Wild Rift Patch 5.2a přinese augmenty do ARAMu
i Zdroj: Riot Games
LoL:WR novinky Wild Rift Článek Wild Rift Patch 5.2a přinese augmenty do ARAMu

Wild Rift Patch 5.2a přinese augmenty do ARAMu

Giry

Giry

S krátkou aktualizací se do mobilního League of Legends dostane několik balančních změn. Velkou novinkou je však úprava ARAMu, kam zamíří Hextech ve formě augmentů.

Reklama

Hextech ARAM

Do ARAMu míří augmenty. Dostupné budou od 9.8.

Wild Rift Patch 5.2a přinese augmenty do ARAMu
i Zdroj: Riot Games

Eventy

Event The Great Rift Challenge přináší mise, za jejichž splnění můžete získat odznaky a další kosmetické doplňky.

Wild Rift Patch 5.2a přinese augmenty do ARAMu
i Zdroj: Riot Games

Další event jménem Project A: A Rift Study se do hry dostane až 13.8. V něm budete soupeřit s ostatními hráči o pořadí v žebříčku. Ty nejvýše umístění dostanou odměny jako oranžové gemstony a další.


Šampioni

Alt Tag

Blitzcrank

  • Základní AD
  • Rocket Grab
    • Cena: 100 many → 80 many
Alt Tag

Evelynn

  • Whiplash
    • Poškození: 55/75/95/115 + (3 + 1,5% AP)% maximálních HP cíle → 55/75/95/115 + (2 + 1% AP)% maximálních HP cíle
    • Vylepšené poškození: 75/110/145/180 + (5 + 2% AP)% maximálních HP cíle → 80/110/140/170 + (4 + 1,5% AP)% maximálních HP cíle
Alt Tag

Hecarim

  • Rampage
    • Bonus z rychlosti pohybu při zásahu: 40% → 30%
    • Zvýšené poškození pro příští Rampage: 125% → 120%
Alt Tag

Irelia

  • Růst Armoru za úroveň: 3,8 → 4,5
  • Vanguard's Edge
    • Základní poškození zdi ostří: 100/150/200 → 100/175/250
Alt Tag

Jarvan IV

  • Růst AD za úroveň: 4,55 → 5
  • Demacian Standard
    • Cooldown: 11 sekund → 11/10,5/10/9,5 sekund
Alt Tag

Kha'Zix

  • Taste Their Fear
    • Základní poškození: 55/90/125/160 → 65/100/135/170
    • Vylepšené drápy - obnovení cooldownu proti osamoceným cílům: 30% → 40% 
Alt Tag

Lucian

  • Lightslinger
    • Poškození druhé střely: 50/55/60% (na úrovních 1/6/11) → 50/57,5/65% (na úrovních 1/6/11)
Alt Tag

Miss Fortune

  • Love Tap
    • Zvýšení poškození: (7,75 + 0,25* za úroveň)% → (7,6 + 0,4* za úroveň)%
  • Strut
    • Zvýšená rychlost pohybu po 4 sekundách bez obdrženého poškození: 25 → 30/35/40/45
    • Celková zvýšená rychlost pohybu: 80/85/90/95 → 80/90/100/110
Alt Tag

Nautilus

  • Dredge Line
    • AP ratio: 90% → 80%
  • Depth Charge
    • Cooldown: 60/50/40 sekund → 70/60/50 sekund
    • AP ratio poškození do hlavního cíle: 80% → 70%
Alt Tag

Samira

  • Blade Whirl
    • Cooldown: 26/23,5/21/18,5 sekund → 22/20/18/16 sekund
  • Inferno Trigger
    • Základní Poškození každé střely: 5/15/25 → 5/20/35
Alt Tag

Talon

  • Rake
    • Základní poškození při odhození: 50/60/70/80 → 35/45/55/65
    • Základní poškození při návratu: 50/90/130/170 → 60/100/140/180
  • Assassin's Path
    • Cooldown skoku přes stejný terén: 110/90/70/50 sekund → 135/110/85/60 sekund
Alt Tag

Vi

  • Vault Breaker
    • Cooldown: 10/9/8/7 sekund →  9/8/7/6 sekund
  • Denting Blows
    • Poškození: (4 + 0,2* za úroveň + 0,03* bonusového AD)% maximálních HP cíle → (4 + 0,3* za úroveň + 0.03* bonusového AD)% maximálních HP cíle
  • Excessive Force
    • Poškození: 10/35/60/85 + 15% AD + 70% AP → 20/45/70/95 + 15% AD + 70% AP
Alt Tag

Zed

  • Razor Shuriken
    • Základní poškození při zásahu: 70/120/170/220 → 70/120/170/220
  • Shadow Slash
    • Poškození do nepřátel v cestě: 42/72/102/132 + 60% bonusového AD  →  42/72/102/132 + 66% bonusového AD

Další změny

T-HEX Mecha

  • Základní staty
    • Čas dosažení maximálních hodnot: 22 minut → 25 minut
    • AD: 380~820 → 380~952
    • Maximální HP: 4000~10000 → 4000~11800
    • Armor: 80~140 → 80~158
    • Magic resist: 50~90 → 50~102
  • Missile Blitz
    • Zpomaluje nepřátele poblíž o 20% zatímco jim uděluje poškození.
    • T-Hex nyní může používat schopnosti a základní útoky během Missile Blitz
  • Irontail Sweep
    • Odrazí nepřátele → odrazí nepřátele a omráčí je na 0,2 sekundy.
  • Laser Ray
    • Zpomaluje nepřátele zatímco jim uděluje poškození.
  • Mechanism
    • Snížené poškození do minionů kolem T-Hexe: 50% → 60%~70% (zvyšuje se s časem)

Hextech Baron Nashor

  • Základní staty:
    • Základní HP: 10000 → 9500
    • Růst HP každou minutu: 530 → 500
  • Hextech Pulse
    • Poškození: 100% AD → 60% AD

Hextech Guarrilla Turret

  • Turret nyní přestane spotřebovávat energii, pokud byla cílová věž zničená.
  • Turret nyní nespotřebovává energii když se pohybuje a útočí na miniony.

Hextech Toolkit

  • Mechanism
    • Trvání Hextech Toolkit na lince: 50 sekund → 30 sekund
    • Trvání aktivních props: 45 sekund → 65 sekund
  • Deceleration Ray
    • Zpomalení → Poškození
    • Poškození: 80 → 80~120 (zvyšuje se s úrovní šampiona)
  • Exploding Puppets
    • Odstraněno.

Předměty

Riftmaker

  • Omnivamp: 12% → 13%
  • Za každou vrstvu corruption zvýší poškození o 3% → 2,5%

Liandry's Torment

  • Poškození do maximálních HP: 0,5% → 0,4% + 0,005% AP

Blade of the Ruined King

  • AD: 20 → 25

Runy

Arcane Comet

  • Poškození: 30~100 + 1* stacky + 35% bonusového AD + 20% AP → 30~100 + 2* stacky + 35% bonusového AD + 20% AP

Coup De Grace

  • Bonusové adaptnivní poškození: 7% → 8%

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama