížená efektivita po odrazu: -15% + 0,75% AP → -10% + 1% AP
- E - Tidecaller's Blessing
- Základní poškození: 20/35/50/65/80 → 20/30/40/50/60
Nasus
- P - Soul Eater
- Lifesteal: 11/16/21% → 12/18/24%
- Q - Siphoning Strike
- Základní poškození: 30/50/70/90/110 → 40/60/80/100/120
Nunu & Willump
- Upraveny doporučené předměty
Olaf
- Q - Undertow
- [Nové] Nzní uděluje bonusové poškození do monster: 5/10/15/20/25
- W - Tough It Out
- Trvání: 4 sekundy → 5 sekund
- Cena: 30 many → 50 many
- E - Reckless Swing
- Obnova cooldownu: 1 sekunda → 1 sekunda, 2 sekundy proti monstrům
- R - Ragnarok
- Cena: 0 many → 100 many
Rek'Sai
- P - Fury of the Xer'Sai
- Efektivita nabíjení fury proti minionům: 50% → 20%
- Léčení: 12-20% → 10-20%
Rell
- Odstraněny všechny bonusy proti monstrům
- Růst magic resistu za úroveň: 1,85 → 2,05
Smolder
- Armor: 24 → 26
- Q - Super Scorcher Breath
- Ratio kritického zásahu: 30% → 50%
Sona
- Q - Hymn of Valor
- Poškození posílené pasivkou: 40% → 50%
- AP ratio aury: 20% → 10%
- W - Aria of Perseverance
- AP ratio léčení: 15% → 30%
- E - Song of Celerity
- Bonusová rychlost pro spojence: 10/11/12/13/14% → 10/12/14/16/18%
Sylas
- Q - Chain Lash
- Poškození do monster: 40% → 70%
Volibear
- Q - Thundering Smash
- Kritický zásah se vypočítává z celkového AD namísto poškození schopnosti.
- R - Stormbringer
- Cooldown: 140/120/100 sekund → 160/135/110 sekund
Předměty
Bloodsong
- Ratio základního AD efektu Spellblade: 150% → 100%
Imperial Mandate
- Poškození do současných HP: 12% → 10%
Statikk Shiv
- Cena: 2700 zlata → 2900 zlata
Zaz'Zak's Realmspike
- Poškození Void Exploze: 20 + 20% AP + 4% maximálních HP cíle → 10 + 20% AP + 3% maximálních HP cíle
- Cooldown 8/7/6 sekund → 10 sekund