Wild Rift: Patch 2.1b
Do Wild Riftu zavítali hned tři noví šampioni.
Tři nové šampiony, event, skiny a várka balančních změn. To vše přináší druhá část patche 2.1.
Noví šampioni
Tři targonští šampioni – Leona, Diana a Pantheon – jsou již dostupní.
Leona, The Radiant Dawn
Diana, Scorn of the Moon
Pantheon, The Unbreakable Spear
Skiny
K novým šampionům (a nejen k nim) přišly i skiny.
- Barbecue Leona
- Dark Valkyrie Diana
- Full Metal Pantheon
- Dragonslayer Pantheon
- Infernal Diana
- PROJECT: Ashe
- PROJECT: Leona
- PROJECT: Vi
- PROJECT: Yasuo
- PROJECT: Zed
Eventy
Path of Ascension
Hlavní odměnou eventu je jeden z trojice nových šampionů podle vašeho výběru. Navíc získáte i jeho ikonku.
Balanční změny
Šampioni
Aurelion Sol
- (P) Center of the Universe
- Základní poškození hvězd sníženo z 18/26/34/42/50/58/66/74/82/90/98/106/114/122/130 na 15/21/27/33/40/47/54/61/70/79/88/97/108/119/130.
- (2) Celestial Expansion
- Základní poškození sníženo z 25/35/45/55/65/75/85/95/105/115/125/135/145/165 na 25/32/39/46/54/62/70/78/89/100/111/122/138/154/170.
- (Ult) Voice of Light
- Cooldown změněn z 65/55/45 sekund na 80/65/50 sekund.
Soraka
- (2) Astral Infusion
- Základní léčení zvýšeno z 80/110/140/170 životů na 80/120/160/200 životů.
- (3) Equinox
- Cooldown snížen z 22/20/18/16 sekund na 20/18/16/14 sekund.
Tristana
- Množství many za level zvýšeno z 33 na 41.
- (2) Rocket Jump
- Doba zpomalení zvýšena z 1/1,5/2/2,5 sekund na 1,5/2/2,5/3 sekund.
Yasuo
- Základní armor snížen z 40 na 35.
- Základní životy sníženy z 650 na 570.
- (3) Sweeping Blade
- Rychlost skoku změněna z [1200 + rychlost pohybu] na [900 + rychlost pohybu].
Ziggs
- (2) Satchel Charge
- Procento životů nutné pro zničení věže změněno z 25/30/35/40% životů věže na 20/25/30/35% životů věže.
- (Ult) Mega Inferno Bomb
- Vnější rádius zvýšen ze 4 na 5.
- Vnitřní rádius snížen ze 2 na 2,5.
Předměty
Locket Enchant
- Cena zvýšena z 500 zlata na 800 zlata.
- Množství štítu sníženo z 140 až 420 (120 + Level × 20) na 70 až 420 (45 + Level × 25).
Runy
Conqueror
- Počet AP za stack sníženo z 4 až 12 (lv.1-15) na 3 až 9 (lv.1-15).
- Bonusové adaptivní poškození za maximální počet stacků sníženo z 10% pro šampiony na dálku na 7% pro šampiony na dálku.
Mechaniky
Backdoor Bonus
I když by backdoor měl být relevantní taktikou v některých případech, nyní je ve hře tato mechanika nesmírně jednoduchá, převážně v pozdějších fázích hry.
- “Backdoor bonus” – poškození, které věže redukují změněno z [66%, pak 33% od 18. minuty] na [66% po celou dobu hry].
Lane Swap
Výměna linek mezi hráči a vynucování 1v2 situací je nesmírně časté. Vývojáři si nemyslí, že se jedná o zdraví systém, a tak jednají spíš dříve než později. Snaží se prodloužit laning fázi o pár minut buffnutím věží.
Před patchem 2.1b
- Po dobu prvních 3 minut hry, všechny vnější věže získají 50 bonusového armoru a MR.
- Po dobu prvních 3 minut hry, získají vnější věže další bonusové statistiky na základě toho kolik nepřátel je v okolí:
- 3 šampioni: 40 armor/magic resist.
- 4 šampioni: 80 armor/magic resist.
- 5 šampionů: 120 armor/magic resist.
Patch 2.1b
- Po dobu prvních 3 minut hry:
- Vnější věž na Solo (Baron) lince získá 90 bonusového armor/magic resist.
- Vnější věž na Mid lince získá 90 bonusového armor/magic resist.
- Vnější věž na Duo (Dragon) lince získá 40 bonusového armor/magic resist.
- Po dobu prvních 3 minut hry, získají vnější věže další bonusové statistky na základě toho, kolik nepřátel je v okolí:
- 2 šampioni: 10 armor/magic resist.
- 3 šampioni: 100 armor/magic resist.
- 4 šampioni: 200 armor/magic resist.
- 5 šampionů: 300 armor/magic resist.
Free To Play Rotace
- 18. března – 24. března: Corki, Darius, Graves, Katarina, Malphite, Nami, Shyvana, Soraka, Varus, Ziggs
- 25. března - 31. března: Akali, Draven, Jarvan IV, Jax, Rakan, Sona, Wukong, Xayah, Xin Zhao, Zed