i
Zdroj: Riot Games
Wild Rift Patch 5.2a přinese augmenty do ARAMu
S krátkou aktualizací se do mobilního League of Legends dostane několik balančních změn. Velkou novinkou je však úprava ARAMu, kam zamíří Hextech ve formě augmentů.
Reklama
Hextech ARAM
Do ARAMu míří augmenty. Dostupné budou od 9.8.
i
Zdroj: Riot Games
Eventy
Event The Great Rift Challenge přináší mise, za jejichž splnění můžete získat odznaky a další kosmetické doplňky.
i
Zdroj: Riot Games
Další event jménem Project A: A Rift Study se do hry dostane až 13.8. V něm budete soupeřit s ostatními hráči o pořadí v žebříčku. Ty nejvýše umístění dostanou odměny jako oranžové gemstony a další.
Šampioni
Blitzcrank
- Základní AD
- Rocket Grab
- Cena: 100 many → 80 many
Evelynn
- Whiplash
- Poškození: 55/75/95/115 + (3 + 1,5% AP)% maximálních HP cíle → 55/75/95/115 + (2 + 1% AP)% maximálních HP cíle
- Vylepšené poškození: 75/110/145/180 + (5 + 2% AP)% maximálních HP cíle → 80/110/140/170 + (4 + 1,5% AP)% maximálních HP cíle
Hecarim
- Rampage
- Bonus z rychlosti pohybu při zásahu: 40% → 30%
- Zvýšené poškození pro příští Rampage: 125% → 120%
Irelia
- Růst Armoru za úroveň: 3,8 → 4,5
- Vanguard's Edge
- Základní poškození zdi ostří: 100/150/200 → 100/175/250
Jarvan IV
- Růst AD za úroveň: 4,55 → 5
- Demacian Standard
- Cooldown: 11 sekund → 11/10,5/10/9,5 sekund
Kha'Zix
- Taste Their Fear
- Základní poškození: 55/90/125/160 → 65/100/135/170
- Vylepšené drápy - obnovení cooldownu proti osamoceným cílům: 30% → 40%
Lucian
- Lightslinger
- Poškození druhé střely: 50/55/60% (na úrovních 1/6/11) → 50/57,5/65% (na úrovních 1/6/11)
Miss Fortune
- Love Tap
- Zvýšení poškození: (7,75 + 0,25* za úroveň)% → (7,6 + 0,4* za úroveň)%
- Strut
- Zvýšená rychlost pohybu po 4 sekundách bez obdrženého poškození: 25 → 30/35/40/45
- Celková zvýšená rychlost pohybu: 80/85/90/95 → 80/90/100/110
Nautilus
- Dredge Line
- AP ratio: 90% → 80%
- Depth Charge
- Cooldown: 60/50/40 sekund → 70/60/50 sekund
- AP ratio poškození do hlavního cíle: 80% → 70%
Samira
- Blade Whirl
- Cooldown: 26/23,5/21/18,5 sekund → 22/20/18/16 sekund
- Inferno Trigger
- Základní Poškození každé střely: 5/15/25 → 5/20/35
Talon
- Rake
- Základní poškození při odhození: 50/60/70/80 → 35/45/55/65
- Základní poškození při návratu: 50/90/130/170 → 60/100/140/180
- Assassin's Path
- Cooldown skoku přes stejný terén: 110/90/70/50 sekund → 135/110/85/60 sekund
Vi
- Vault Breaker
- Cooldown: 10/9/8/7 sekund → 9/8/7/6 sekund
- Denting Blows
- Poškození: (4 + 0,2* za úroveň + 0,03* bonusového AD)% maximálních HP cíle → (4 + 0,3* za úroveň + 0.03* bonusového AD)% maximálních HP cíle
- Excessive Force
- Poškození: 10/35/60/85 + 15% AD + 70% AP → 20/45/70/95 + 15% AD + 70% AP
Zed
- Razor Shuriken
- Základní poškození při zásahu: 70/120/170/220 → 70/120/170/220
- Shadow Slash
- Poškození do nepřátel v cestě: 42/72/102/132 + 60% bonusového AD → 42/72/102/132 + 66% bonusového AD
Další změny
T-HEX Mecha
- Základní staty
- Čas dosažení maximálních hodnot: 22 minut → 25 minut
- AD: 380~820 → 380~952
- Maximální HP: 4000~10000 → 4000~11800
- Armor: 80~140 → 80~158
- Magic resist: 50~90 → 50~102
- Missile Blitz
- Zpomaluje nepřátele poblíž o 20% zatímco jim uděluje poškození.
- T-Hex nyní může používat schopnosti a základní útoky během Missile Blitz
- Irontail Sweep
- Odrazí nepřátele → odrazí nepřátele a omráčí je na 0,2 sekundy.
- Laser Ray
- Zpomaluje nepřátele zatímco jim uděluje poškození.
- Mechanism
- Snížené poškození do minionů kolem T-Hexe: 50% → 60%~70% (zvyšuje se s časem)
Hextech Baron Nashor
- Základní staty:
- Základní HP: 10000 → 9500
- Růst HP každou minutu: 530 → 500
- Hextech Pulse
- Poškození: 100% AD → 60% AD
Hextech Guarrilla Turret
- Turret nyní přestane spotřebovávat energii, pokud byla cílová věž zničená.
- Turret nyní nespotřebovává energii když se pohybuje a útočí na miniony.
Hextech Toolkit
- Mechanism
- Trvání Hextech Toolkit na lince: 50 sekund → 30 sekund
- Trvání aktivních props: 45 sekund → 65 sekund
- Deceleration Ray
- Zpomalení → Poškození
- Poškození: 80 → 80~120 (zvyšuje se s úrovní šampiona)
- Exploding Puppets
- Odstraněno.
Předměty
Riftmaker
- Omnivamp: 12% → 13%
- Za každou vrstvu corruption zvýší poškození o 3% → 2,5%
Liandry's Torment
- Poškození do maximálních HP: 0,5% → 0,4% + 0,005% AP
Blade of the Ruined King
- AD: 20 → 25
Runy
Arcane Comet
- Poškození: 30~100 + 1* stacky + 35% bonusového AD + 20% AP → 30~100 + 2* stacky + 35% bonusového AD + 20% AP
Coup De Grace
- Bonusové adaptnivní poškození: 7% → 8%
Reklama
Reklama