Změny pro mágy - rework
Rework mágu je tady.
Po nových skinech , úpravě draka a změnách předmětů se konečně dostáváme k dlouho slibovanému a očekávanému
reworku mágů. Jedná se o další součást dnešního
obrovského PBE updatu, který nás dnes bude provázet celý den. V tomto článku si ukážeme úpravy u šesti nejvíce změněných mágů a poté některé menší změny u dalších sedmi.
Pasivka - Blaze
- Stackuje se až 3x, zraňuje méně než dřív
- 2% max HP během 4 sekund (dříve 8%)
- NOVÝ EFEKT Pokud Blaze dosáhne maximálního počtu stacků na šampionovi nebo velkém monstru, vybuchne po dvou sekundách a zraní za 12% + 0.5 za úroveň ze maxima HP všech nepřátel poblíž. Na tomto šampionovi nelze stackovat blaze po dobu 4 sekund
- Zranění scaluje s úrovní Branda - maxima dosáhne na úrovni 9.
Q - Sear
- Trvání stunu sníženo na 1,5 sekundy ze 2.
- Poškození sníženo na 80/110/140/170/200 z 80/120/160/200/240.
- AP ratio sníženo na 0.55 z 0.65
W - Pillar of Flame
- Cooldown snížen na 10/9.5/9/8.5/8 z 10.
- Mana cost snížen na 60/70/80/90/100 z 70/80/90/100/110.
E - Conflagration
- Cooldown snížen na 10/9/8/7/6 z 12/11/10/9/8
- Poškození sníženo na 70/90/110/130/150 z 70/105/140/175/210.
- AP ratio sníženo na 0.35 z 0.55
R - Pyroclasm
- Poškození sníženo na 100/200/300 z 150/250/350.
- AP ratio sníženo na 0.25 z 0.5
- [NOVÝ EFEKT] Bonus z pasivky Blaze nyní zpomaluje cíle o 30/45/60%.
- Vybírá si cíle, na kterých může stackovat pasivku - snaží se vytvořit co nejvíce výbuchů.
Základní staty:
- Movement Speed snížen na 328 z 335.
- Základní HP zvýšeno na 525 z 506
- Základní mana zvýšena na 375 z 370
- Základní armor zvýšen na 25 z 22.22
- Armor za úroveň snížen na 3.5 z 4
- Základní mana regen snížen na 1.6 z 1.672
- Mana regen za úroveň zvýšen na 0.16 z 0.15
- Základní HP regen zvýšen na 1.2 z 1.08
- Základní AD zvýšeno na 53 z 52.3
- Ad za úroveň sníženo na 3 z 3.2
Pasivka - Serpentine Grace
- Cassiopeia získá 4 movement speed za úroveň, ale nemůže si koupit boty.
Q - Noxious Blast
- Mana cost zvýšen na 60/65/70/75/80 z 40/50/60/70/80.
- Cooldown snížen na 3.5 z 4.
- Poškození zvýšeno na 75/120/165/210/255 z 75/115/155/195/235.AP Ratio zvýšeno na 0.7 z 0.45
- Bonusový movement speed zvýšen na 20/22.5/25/27.5/30% z 20%
- Trvání bonusu k movement speedu sníženo na 2 sekundy ze 3.
W - Miasma
- Mana cost zvýšen na 70 na všech úrovních z 40/50/60/70/80
- Cooldown zvýšen nato 22/20/18/16/14 z 14/13/12/11/10
- Slow změněn na 35% na všech úrovních z 25/30/35/40/45%.
- Nyní vystřlí několik oblaků jedu v oblouku, které se zastaví na maximální range (800) nebo při nárazu do terénu.
- Nyní uzemňuje nepřátele - znemožňuje jim použít schopnosti spojené s pohybem.
E - Twin Fang
- Mana cost změněn na 60/65/70/75/80 z 50/60/70/80/90
- Cooldown snížen na 0.9 sekund z 5.
- Zranění nyní závisí na úrovni - začíná se na 52 a s každou úrovní se přičtou 4.
