Zajímavosti a fakta #6
i Zdroj: Tryhard.cz
Ostatní Článek Zajímavosti a fakta #6

Zajímavosti a fakta #6

Giry

Giry

Další známá i neznámá fakta!

Reklama

Redaktorku Heidy zlobí internet, a proto bude tentokrát pětice zajímavostí v mém podání. Snad dokážu naši specialistku úspěšně nahradit.

Range základních útoků

Zajímavosti a fakta #6

Byť má Caitlyn nejvyšší základní range svých automatických útoků, další čtyři marksmani ji dokážou za určitých okolností překonat. O něco vyšší range má Tristana od své šestnácté úrovně. Tu překoná Jinx s nejvyšším vylepšením svého Q, pokud přepne na střely z raketometu. Ještě vyšší range má Kog'Maw při zapnutí svého W. Nikdo ovšem svými útoky nedosáhne tak daleko jako Twitch, který zapne ultimátku.

Nejvyšší range základních útoků mezi melee šampiony mají Tahm Kench a Mordekaiser.


Flash jako záchrana před autoattackem

Zajímavosti a fakta #6

U marksmanů zůstaneme. Obyčejně platí, že jakmile máte poslední zbytky HP a nepřátelský projektil ze základního útoku už letí vaším směrem, je váš osud zpečetěn. Toto ale neplatí u dříve zmíněné Twitchovi ultimátky. Tyto projektily zraňují plošně všechny nepřátelské jednotky, které zasáhnou - nemohou tedy měnit směr. Pokud tedy nemáte dostatek HP na přežití posledního útoku, flash vám může zachránit život, i když už byla střela vystřelena.

Stejně tak lze vyflashnout z Gravesova útoku. A něco podobného lze provést i u Kalisty - pokud flashnete tam, kde vás nepřátelský tým včetně Kalisty nevidí, projektil vás sice zasáhne, ale nezraní.


AP? Ne díky...

Zajímavosti a fakta #6

Ve hře máme v současnosti na výběr ze 131 šampionů. Pouze jedenáct z nich však nemá ve svých schopnostech žádný scaling s Ability Power. Těmito šampiony jsou: Darius, Draven, Garen, Illaoi, Kalista, Kindred, Olaf, Riven, Talon, Vayne a Zed. Pokud na některého z těchto šampionů postavíte předmět, který zvedá pouze AP, opravdu to budou vyhozené peníze.


Morganino Q je pro čajíčky

Zajímavosti a fakta #6

Všichni známe videa a vtípky s Morganou a jejím Q, které zastaví nepřitele na opravdu dlouho. Prvenství v délce zastavení ("rootu") drží ale Karma. Při maximálně vylepšeném W posíleném ultimátkou dokáže svého nepřítele znehybnit na 3,25 sekundy.


Týmová spolupráce
Zajímavosti a fakta #6

Každý šampion má svoje schopnosti na které se musí spolehnout. Někteří šampioni však dokážou napřímo těžit ze schopností svých spojenců. Jedná se například o Cassiopeiu (která může využívat jed spojenců k vylepšení svého E), Yasua (který nemusí trefit své tornádo na Q, aby mohl použít ultimátku) nebo Talona (který díky své pasivce zraňuje nepřátele více, pokud jsou zpomalení, zastunovaní nebo znehybnění)


DALŠÍ AKTUÁLNÍ NOVINKY
KVĚTNOVÉ BALÍČKY SLEV HC PRO BANOVANÉ HRÁČE CELÉ TĚLO VE VR

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama