i
Zdroj: Riot Games
Wild Rift patch 4.3c - příchod Hecarima a úpravy Annie, Lee Sina a dalších šampionů
Také do mobilního League of Legends míří nový patch. Do hry se dostane generál Železného řádu Hecarim a úpravy několika šampionů.
Hecarim
- Nový šampion se do hry dostane 21. září.
Ahri
- Essence Theft
- Regenerace za killy a asistence: 70/110/150/190 + 30% AP → 80/120/160/200 + 35% AP
- Fox-Fire
- Bonusová rychlost pohybu: 40% → 45%
Annie
- Pyromania
- Trvání omráčení: 1,25/1,5/1,75 sekund → 1/1,25/1,5 sekund
- Disintegrate
- Základní poškození: 80/130/180/230 → 80/125/170/215
- Molten Shield
- Cooldown: 14/13/12/11 sekund → 14 sekund
- Základní velikost štítu: 50/110/170/230 → 50/100/150/200
- Bonusová rychlost pohybu: 30/35/40/45% → 20/25/30/35%
- Summon: Tibbers
- Poškození během prvního vypuštění: 140/250/360 + 60% AP → 130/230/330 + 60% AP
- Poškození během druhého vypuštění: 120/170/220 + 40% AP → 110/150/190 + 30% AP
- Dosah: 800 → 700
Jhin
- Whisper
- Bonusové poškození posledního náboje: 14% + úroveň × 1% chybějících HP → 10% + úroveň × 1% chybějících HP
- Deadly Flourish
- Poškození: 50/100/150/200 + 50% AD → 60/100/140/180 + 40% AD
Lee Sin
- Sonic Wave / Resonating Strike
- Cooldown: 10/9/8/7 sekund → 9/8/7/6 sekund
- Safeguard
- Cooldown: 17 sekund → 17/16/15/14 sekund
- Tempest / Cripple
- Bonusové AD: 100% → 125%
- Dragon's Rage
- Základní poškození: 175/400/625 → 200/425/650
Morgana
- Tormented Shadow
- Základní poškození: 5/10/15/20 → 7/12/17/22
- Black Shield
- Cooldown: 16/14/12/10 sekund → 13/12/11/10 sekund
Ornn
- Living Forge
- Ratio bonusových HP, armoru a magic resistance: 7/14/21/28% → 7/12/17/22%
- Bellows Breath
- Poškození efektem Brittle: 5% - 24% Maximálních HP → 5% - 20% Maximálních HP
Samira
- Daredevil Impulse
- Bonusová rychlost pohybu za stack: 2,5% → 3,5%
- Flair
- Základní poškození: 10/15/20/25 → 15/20/25/30
- AD: 80/95/110/125% → 90/105/120/135%
- Inferno Trigger
- Cena: 100/50/0 many → 60/30/0 many
- AD: 50% → 55%
Teemo
- Move Quick
- Cooldown: 17 sekund → 17/16/15/14 sekund
- Toxic Shot
- Poškození za sekundu: 5 + úroveň × 2 + 7,5% AP → 5 + úroveň × 3 + 9% AP
- Noxious Trap
- Poškození explozí: 100/150/200 → 125/175/225
Tryndamere
- Bloodlust
- Bonusová regenerace za body Fury: 0,7/1,3/1,9/2,5 + 1,2% AP → 1/1,6/2,2/2,8 + 1,2% AP
- Mocking Shout
- Cooldown: 14 sekund → 12 sekund
Vayne
- Attack speed za úroveň: 3,2% → 2,2%
- Night Hunter
- Bonusová rychlost pohybu směrem k nepřátelským šampionům: 15/20/30 → 10/15/20
- Condemn
- Cooldown: 18/16/14/12 sekund → 21/18/15/12 sekund
Vladimir
- Transfusion
- Regenerace z efektu Crimson Rush: 20 + úroveň × 12 + (5% + 0.04% AP) × chybějící HP → 20 + úroveň × 10 + (5% + 0.03% AP) × chybějící HP
- Sanguine Pool
- Poškození: 20/40/60/80 + 3% Maximálních HP → 20/40/60/80 + 2% Maximálních HP
- Tides of Blood
- Poškození: 30/50/70/90 + 40% AP +3% Maximálních HP → 20/40/60/80 + 35% AP + 2.5% Maximálních HP