- 72 na úrovni 6, 96 na úrovni 12 atd.
R - Petrifying Gaze
- zpomalení sníženo na 40% z 60%.
Pasivka - Void Shaft
- NOVÉ: Pokud malzahar nebyl zraněn nebo pod vlivem CC posledních 24 (-1 za úroveň) vteřin, dostane 90% redukci příchozích zranění a imunitu proti CC. Tyto efekty trvají 1 sekundu od doby, kdy ho někdo zraní nebo na něj použije CC.
Q - Call of the Void
- Mana cost snížen na 60 na všech úrovních z 80/85/90/95/100.
- Cooldown snížen na 6 sekund z 9.
- Poškození sníženo na 70/115/160/205/250 z 80/135/190/245/300.
- AP Ratio sníženo na 0.6 z 0.8.
- Trvání silnce sníženo na 1/1.25/1.5/1.75/2 z 1.4/1.8/2.2/2.6/3.
W - Void Swarm
- NOVÉ
- 60 many
- 18 sekund cooldown
- Vyvolá voidlinga, který bude následujících 12 sekund útočit do nepřátel.
- Když Voidling poprvé zaútočí do šampiona, velkého monstra, epického monstra a při tom, když Voidling pomůže zabít jakoukoli jednotku, spawne se nový Voidling. Pokud jsou 3 nebo více Voidlingů aktivních, získají 100% attack speed
- Detaily Voidlingů
- útok zraňuje za 40% AD fyzického poškození a 8/11/14/17/20 +0.05 AP magického poškození.
- Zraňuje trojnásobně miniony na lince pokud mají 25% HP nebo míň
- Nespawne se z Voidlinga, který má jen 4 nebo méně sekund do smrti.
- Vybírá si na útok cíle zasaženy E nebo R a má o 100% vyšší movement speed při chůzi k těmto cílům. Jinak útočí na nejbližšího nepřítele.
- Získávají vyšší HP s vyšší Malzaharovou úrovní.
E - Malefic Visions
- Mana cost snížen na 60/70/80/90/100 z 60/75/90/105/120
- Poškození sníženo na 80/120/160/200/240 z 80/140/200/260/320
- AP ratio sníženo na 0.6 z 0.8
- Obnovení many změněno na 2% maximální many z 10/14/18/22/26.
- [NOVÉ] Doba trvání se nyní obnoví, pokud Malzahar použije Q nebo R na stejný cíl.
R - Nether Grasp
- Základní poškození odstraněno
- [NOVÉ] Nyní vytvoří zónu kolem cíle (jako staré W) která zraňuje za 6% + 1% za 100 AP maximálních HP nepřátel na 5 sekund.
Pasivka - Organic Deconstruction
- Nyní zraňuje za [25 + (10 za úroveň) + (0.4 AP)] bonusového true damage.
- R již neaplikuje stacky z pasivky.
Q - Plasma Fission
- Nyní obnoví 50% použité many, pokud schopnost zabije jednotkuNow refunds 50% of the mana cost if it kills a unit.
- Indikátor cíle je nyní viditelný pouze pro Vel'Koze.
W - Void Rift
- AP ratio sníženo na 0.15 a 0.25 z 0.25 a 0.375]
E - Tectonic Disruption
- Ap ratio sníženo na 0.3 z 0.5.
R - Life Form Disintegration Ray
- Poškození zvýšeno na 550/800/1050 + 1.0 AP z 500/700/900 + 0.6 AP
- Cooldown snížen na 120/100/80 z 130/110/90
- Již neaplikuje stacky pasivky.
- [NOVÉ] Pasivnka: Na 7 sekund "Zkoumá" nepřátelské šampioni zasažené třemi stacky pasivky. Základní útoky a schopnosti tento časovač resetují.
- 'Zkoumané' nepřátele zraňuje za true damage místo magického poškození.
Základní staty:
- Základní HP zvýšeno na 550 z 543.
- HP za úroveň sníženo na 84 z 85.
- AD zvýšeno na 52 z 48.
- Základní armor zvýšen na 23 z 21.88.
- Armor za úroveň snížen na 3.3 z 3.5.
Pasivka - Crimson Pact
- Faktor transformace bonusových HP do AP zvýšen na 0.04 z 0.025.
- Faktor transformace bonusového APdo HP snížen na 1.0 z 1.4.
Q - Transfusion
- Cooldown snížen na 9/8/7/6/5 z 10/8.5/7/5.5/4
- Poškození sníženo na 80/100/120/140/160 + 0.45 AP z 90/125/160/195/230 + 0.6 AP.
- Heal snížen na 20/25/30/35/40 + 0.15 AP z 15/25/35/45/55 +0.25 AP
- [NOVÉ] Po druhém vyčarování Q dostane Vladimír Crimson Rush při možnosti třetího vyčarování.
- Crimson Rush: Na 2,5 sekundy dostane schopnost dvojnásobné zranění a léčí o 40 + 15 za úroveň + 5% + 0.025 AP% z chybějících HP Vladimíra (poloviční efekt proti minionům).
- Stacky Crimson Rush jsou zobrazeny mezi buffy.
W - Sanguine Pool
- Nezměněno.
E - Tides of Blood
- NOVÉ
- Stojí 10% maximálních HP.
- Range 600
- 9 sekund cooldown
- Vladimír nejprve nabíjí schopnost 1 sekundu.
- Při vypuštění schopnosti po 1,5 sekundě Vladimir vystřelí výbuch krve, který zraňuje mezi 30/40/50/60/70 + 0.025 HP + 0.35 AP a 60/80/100/150/140 + 0.1 HP + 0.7 magického poškození do zasažených nepřátel.
- Při plném nabití schopnost zpomalí Vladimira, dokud ji drží, ale při vypuštění krátce zpomalí zasažené nepřátele o 40/45/50/55/60%.
R - Hemoplague
- Trvíní sníženo na 4 sekundy z pěti
- Zvýšené poškození do zasažených cílů sníženo na 10% z 12%.
- [NOVÉ] Po skončení trvání vyléčí schopnost Vladimira za 50% zranění, které všem šampionům způsobila.
Základní staty:
- Movement Speed zvýšen na 340 z 325.
- Základní HP zvýšeno na 499 z 479.
Pasivka - Garden of Thorns
- NOVÉ
- Kolem Zyry se pravidelně spawnují 2 semínka najednou (daleko od sebe) trvající 45 sekund (max 8 semínek). Pokud na semínko stoupne nepřátelský šampion, semínko zemře.
- Kytky ze semínek vydrží 5-7,5 sekundy (záleží na úrovni Zyry).
- HP kytek sníženo na 2 útoky, ale zvyšuje se s W.
- Poškození kytek sníženo na 24 + 5 za úroveň + 0,15 AP z 23 + 6,5 za úroveň + 0,2 AP.
Q - Deadly Spines
- Mana cost snížena na 60 na všech úrovních z 75/80/85/90/95.
- Poškození sníženo na 60/90/120/150/180 + 0.55 AP z 70/105/140/175/210 +0.65 AP
- Nyní má obdélníkový tvar.
W - Rampart Growth
- [ODSTRAN2NO] Již nepřidává 2-10% CDR.
- Semínka již nedávají limitovanou vision ani nepřidávají vision nepřátelům, pokud jsou rozšlápnuta.
- [NOVÉ] Zvyšuje maximální HP rostlin o 10/20/30/40/50%.
E - Grasping Roots
- Bez velkých změn.
R - Stranglethorns
- Nyní zvyšuje poškození rostlin v oblasti o 150% místo zvyšování jejich attack speedu.
Anivia
- Základní útok
- Upraven projektil
- menší, méně hlasitý...
- Rychlost projektilu zvýšena na 1500 ze 1400.
- Upraven projektil
- Flash Frost (Q)
- AP ratio sníženo na 0.4 z 0.5.
- Základní poškození sníženo na 60/85/110/135/160 z 60/90/120/150/180.
- Délak trvání stunu nyní scaluje s úrovní schopnosti - zvýšeno na 1.1/1.2/1.3/1.4/1.5 z 1.
- Zpomalení nyní scaluje s úrovní R - zvýšeno na 20/30/40% z 20%.
- Vylepšené zobrazování uděleného zranění
- Animované částečky ze stunu jsou nyní viditelné pro všechny.
- Frostbite (E)
- Rychlost projektilu zvýšena na 1600 z 1200.
- Vzhled animace vylepšena
- Lepší "hitbox", trochu menší, třpytí se.
- Range snížena na 600 ze 650 ale nyní se počítá od kraje ke kraji (nyní stejná jako range autoattacků - přibližně 35 vyšší range než předtím).
- Glacial Storm (R)
- Nyní má animaci kouzlení (ale stále se vyčaruje ihned
- [NOVÝ EFEKT] Nyní se roztahuje ze 150 až na 400 radius během 3 sekund.
- [NOVÝ EFEKT] Při maximální velikosti zraní a zpomalí o 50% více a zmrazí na další sekundu (celkem 2 sekundy).
- Zpomalení zvýšeno na 20/30/40% z 20%
- Redukce attack speedu odstraněna.
- Cast range zvýšena na 685 z 625 (Nyní stejná jako range autoattacků).
Annie
- Pyromania (P) nyní zobrazuje stacky pod manou.
- Incinerate (W)
- Range zvýšen na 600 z 560.
- Již nepodvádí - pokud stihnete vyflashnout před tím, než kouzlení skončí, stun již nedostanete.
- Molten Shield (E)
- Trvání sníženo na reduced to 3 sekundy z 5.
- Již nepřidává Armor/MR.
- Nyní snižuje příchozí poškození o 16/22/28/34/40%.
- Již nezvyšuje rychlost Tibberse (přesunuto do R).
- Summon: Tibbers (R)
- Prvotní AoE zranění sníženo na 150/275/400 + 0.65 AP z 175/300/425 + 0.8 AP.
- AoE aura poškození sníženo na 10/15/20 + 0.1 AP z 20/30/40 + 0.4 AP.
- Poškození Tibbersových autoattacků změněno na 50/75/100 + 0.15 AP z 80/105/130.
- Range Tibbersových autoattacků AA range zvýšena na 150 ze 125.
- [NOVÝ EFEKT] Tibbers se nyní naštve - získá 275% attack speed a 100% movement speed mizící během 3 sekund při 1) vyčarování, 2) když Annie zemře 3) když annie zasáhne šampiona stunem.
- Ignoruje kolizi s jednotkami během naštvání.
- Attack speed mizí při útocích Tibberse a movement speed mizí během času.
- Tibbers nyní regeneruje 10% maxima HP za sekundu, pokud je 5 sekund mimo souboj.
- Tibbers nyní dostane 50% chybějících HP zpátky, když Annie zemře.
- Tibbers má nyní větší ukazatel HP.
- Tibbersova umělá inteligence byla vylepšena.
- Tibbers útočí na toho, kdo zabil Annie, pokud je vzdálen maximálně 1200 jednotek, jinak si vybírá šampiony s nízkými HP a poté nepřátele vzdálené od Annie 1200 jednotek.
Fiddlesticks
- [NOVÉ] Dread (P)
- Při stání na místě nebo kouzlení schopností po dobu alespoň 1,5 sekundy posílí fiddlestickse Dread. Znehybňující CC tento časovač resetuje.
- Dread přidá 25/30/35/40% movement speed (na úrovních 1/6/11/16), ale trvá pouze 1,5 sekundy poté, co se Fiddlesticks začne hýbat.
- Terrify (Q) range snížen na 525 z 575.
- Drain (W)
- Cooldown se nyní začne počítat na konci kouzlení (dříve na začátku).
- Cooldown snížen na 4/3.75/3.5/3.25/3 sekundy z 10/9/8/7/6.
- Dark Wind (E)
- Počet odrazů zvýšen na 7 z 5.
- Now si vybírá vysávané cíle (W) > nové cíle > jakékoli cíle.
- Crowstorm (R)
- Nyní při kouzlení pingne na mapu (zelený ping - jdu sem)
- Při kliknutí mimo range se nyní začne kouzlit na maximální range.
Swain
- Carrion Renewal (P) obnovení many za kill zvýšeno na 12 + 1 za úroveň z 9 + 1.
- Decrepify (Q)
- Mana cost snížen na 60/65/70/75/80 z 60/70/80/90/100.
- Cooldown zvýšen na 14/13/12/11/10 z 8.
- AP Ratio zvýšeno na 0.4 z 0.3.
- Dává dvojnásobné zranění proti ne-šampionům.
- [NOVÉ] Swain nyní položí Beatrice na zem na 4 sekundy místo výběru specifického šampiona.
- Beatrice si vybírá cílové jednotky s E - Torment a vybere si nový cíl, pokud ten, na který útočí, zemře nebo odejde.
- Torment (E)
- Poškození sníženo na 50/80/110/140/170 z 75/115/155/195/235.
- AP Ratio zvýšeno na 1.0 z 0.8.
- Zvýšení poškození je nyní 20% na všech úrovních z 8/11/14/17/20%.
- Ravenous Flock (R)
- Cooldown zvýšen na 10 sekund z 8.
- Vyčaruje 5 havranů (dříve 3)
- Heal z minionů snížen na 15% z 25%.
- Havrani neútočí víckrát na stejný cíl během jedné sekundy.
- Zvýšení mana costu sníženo na 5 na všech úrovních z 5/6/7.
Syndra
- Transcendent (P)
- Vylepšené Q - sféra vydrží až 8 sekund.
- Vylepšené W - zvedne také 2 sféry poblíž cíle.
- Vylepšené E - Šířka kouzla zvýšena o 50%
- Vylepšené R - Range zvýšena o 75.
- Dark Sphere (Q) AP ratio zvýšeno na 0.7 z 0.6.
- Scatter The Weak (E) cooldown snížen na 16/15/14/13/12 z 18/16.5/15/13.5/12.
Veigar
- NOVÉ Phenomenal Evil Power (P)
- Zasažení nepřátelského šampiona schopností přidá Veigarovi +1 AP. Kill a Assist přidá +4 AP
- Stacky se zobrazují na buff baru Veigara.
- Zasažení nepřátelského šampiona schopností přidá Veigarovi +1 AP. Kill a Assist přidá +4 AP
- Baleful Strike (Q)
- Mana cost snížen na 40/45/50/55/60 z 60/65/70/75/80.
- Pasivní růst AP za šampiony a miniony přesunut do pasivky.
- Nyní přidává stack do pasivky při zabití jednotky. Dva stacky přidá při zabití velkého monstra nebo miniona.
- Dark Matter (W) mana cost snížen na 60/65/70/75/80 z 70/75/80/85/90.
- Event Horizon (E) mana cost snížen na 70/75/80/85/90 z 80/85/90/95/100.
- Primordial Burst (R)
- Mana cost snížen na 100 z 125.
- AP ratio nepřátel ODSTRANĚNO.
- [NOVÉ] Zranění se nyní zvyšuje s počtem chybějících HP cíle.
- Poškození změněno na [175/275/375 + 0.75 AP až 350/550/750 (1.5 AP) na základě chybějících HP cíle] z [250/375/500 +1.0 AP]
Xerath
- Shocking Orb (E) trvání stunu změněno na 0,5 - 2 sekundy z 0,75 až 1,75.
- Rite of the Arcane (R) Počet střel zvýšen na 3/4/5 z 3.
Ziggs
- Satchel Charge (W) [NOVÝ EFEKT] Nyní zničí věž, pokud má méně než 25/27.5/30/32.5/35% HP.
- Mega Inferno Bomb (R)
- Cooldown snížen na 120/105/90 z 120
- Minions již nedostávají dvojnásobné zranění.