
Zabudovaný replay systém přímo ve hře - PBE
Na PBE se objevil zcela nový systém záznamů (či replayí), které jsou přímo ve hře.
Riot tedy nejspíše vyslechl dlouhodobé stížnosti svých fanoušků a implementoval do hry systém, který sliboval již přes rok. Systém je zatím v ranné fázi testování,
Status Kwohz Riotu se vyjádřil, že jej bude testovat několik měsíců, aby před oficiálním vydáním fungoval. Dlouhá doba testování je hlavně z důvodu ohromného množství hráčů, kteří budou systém využívat. V současné době se jedná o desítky milionů hráčů, Riot si tedy bere na svá bedra poměrně složitý úkol a nenechává nic náhodě. Celý systém funguje podobně jako LoLReplay, akorát na interní bázi. Pojďme se podívat, jak to vypadá a jak to bude fungovat.
Funkce
Záznam z odehraných herPo každé odehrané hře vznikne záznam, který bude krátkodobě přístupný. Replaye můžete vyhledat a spustit z vaší match history.
Vyhledávání mezi záznamyVšechny záznamy, na které se podíváte se vám budou ukládat, zpětně se k nim dostanete z vašeho summoner profilu.
Sledování záznamuSledování záznamu vypadá stejně jako Spectator Mode. Jediným rozdílem je to, že se můžete pohybovat libovolně na časové ose.
Sdílení záznamů s přáteliSoubory se záznamy můžete posílat známých a kamarádům.
Takhle vypadá replay rozhraní v současné době na PBE klientovi.

Riot si dal záležet i na maličkostech, ostatně jako vždy. Pokud chcete poslat soubor svým přátelům, velmi brzy zjistíte, že "typ" souboru má velmi zajímavé jméno.
Tak co na to říkáte? Osobně si myslím, že to bude velmi příjemná změna. Well done, Riot!