Změny pro mágy - rework
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Změny pro mágy - rework

Změny pro mágy - rework

Giry

Giry

Rework mágu je tady.

Reklama

Po nových skinech , úpravě draka a změnách předmětů se konečně dostáváme k dlouho slibovanému a očekávanému

reworku mágů

. Jedná se o další součást dnešního

obrovského PBE updatu

, který nás dnes bude provázet celý den. V tomto článku si ukážeme úpravy u šesti nejvíce změněných mágů a poté některé menší změny u dalších sedmi.

Brand

Pasivka - Blaze

  • Stackuje se až 3x, zraňuje méně než dřív
    • 2% max HP během 4 sekund (dříve 8%)
  • NOVÝ EFEKT Pokud Blaze dosáhne maximálního počtu stacků na šampionovi nebo velkém monstru, vybuchne po dvou sekundách a zraní za 12% + 0.5 za úroveň ze maxima HP všech nepřátel poblíž. Na tomto šampionovi nelze stackovat blaze po dobu 4 sekund
    • Zranění scaluje s úrovní Branda - maxima dosáhne na úrovni 9.

Q - Sear

  • Trvání stunu sníženo na 1,5 sekundy ze 2.
  • Poškození sníženo na 80/110/140/170/200 z 80/120/160/200/240.
  • AP ratio sníženo na 0.55 z 0.65

W - Pillar of Flame

  • Cooldown snížen na 10/9.5/9/8.5/8 z 10.
  • Mana cost snížen na 60/70/80/90/100 z 70/80/90/100/110.

E - Conflagration

  • Cooldown snížen na 10/9/8/7/6 z 12/11/10/9/8
  • Poškození sníženo na 70/90/110/130/150 z 70/105/140/175/210.
  • AP ratio sníženo na 0.35 z 0.55

R - Pyroclasm

  • Poškození sníženo na 100/200/300 z 150/250/350.
  • AP ratio sníženo na 0.25 z 0.5
  • [NOVÝ EFEKT] Bonus z pasivky Blaze nyní zpomaluje cíle o 30/45/60%.
  • Vybírá si cíle, na kterých může stackovat pasivku - snaží se vytvořit co nejvíce výbuchů.

Cassiopeia

Základní staty:

  • Movement Speed snížen na 328 z 335.
  • Základní HP zvýšeno na 525 z 506
  • Základní mana zvýšena na 375 z 370
  • Základní armor zvýšen na 25 z 22.22
  • Armor za úroveň snížen na 3.5 z 4
  • Základní mana regen snížen na 1.6 z 1.672
  • Mana regen za úroveň zvýšen na 0.16 z 0.15
  • Základní HP regen zvýšen na 1.2 z 1.08
  • Základní AD zvýšeno na 53 z 52.3
  • Ad za úroveň sníženo na 3 z 3.2

Pasivka - Serpentine Grace

  • Cassiopeia získá 4 movement speed za úroveň, ale nemůže si koupit boty.

Q - Noxious Blast

  • Mana cost zvýšen na 60/65/70/75/80 z 40/50/60/70/80.
  • Cooldown snížen na 3.5 z 4.
  • Poškození zvýšeno na 75/120/165/210/255 z 75/115/155/195/235.AP Ratio zvýšeno na 0.7 z 0.45
  • Bonusový movement speed zvýšen na 20/22.5/25/27.5/30% z 20%
  • Trvání bonusu k movement speedu sníženo na 2 sekundy ze 3.

W - Miasma

  • Mana cost zvýšen na 70 na všech úrovních z 40/50/60/70/80
  • Cooldown zvýšen nato 22/20/18/16/14 z 14/13/12/11/10
  • Slow změněn na 35% na všech úrovních z 25/30/35/40/45%.
  • Nyní vystřlí několik oblaků jedu v oblouku, které se zastaví na maximální range (800) nebo při nárazu do terénu.
  • Nyní uzemňuje nepřátele - znemožňuje jim použít schopnosti spojené s pohybem.

E - Twin Fang

  • Mana cost změněn na 60/65/70/75/80 z 50/60/70/80/90
  • Cooldown snížen na 0.9 sekund z 5.
  • Zranění nyní závisí na úrovni - začíná se na 52 a s každou úrovní se přičtou 4.
    • 72 na úrovni 6, 96 na úrovni 12 atd.

R - Petrifying Gaze

  • zpomalení sníženo na 40% z 60%.

Malzahar

Pasivka - Void Shaft

  • NOVÉ: Pokud malzahar nebyl zraněn nebo pod vlivem CC posledních 24 (-1 za úroveň) vteřin, dostane 90% redukci příchozích zranění a imunitu proti CC. Tyto efekty trvají 1 sekundu od doby, kdy ho někdo zraní nebo na něj použije CC.

Q - Call of the Void

  • Mana cost snížen na 60 na všech úrovních z 80/85/90/95/100.
  • Cooldown snížen na 6 sekund z 9.
  • Poškození sníženo na 70/115/160/205/250 z 80/135/190/245/300.
  • AP Ratio sníženo na 0.6 z 0.8.
  • Trvání silnce sníženo na 1/1.25/1.5/1.75/2 z 1.4/1.8/2.2/2.6/3.

W - Void Swarm

  • NOVÉ
  • 60 many
  • 18 sekund cooldown
  • Vyvolá voidlinga, který bude následujících 12 sekund útočit do nepřátel.
    • Když Voidling poprvé zaútočí do šampiona, velkého monstra, epického monstra a při tom, když Voidling pomůže zabít jakoukoli jednotku, spawne se nový Voidling. Pokud jsou 3 nebo více Voidlingů aktivních, získají 100% attack speed
    • Detaily Voidlingů
      • útok zraňuje za 40% AD fyzického poškození a 8/11/14/17/20 +0.05 AP magického poškození.
      • Zraňuje trojnásobně miniony na lince pokud mají 25% HP nebo míň
      • Nespawne se z Voidlinga, který má jen 4 nebo méně sekund do smrti.
      • Vybírá si na útok cíle zasaženy E nebo R a má o 100% vyšší movement speed při chůzi k těmto cílům. Jinak útočí na nejbližšího nepřítele.
      • Získávají vyšší HP s vyšší Malzaharovou úrovní.

E - Malefic Visions

  • Mana cost snížen na 60/70/80/90/100 z 60/75/90/105/120
  • Poškození sníženo na 80/120/160/200/240 z 80/140/200/260/320 
  • AP ratio sníženo na 0.6 z 0.8
  • Obnovení many změněno na 2% maximální many z 10/14/18/22/26.
  • [NOVÉ] Doba trvání se nyní obnoví, pokud Malzahar použije Q nebo R na stejný cíl.

R - Nether Grasp

  • Základní poškození odstraněno
  • [NOVÉ] Nyní vytvoří zónu kolem cíle (jako staré W) která zraňuje za 6% + 1% za 100 AP maximálních HP nepřátel na 5 sekund.

Vel'Koz

Pasivka - Organic Deconstruction

  • Nyní zraňuje za [25 + (10 za úroveň) + (0.4 AP)] bonusového true damage.
  • R již neaplikuje stacky z pasivky.

Q - Plasma Fission

  • Nyní obnoví 50% použité many, pokud schopnost zabije jednotkuNow refunds 50% of the mana cost if it kills a unit.
  • Indikátor cíle je nyní viditelný pouze pro Vel'Koze.

W - Void Rift

  • AP ratio sníženo na 0.15 a 0.25 z 0.25 a 0.375]

E - Tectonic Disruption

  • Ap ratio sníženo na 0.3 z 0.5.

R - Life Form Disintegration Ray

  • Poškození zvýšeno na 550/800/1050 + 1.0 AP z 500/700/900 + 0.6 AP
  • Cooldown snížen na 120/100/80 z 130/110/90
  • Již neaplikuje stacky pasivky.
  • [NOVÉ] Pasivnka: Na 7 sekund "Zkoumá" nepřátelské šampioni zasažené třemi stacky pasivky. Základní útoky a schopnosti tento časovač resetují.
  • 'Zkoumané' nepřátele zraňuje za true damage místo magického poškození.

Vladimir

Základní staty:

  • Základní HP zvýšeno na 550 z 543.
  • HP za úroveň sníženo na 84 z 85.
  • AD zvýšeno na 52 z 48.
  • Základní armor zvýšen na 23 z 21.88.
  • Armor za úroveň snížen na 3.3 z 3.5.

Pasivka - Crimson Pact

  • Faktor transformace bonusových HP do AP zvýšen na 0.04 z 0.025.
  • Faktor transformace bonusového APdo HP snížen na 1.0 z 1.4.

Q - Transfusion

  • Cooldown snížen na 9/8/7/6/5 z 10/8.5/7/5.5/4
  • Poškození sníženo na 80/100/120/140/160 + 0.45 AP z 90/125/160/195/230 + 0.6 AP.
  • Heal snížen na 20/25/30/35/40 + 0.15 AP z 15/25/35/45/55 +0.25 AP
  • [NOVÉ] Po druhém vyčarování Q dostane Vladimír Crimson Rush při možnosti třetího vyčarování. 
    • Crimson Rush: Na 2,5 sekundy dostane schopnost dvojnásobné zranění a léčí o 40 + 15 za úroveň + 5% + 0.025 AP% z chybějících HP Vladimíra (poloviční efekt proti minionům).
    • Stacky Crimson Rush jsou zobrazeny mezi buffy.

W - Sanguine Pool

  • Nezměněno.

E - Tides of Blood

  • NOVÉ
  • Stojí 10% maximálních HP.
  • Range 600
  • 9 sekund cooldown
  • Vladimír nejprve nabíjí schopnost 1 sekundu.
  • Při vypuštění schopnosti po 1,5 sekundě Vladimir vystřelí výbuch krve, který zraňuje mezi 30/40/50/60/70 + 0.025 HP + 0.35 AP a 60/80/100/150/140 + 0.1 HP + 0.7 magického poškození do zasažených nepřátel.
  • Při plném nabití schopnost zpomalí Vladimira, dokud ji drží, ale při vypuštění krátce zpomalí zasažené nepřátele o 40/45/50/55/60%. 

R - Hemoplague

  • Trvíní sníženo na 4 sekundy z pěti
  • Zvýšené poškození do zasažených cílů sníženo na 10% z 12%.
  • [NOVÉ] Po skončení trvání vyléčí schopnost Vladimira za 50% zranění, které všem šampionům způsobila.

Zyra

Základní staty:

  • Movement Speed zvýšen na 340 z 325.
  • Základní HP zvýšeno na 499 z 479.

Pasivka - Garden of Thorns

  • NOVÉ
  • Kolem Zyry se pravidelně spawnují 2 semínka najednou (daleko od sebe) trvající 45 sekund (max 8 semínek). Pokud na semínko stoupne nepřátelský šampion, semínko zemře.
  • Kytky ze semínek vydrží 5-7,5 sekundy (záleží na úrovni Zyry).
  • HP kytek sníženo na 2 útoky, ale zvyšuje se s W.
  • Poškození kytek sníženo na 24 + 5 za úroveň + 0,15 AP z 23 + 6,5 za úroveň + 0,2 AP.

Q - Deadly Spines

  • Mana cost snížena na 60 na všech úrovních z 75/80/85/90/95.
  • Poškození sníženo na 60/90/120/150/180 + 0.55 AP z 70/105/140/175/210 +0.65 AP
  • Nyní má obdélníkový tvar.

W - Rampart Growth

  • [ODSTRAN2NO] Již nepřidává 2-10% CDR.
  • Semínka již nedávají limitovanou vision ani nepřidávají vision nepřátelům, pokud jsou rozšlápnuta.
  • [NOVÉ] Zvyšuje maximální HP rostlin o 10/20/30/40/50%.

E - Grasping Roots

  • Bez velkých změn.

R - Stranglethorns

  • Nyní zvyšuje poškození rostlin v oblasti o 150% místo zvyšování jejich attack speedu.

Menší změny mágů

Anivia

  • Základní útok
    • Upraven projektil
      • menší, méně hlasitý...
    • Rychlost projektilu zvýšena na 1500 ze 1400.
  • Flash Frost (Q)
    • AP ratio sníženo na 0.4 z 0.5.
    • Základní poškození sníženo na 60/85/110/135/160 z 60/90/120/150/180.
    • Délak trvání stunu nyní scaluje s úrovní schopnosti - zvýšeno na 1.1/1.2/1.3/1.4/1.5 z 1.
    • Zpomalení nyní scaluje s úrovní R - zvýšeno na 20/30/40% z 20%.
    • Vylepšené zobrazování uděleného zranění
    • Animované částečky ze stunu jsou nyní viditelné pro všechny.
  • Frostbite (E)
    • Rychlost projektilu zvýšena na 1600 z 1200.
    • Vzhled animace vylepšena
      • Lepší "hitbox", trochu menší, třpytí se.
    • Range snížena na 600 ze 650 ale nyní se počítá od kraje ke kraji (nyní stejná jako range autoattacků - přibližně 35 vyšší range než předtím).
  • Glacial Storm (R)
    • Nyní má animaci kouzlení (ale stále se vyčaruje ihned
    • [NOVÝ EFEKT] Nyní se roztahuje ze 150 až na 400 radius během 3 sekund.
    • [NOVÝ EFEKT] Při maximální velikosti zraní a zpomalí o 50% více a zmrazí na další sekundu (celkem 2 sekundy).
    • Zpomalení zvýšeno na 20/30/40% z 20%
    • Redukce attack speedu odstraněna.
    • Cast range zvýšena na 685 z 625 (Nyní stejná jako range autoattacků).

Annie

  • Pyromania (P) nyní zobrazuje stacky pod manou.
  • Incinerate (W)
    • Range zvýšen na 600 z 560.
    • Již nepodvádí - pokud stihnete vyflashnout před tím, než kouzlení skončí, stun již nedostanete.
  • Molten Shield (E)
    • Trvání sníženo na reduced to 3 sekundy z 5.
    • Již nepřidává Armor/MR.
    • Nyní snižuje příchozí poškození o 16/22/28/34/40%.
    • Již nezvyšuje rychlost Tibberse (přesunuto do R).
  • Summon: Tibbers (R)
    • Prvotní AoE zranění sníženo na 150/275/400 + 0.65 AP z 175/300/425 + 0.8 AP.
    • AoE aura poškození sníženo na 10/15/20 + 0.1 AP z 20/30/40 + 0.4 AP.
    • Poškození Tibbersových autoattacků změněno na 50/75/100 + 0.15 AP z 80/105/130.
    • Range Tibbersových autoattacků AA range zvýšena na 150 ze 125.
    • [NOVÝ EFEKT] Tibbers se nyní naštve - získá 275% attack speed a 100% movement speed mizící během 3 sekund při 1) vyčarování, 2) když Annie zemře 3) když annie zasáhne šampiona stunem.
      • Ignoruje kolizi s jednotkami během naštvání.
      • Attack speed mizí při útocích Tibberse a movement speed mizí během času.
    • Tibbers nyní regeneruje 10% maxima HP za sekundu, pokud je 5 sekund mimo souboj.
    • Tibbers nyní dostane 50% chybějících HP zpátky, když Annie zemře.
    • Tibbers má nyní větší ukazatel HP.
    • Tibbersova umělá inteligence byla vylepšena.
    • Tibbers útočí na toho, kdo zabil Annie, pokud je vzdálen maximálně 1200 jednotek, jinak si vybírá šampiony s nízkými HP a poté nepřátele vzdálené od Annie 1200 jednotek.

Fiddlesticks

  • [NOVÉ] Dread (P) 
    • Při stání na místě nebo kouzlení schopností po dobu alespoň 1,5 sekundy posílí fiddlestickse Dread. Znehybňující CC tento časovač resetuje.
    • Dread přidá 25/30/35/40% movement speed (na úrovních 1/6/11/16), ale trvá pouze 1,5 sekundy poté, co se Fiddlesticks začne hýbat.
  • Terrify (Q) range snížen na 525 z 575.
  • Drain (W)
    • Cooldown se nyní začne počítat na konci kouzlení (dříve na začátku).
    • Cooldown snížen na 4/3.75/3.5/3.25/3 sekundy z 10/9/8/7/6.
  • Dark Wind (E)
    • Počet odrazů zvýšen na 7 z 5.
    • Now si vybírá vysávané cíle (W) > nové cíle > jakékoli cíle.
  • Crowstorm (R)
    • Nyní při kouzlení pingne na mapu (zelený ping - jdu sem)
    • Při kliknutí mimo range se nyní začne kouzlit na maximální range.

Swain

  • Carrion Renewal (P) obnovení many za kill zvýšeno na 12 + 1 za úroveň z 9 + 1.
  • Decrepify (Q)
    • Mana cost snížen na 60/65/70/75/80 z 60/70/80/90/100.
    • Cooldown zvýšen na 14/13/12/11/10 z 8.
    • AP Ratio zvýšeno na 0.4 z 0.3.
    • Dává dvojnásobné zranění proti ne-šampionům.
    • [NOVÉ] Swain nyní položí Beatrice na zem na 4 sekundy místo výběru specifického šampiona.
      • Beatrice si vybírá cílové jednotky s E - Torment a vybere si nový cíl, pokud ten, na který útočí, zemře nebo odejde.
  • Torment (E)
    • Poškození sníženo na 50/80/110/140/170 z 75/115/155/195/235.
    • AP Ratio zvýšeno na 1.0 z 0.8.
    • Zvýšení poškození je nyní 20% na všech úrovních z 8/11/14/17/20%.
  • Ravenous Flock (R)
    • Cooldown zvýšen na 10 sekund z 8.
    • Vyčaruje 5 havranů (dříve 3)
    • Heal z minionů snížen na 15% z 25%.
    • Havrani neútočí víckrát na stejný cíl během jedné sekundy.
    • Zvýšení mana costu sníženo na 5 na všech úrovních z 5/6/7.

Syndra

  • Transcendent (P)
    • Vylepšené Q - sféra vydrží až 8 sekund.
    • Vylepšené W - zvedne také 2 sféry poblíž cíle.
    • Vylepšené E - Šířka kouzla zvýšena o 50%
    • Vylepšené R - Range zvýšena o 75.
  • Dark Sphere (Q) AP ratio zvýšeno na 0.7 z 0.6.
  • Scatter The Weak (E) cooldown snížen na 16/15/14/13/12 z 18/16.5/15/13.5/12.

Veigar

  • NOVÉ Phenomenal Evil Power (P) 
    • Zasažení nepřátelského šampiona schopností přidá Veigarovi +1 AP. Kill a Assist přidá +4 AP
      • Stacky se zobrazují na buff baru Veigara.
  • Baleful Strike (Q)
    • Mana cost snížen na 40/45/50/55/60 z 60/65/70/75/80.
    • Pasivní růst AP za šampiony a miniony přesunut do pasivky.
    • Nyní přidává stack do pasivky při zabití jednotky. Dva stacky přidá při zabití velkého monstra nebo miniona.
  • Dark Matter (W) mana cost snížen na 60/65/70/75/80 z 70/75/80/85/90.
  • Event Horizon (E) mana cost snížen na 70/75/80/85/90 z 80/85/90/95/100.
  • Primordial Burst (R)
    • Mana cost snížen na 100 z 125.
    • AP ratio nepřátel ODSTRANĚNO.
    • [NOVÉ] Zranění se nyní zvyšuje s počtem chybějících HP cíle.
    • Poškození změněno na [175/275/375 + 0.75 AP až 350/550/750 (1.5 AP) na základě chybějících HP cíle] z [250/375/500 +1.0 AP]

Xerath

  • Shocking Orb (E) trvání stunu změněno na 0,5 - 2 sekundy z 0,75 až 1,75.
  • Rite of the Arcane (R) Počet střel zvýšen na 3/4/5 z 3.

Ziggs

  • Satchel Charge (W) [NOVÝ EFEKT] Nyní zničí věž, pokud má méně než 25/27.5/30/32.5/35% HP.
  • Mega Inferno Bomb (R) 
    • Cooldown snížen na 120/105/90 z 120
    • Minions již nedostávají dvojnásobné zranění.
Zdroj: surrenderat20.net
DALŠÍ AKTUÁLNÍ NOVINKY
3 NOVÉ SKINY NA PBE PATCH 6,8 - ZMĚNY VE HŘE HERNÍ PROJEKTOR OD ACERU

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama