Wild Rift patch 6.1a přinese do hry Nocturna a upravuje několik šampionů
i Zdroj: Riot Games
LoL:WR novinky Wild Rift Článek Wild Rift patch 6.1a přinese do hry Nocturna a upravuje několik šampionů

Wild Rift patch 6.1a přinese do hry Nocturna a upravuje několik šampionů

Giry

Giry

Nocturne se už brzy dostane do mobilní verze League of Legends v rámci aktualizace 6.1a.

Reklama

Nový šampion Nocturne

Nocturne míří do Wild Riftu. Dostupný bude od 16. května.

Wild Rift patch 6.1a přinese do hry Nocturna a upravuje několik šampionů
i Zdroj: Tryhard.cz

Herní módy

Tři herní módy, které už dobře známe, se do hry dostanou 16. května.

  • A A A ARAM (dříve hextech ARAM)
  • Arena
  • ARURF

Šampioni

Alt Tag

Blitzcrank

  • Základní HP: 720 → 660
  • RocketGrab
    • Základní poškození: 110/180/250/320 → 110/175/240/305
Alt Tag

Garen

  • Judgment
    • Základní on-hit poškození: 12/16/20/24 → 15/19/23/27
Alt Tag

Jinx

  • Základní AD: 58 → 54
  • Flame Chompers!
    • Cooldown: 16/14/12/10 → 15/13/11/9 sekund
Alt Tag

Leona

  • Eclipse
    • Základní bonusový armor a magic resist: 35/50/65/80 → 40/60/80/100
    • Základní poškození: 60/95/130/165 → 80/115/150/185
Alt Tag

Sion

  • Glory in Death
    • Poškození během pasivky: 8% maximálních HP cíle → 10% maximálních HP cíle
  • Soul Furnace
    • Cooldown: 15/14/13/12 → 14/13/12/11 sekund
    • HP ratio štítu: 10/11/12/13% maximálních HP → 10/12/14/16% maximálních HP


 

Alt Tag

Sivir

  • Ricochet
    • Poškození: 8/10/12/14 + 17/20/23/26% AD → 4/6/8/10 + 15/18/21/24% AD
Alt Tag

Viktor

  • Siphon Power
    • Poškození z dalšího základního útoku: 20/45/70/95 + 100% AD + 45% AP → 20/40/60/80 + 100% AD + 40% AP
  • Hextech Ray
    • Poškození první fáze: 75/120/165/210 + 40% AP→ 75/120/165/210 + 30% AP
    • Poškození druhé fáze: 30/70/110/150 + 70% AP → 30/70/110/150 + 60% AP
Alt Tag

Wukong

  • Crushing Blow
    • Regenerace HP za stack: 0,5% → 0,35% maximálních HP za sekundu
  • Nimbus Strike
    • Základní poškození: 80/120/160/200 → 70/110/150/190

Systémové změny

Smite

  • 15% bonusového poškození základních útoků do monster → Od času 2:00 se začne bonusové poškození snižovat o 1% každých 12 sekund, v čase 5:00 tedy zmizí úplně.
  • Od času 7:30 jungleři nebudou dostávat 20% bonusového zlata za zabitá monstra v jungli.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama