i
Zdroj: Riot Games
Wild Rift patch 6.1a přinese do hry Nocturna a upravuje několik šampionů
Nocturne se už brzy dostane do mobilní verze League of Legends v rámci aktualizace 6.1a.
Reklama
Nový šampion Nocturne
Nocturne míří do Wild Riftu. Dostupný bude od 16. května.
i
Zdroj: Tryhard.cz
Herní módy
Tři herní módy, které už dobře známe, se do hry dostanou 16. května.
- A A A ARAM (dříve hextech ARAM)
- Arena
- ARURF
Šampioni
Blitzcrank
- Základní HP: 720 → 660
- RocketGrab
- Základní poškození: 110/180/250/320 → 110/175/240/305
Garen
- Judgment
- Základní on-hit poškození: 12/16/20/24 → 15/19/23/27
Jinx
- Základní AD: 58 → 54
- Flame Chompers!
- Cooldown: 16/14/12/10 → 15/13/11/9 sekund
Leona
- Eclipse
- Základní bonusový armor a magic resist: 35/50/65/80 → 40/60/80/100
- Základní poškození: 60/95/130/165 → 80/115/150/185
Sion
- Glory in Death
- Poškození během pasivky: 8% maximálních HP cíle → 10% maximálních HP cíle
- Soul Furnace
- Cooldown: 15/14/13/12 → 14/13/12/11 sekund
- HP ratio štítu: 10/11/12/13% maximálních HP → 10/12/14/16% maximálních HP
Sivir
- Ricochet
- Poškození: 8/10/12/14 + 17/20/23/26% AD → 4/6/8/10 + 15/18/21/24% AD
Viktor
- Siphon Power
- Poškození z dalšího základního útoku: 20/45/70/95 + 100% AD + 45% AP → 20/40/60/80 + 100% AD + 40% AP
- Hextech Ray
- Poškození první fáze: 75/120/165/210 + 40% AP→ 75/120/165/210 + 30% AP
- Poškození druhé fáze: 30/70/110/150 + 70% AP → 30/70/110/150 + 60% AP
Wukong
- Crushing Blow
- Regenerace HP za stack: 0,5% → 0,35% maximálních HP za sekundu
- Nimbus Strike
- Základní poškození: 80/120/160/200 → 70/110/150/190
Systémové změny
Smite
- 15% bonusového poškození základních útoků do monster → Od času 2:00 se začne bonusové poškození snižovat o 1% každých 12 sekund, v čase 5:00 tedy zmizí úplně.
- Od času 7:30 jungleři nebudou dostávat 20% bonusového zlata za zabitá monstra v jungli.
Reklama
Reklama