Vítejte v jungli! Speciál: Nocturne
i Zdroj: Tryhard.cz
Ostatní Článek Vítejte v jungli! Speciál: Nocturne

Vítejte v jungli! Speciál: Nocturne

fof0t

fof0t

25. 8. 2012 13:39

V tomto díle vám povím jak hraju Nocturna.

Reklama

 

Zdravím vás u dalšího dílu Vítejte v jungli! Dnes to bude díl z nové série, kde se budu zaměřovat postupně na jednotlivé hrdiny. Roztočíme to nejprve s Nocturnem, ale dalšího junglera na rozbor můžete vybrat právě vy. Z tohoto důvodu jsem se rozhodl založit si svou fanpage a na ní najdete anketu, kterého junglera byste rádi viděli v příštím díle.

Úvod

Nocturne je dle mého názoru nejlepší jungler na tahání ela v soloQ. Abych jen tak neplácal do větru, tak zde je má Nocturne statistika ranked her. Za poslední 2 týdny jsem převážně s Nocturnem potahal přes 200 ela a téměř se dotkl magické hranice 2100 na West serveru.

Server elobuff.com, který slouží na snímání a vedení statistik, mne minulý týden zařadil na páté místo v žebříčku nejlepší Nocturne, sestaveného z hráčů na všech serverech.

To by snad mělo této guide dodat určité důvěryhodnosti a ušetřit mě otázek „Proč bych měl číst guide zrovna od tebe?“ :)

Skilly

V minulých dílech jsme si řekli, v čem všem by měl jungler vynikat - rychlost, přežití, ganky, přizpůsobivost, nepředvídatelnost a counter-junglení. Nocturne je hrdina, který byl doslova stvořen pro junglení. Vyniká ve všech výše popsaných vlastnostech, a aby toho nebylo málo, tak oplývá skvělou sadu skillů. Passive - Umbra Blades  

Každých 10 sekund dá Nocturnův autoattack 120% fyzického damage do okolí a uzdraví mu 10/18/26 životů za každý zasažený cíl. Nocturnovi autoattacky snižují cooldown o 1 sekundu.

Decentní AoE clear a sustain jsou základní požadavky pro dobrého junglera.  I když heal není kdovíjak velký, tak určitě není zanedbatelný. Postavte se vždy tak, ať trefíte co nejvíce creepů.

Q - Duskbringer

Nocturne vyhodí ostří temnoty, které zraní za 60/105/150/195/240 (+0.75 bonus Attack Damage) a zanechá stopu po dobu 5 sekund. Hrdinové zasažení Duskbringerem za sebou také zanechávají stopu.Dokud je Nocturne na stopě, tak může procházet skrz creepy a získá 15/20/25/30/35% Movement Speed a 15/25/35/45/55 Attack Damage.Cooldown: 10 sekund.

Základní čistící skill. Snažte se vždy trefit všechny creepy v kempu a používejte Duskbringer než zaútočíte autoattackem. Tím aplikujete pasivku s bonusovým attack damage a odměnou je vám rychlejší clear. Všimněte, že každý level tohoto skillu přidává obrovské množství statů. Proto se Q maxuje první a proto také Nocturne tak dobře snowballuje.

 W - Shroud of Darkness

Passive: Nocturne má 20/25/30/35/40% bonusového Attack Speed.Active: Nocturne vytvoří magickou bariéru na 1.5 sekundy, která zablokuje další nepřátelský skill.Pokud je skill úspěšně zablokován, tak Nocturnův pasivní Attack Speed bonus je zdvojnásoben po dobu 5 sekund.Cooldown: 20/18/16/14/12 sekund

Skill, který neskutečně pomáhá při gancích a zároveň dělá z Nocturna vynikajícího duelistu. Protivníkův chabý pokus o zastavení vás, obrátíte ještě ve větší agresi. Díky tomuto skillu se skvěle gankují lajny, které mají obranu pouze v CC, ale nevlastní žádný escape skill. Příklady: Irelia, Ryze, Taric, Ashe. Samozřejmostí je však potřeba správného načasování štítu. Zatímco Taricův stun zneškodníte rychlým reflexem, tak například bloknutí stunu od Irelie vyžaduje určitou předvídavost a zkušenost.   

Tip: Pokud děláte Barona a chcete jej mít zabitého co nejrychleji, tak si k němu stoupněte co nejblíže a použijte štít. Tím zablokujete Baronův debuff (snížení AD na polovinu) a získáte dvounásobný attack speed z pasivní části tohoto skillu.

 E - Unspeakable Horror

Nocturne vnáší strach do vybraného nepřítele, působí  50/100/150/200/250 (+1.0 AP) magického damage za 2 sekundy. Pokud Nocturne zůstane v dosahu nepřítele po celou dobu trvání kouzla, tak cíl ovládne fear po dobu 1/1.25/1.5/1.75/2 sekund.Cooldown: 15/14/13/12/11 sekund

Single target disable jehož úspěšnost fearnutí závisí z velké části na trefení Duskbringeru, tak ať si protivníka držíte na dosah a nevyvleče se.

Tip: Pokud začnete channelovat tento skill na protivníka, který se pohybuje rychleji než vy (použil ghost nebo jste zpomaleni), nebojte se použít agresivně flash, abyste zůstali v dosahu na aktivaci fearu. Samozřejmě tak konejte, pouze pokud víte, že protihráče ve výsledku zabijete.  

 R - Paranoia

Nocturne redukuje vizi všech nepřátelských hrdinů po dobu 4 sekund.Po dobu působení Paranoie může Nocturne skočit na nepřátelského hrdinu a způsobí mu 150/250/350 (+1.2 bonus Attack Damage) fyzického damageCooldown: 180/140/100 sekundDosah skoku: 2000 / 2750 / 3500

Jedna z nejlepších ultimátek ve hře dělá Nocturna králem gankerů po šestém levelu. Možnost kompletně ignorovat wardy nutí soupeře hrát pasivně. Fantastická na counterganky.

Důležitou součástí ultimátky je globální redukce vize. Teamfighty v lese jsou velmi nepříjemné pro nepřátelský tým, jelikož každý enemy hráč ztrácí vizi ve všech keřích (kromě toho ve kterém zrovna stojí). A to, i když v nich má wardy a i když v nich stojí spoluhráči. Aby byl schopen něco v teamfightu udělat, musí proto facecheckovat všechny keře, což ho staví do nevýhodné pozice, nebo je naopak nucen po dobu trvání ultimátky nic nedělat.

Všimněte si, že všechny skilly jdou použít jak ofensivně tak defensivně. Pokud counter-junglení/gank/teamfight neprobíhá podle představ je tu vždy možnost úniku. Jestliže si spokojeně děláte enemy red buff a najednou vidíte, jak se k vám stahuje ze všech stran mid, jungler i bot linka, není nic jednoduššího než skočit ultimátkou po midařovi a utéct z, pro většinu junglerů, bezvýchodné situace. Dokonce pokud je váš midař bystrý a vidí, že nepřátelské AP carry je mimo pozici, můžete váš 1v4 únik ještě okořenit killem.

Nocturne má obrovské steroidy (attack damage, attack speed, movement speed), ale jsou podmíněné jednak trefením/zůstáním na stopě Duskbringeru a bloknutím enemy skillu. Při splnění obou podmínek jste neskutečně silní a dokážete zabít protivníka, i když má lepší itemy.

Levelování skillů

Na druhém levelu pokud vidíte celý nepřátelský tým a plánujete čistit les, tak je rychlejší vzít štít kvůli pasivnímu attack speedu. Ztrácíte tím však možnost účinného counterganku a proto je obecně lepší vzít E a to hlavně pokud zamýšlíte level 2 gank. Maxování Duskbringeru jsme si již vysvětlili a jelikož každý level E zvyšuje trvání fearu, damage a ještě i snižuje cooldown, tak by mělo být pořadí levelování skillů jasné jako facka.

Runy

Runy používám klasickou jungle stránku pro bruisery, kteří jsou silnější s attack speedem než s attack damage (nemají tak dobré přepočty). Kombinace armor penetration a attack speedu zajistí nejrychlejší možné vyčištění jungle. Pokud některé z těchto run nemáte, nezoufejte.  Červené AS runy jdou nahradit armor penentration nebo attack damage runami. Na modrých runách neprohloupíte s attack speedem ani flat magic resistem. Fialové runy s úspěchem nahradíte movement speed, attack speed, attack damage, nebo dokonce life steal runami.

Masteries

Rozdělení masteries bodů je opět standardní pro bruisery, tak aby kombinovalo to nejlepší ze všech tří stromů.

Summoner spelly

Smite by neměl být žádným překvapením, protože jeho nezbytnost na každém junglerovi jsme si vysvětlili hned v prvním díle Vítejte v jungli.

  vs  

Druhý slot lze reálně zaplnit pouze dvojící summoner spellů. Flashem nebo exhaustem. Zde záleží na osobních preferencích a herním stylu. Flash je podle mě lepší z několika důvodů.a) Umožní vám hrát agresivně - Například provést towerdive a poté vyflashovat z dosahu věže. Z exhaustem těžko proveditelné – jakmile vám někdo dá slow pod věží, tak se od ní živí nedostanete.b) Více herních možností - Pokud vám někdo odflashuje přes zeď, můžete flashovat za ním. Pokud naopak někdo naflashuje na vás, máte možnost uskočit vy.c) Bezpečnější level 1 - Jungleři, kteří začínají bez flashe jsou náchylní k invazi. Pokud začnete dělat svůj buff a najednou se na vás přijde podívat celý enemy team, prostě skočíte přes zeď a ukážete jim záda. Jestliže však máte místo flashe exhaust, váš osud je zpečetěn.   Nocturne je skvělý duelista i ganker. Proto bonusový slow z exhaustu při gancích nepotřebuje, tak jako například Shyvana. V late game, kdy je vaším úkolem udržet se na nepřátelském carry, by se mohl zdát exhaust lepší. Není tomu tak. Duskbringer, fear a phage zajistí, že budete na carry jako přilepení. Jediným problémem tak zůstává co dělat pokud vám odflashuje přes zeď.  

Item build

Zde jsem prováděl nejvíce experimentování. Zkoušel jsem plně AD carry Nocturna, tank nocturna, Guardian Angel rush, snowball itemy a další a další kombinace abych zjistil co je pro něj nejvhodnější. Po více než 100 hrách mi vykrystalizoval následující item build.

Základní build:

Full build:  

Startovní buildZačínám s botou a třemi potíky.  Nocturne jakožto jungler bez instatního gap closeru se nejprve musí dostat na dosah protivníka, aby mu mohl ublížit. Při full clearu a po spolykání všech potíků byste měli mít stále 60 – 80% životů v závislosti na kvalitě pullu. Takže začínat cloth armor + 5 potíků je zbytečné (za předpokladu, že máte full runy i masteries).

Wriggle’s LanternJako první stavím item všech carry junglerů – Wriggle’s Lantern. V jakém pořadí lampu postavím, záleží na počtu goldů, s kterými se vracím do báze na první nákup. Pokud mám 1000g na Madred’s Razors, tak je rovnou koupím. V opačném případě koupím wardu, 1-2 potíky a nejdražší část lampy na kterou mám zlaťáky.

BrutalizerPokud mám rozjetý snowball a v tento moment už aspoň 3 killy, tak kupuji Brutalizer. Spolu s runami je to sečteno podtrženo 25 armor penetration a nepřátelským carry dáváte skoro true damage. Při gancích stačí, když vám protivníka někdo zastunuje a vy si ho z full HP sundáte sami. 10% cooldown redukce znamená častější ultimátku a tudíž častější ganky. Jestliže je však hra vyrovnaná, Brutalizer nekupuji, protože jsou potřeba itemy se kterými něco vydržíte.

 Heart of GoldV jednom z minulých dílů jsme si vysvětlili důležitost gold-generujících itemů a prezentovali Heart of Gold jako prakticky jedinou rozumnou alternativu pro carry junglery. Pokud HoG nestihnu postavit do 25. minuty, tak ho vynechávám.

vs  vs Po HoG dostavím boty. V 90 % případů to jsou Mercury‘s Treads. Pokud se bojím nepřátelského carry víc než CC, tak stavím Ninja Tabi. Za předpokladu, že enemy team nemá moc CC a vyhráváte, bych zvážil koupi Berseker’s  Greaves.

 PhagePhage by neměla nikoho překvapit. Nocturne se potřebuje udržet na nepřátelském carry a neexistuje na to lepší item, který by byl zároveň tak levný.

 Youmuu’s GhostbladePokud mám koupený Brutalizer, tak v tuto chvíli dostavím Youmuu’s Ghostblade. Při použití jeho aktivního skillu v kombinaci se slow z Phage se lepíte na protivníka jako žvýkačka.

 Wits EndWits End je dalším itemem, který kombinuje ofenzivní vlastnosti s defenzivními. Nocturne nemá tak dobré přepočty z AD a proto je pro něj attack speed důležitější pro výsledný damage. Větší attack speed znamená častější procnutí slow z Phage a taky častější procnutí Nocturnovi pasivky.

 Guardian AngelVaším úkolem je skočit do zadní linie nepřátelského teamu. Budete tak často přečísleni a ve většině teamfightů umřete. Guardian Angel bude svými resisty tento moment efektivně oddalovat a jednou za 5 minut vás oživí.

 Frozen MalletSpoustu resistů už máte a tak potřebujete životy. Upgrade Phage je tak logicky nejlepší možná volba, která navíc vylepší její pasivku.

 Randuin’s OmenHoG už vám určitě vygeneroval spoustu zlaťáků a tak je nejvyšší čas ho upgradovat na Omen.

Jiné itemy

 AegisV nedávném díle o itemech jsem básnil o Aegis jako o základním itemu na drtivou většinu junglerů. V poslední době jej však na Nocturna nestavím. Z podstaty role Nocturna jako anti-carry plyne, že vaším úkolem je skočit na nepřátelské carry a tak se snadno (úmyslně) oddělíte od vašeho týmu. Aura je tedy v teamfightech z dosahu vašich spoluhráčů. Proto raději stavím GA, které dává lepší staty a má lepší pasivku pro hrdinu jakým je Nocturne.

 Banshee’s VeilDobrý item pokud má enemy hodně CC nebo magic damage. Můžete bloknout o spell víc. Je však třeba dodat, že pokud máte aktivní bublinu i štít (W), tak nepřátelské kouzlo zruší oba štíty zaráz. Proto s použitím štítu čekejte, než vám popnou Banshee.

 B.F. SwordPokud vedete, tak proč ne? Osobně jsem větší fanda AD carry Nocturna raději než tank Nocturna.

 Force of NatureKdyž má enemy tým hodně magic damage, ale málo CC.

 Hexdrinker  Maw of MalmortiusHexdrinker sám o sobě není na Nocturna špatný.  Bonusové AD, MR i štít jsou skvělé. Menší problém však nastává, pokud bych chtěl Hexdrinker upgradovat. Maw of Malmortius stojí pro junglera poměrně hodně peněz a hlavně Nocturne téměř nevyužije přidané AD na nízkých životech. Skilly, které mají přepočty z AD, jsou pouze Paranoia (R) a Duskbringer (Q). Z toho ultimátku používáte na plných životech. Maw je tedy spíše pro hrdiny s obrovskými přepočty z AD na většině skillů (Riven, Lee Sin, Renekton) a ti tento item využijí na jeho plný potenciál. Nocturne bohužel ne, a proto pokud bych měl volit item, který mi přidá damage a zároveň magic resist, tak volím Wits End.

 Warmog’s Armor  Atma’s ImpalerDříve populární kombinace itemů. Po nerfu Atma’s Impaler však upadla téměř v zapomnění. I předtím jsem však Warmog’s na Nocturna nedoporučoval. Ono totiž v zápase nenastane nikdy situace, kdy by se dala tato koupě ospravedlnit. Jestliže vedete a snowballujete, tak je blbost kupovat životy, když můžete koupit damage a snowballovat jěště víc. A když jste zase pro změnu pozadu, tak Warmog’s snad nikdy nepostavíte a když už teda ano, tak nemáte farmu, abyste naplnili stacky. Máte pouze HP, žádné resisty, žádný damage. Než dostavíte i Atma’s, jste svému týmu k ničemu. Navíc tato kombinace stojí skoro 5500 goldů a proto je pro junglera těžko realizovatelná.

 Last WhisperUrčitě to není špatný end-game item na Nocturna, jelikož využije dobře AD i armor penetration. Nocturná má však na rozdíl od AD carry, díky ultimátce, možnost kompletně ignorovat tanky v přední linii a může rovnou skočit na carry, které má nízký armor.  

Gameplay

Early gamePokud se neprovádí invaze, tak jezdím všechny trasy zmíněné v díle o trasách. Nocturne je velmi přizpůsobivý hrdina a můžete dát level 2 gank, stejně tak dobře jako si farmit až do levelů 4-6. Obecně se však dá říci, že je lepší zajistil si vlastní buffy a pak jimi posilněn gankovat.

GankováníPři gankování s Nocturnem jsem zvyklý točit skilly zprava doleva (REWQ). Ultimátkou logicky začínám, abych se dostal k nepříteli. Okamžitě při příletu začnu castit E. Trvá 2 sekundy než procne fear, proto hned zapínám štít. Ten vydrží 1.5 sekundy a tím pádem neguje nepřátelský skill, použitý k zastavení mě, a umožní mi udržet se na dosah fearu. Těsně před procnutím fearu použiju Duskbringer, protože v ten moment se snaží většina hrdinů utéct z dosahu fearu a běží od vás rovno. Tím si zajistím trefení Duskbringeru a všech výhod z toho plynoucích. Pokud se v protočení skillů zpozdíte a Q použijete až v době, kdy cíl dostane fear, může se vám stát, že protivník pod vlivem fearu nevědomky Duskbringeru uhne.

Mid gameGankujte na cooldownu ultimátky a v době, kdy ji nemáte k dispozici farměte jako o život. Výhoda carry junglerů je jejich Dragon control. S Wriggle’s a pinkwardem na drakovi ho s malou pomocí sundáte za chvilku. Pokud tedy uvidíte nepřátelského junglera na topu, nebo pokud právě umřel, tak s drakem neváhejte. V teamfightech v mid game skákejte po nejsilnějším členovi nepřátelského týmu a nenechte ho se nadechnout. Jestliže jako jungler dokážete odstranit (ne nutně zabít) z teamfightu jejich nejsilnějšího hráče, tak jste svůj úkol splnili na výbornou.

Late gameLate game teamfighty se liší, od těch mid game v tom, že skáčete po AD carry (jakožto nejsilnějším late game hrdinovi) a také v tom, že máte hromadu itemů s aktivními/pasivními skilly, které můžete použít ke svojí výhodě.   Ultimátku nepoužívejte na iniciaci, protože se může stát, že skočíte do pěti lidí a ti vás zabijí, než přiběhne váš tým. Raději počkejte na iniciaci od spoluhráčů nebo nepřátelského týmu. Je potřeba aby vás první linie tanků ignorovala a mohli jste skočit na carry. Ulti jako iniciaci používejte pouze tehdy, máte-li jasnou výhodu (početní převahu, výhodu věže apod.) a taky pokud má váš tým shurelii, aby vás mohl dohnat. Paranoia trvá 4 sekundy a nutí nepřátele dělat rychlá rozhodnutí s nedostatkem vize. Je potřeba toho využít. Obvykle fight probíhá tak, že skočíte na AD carry a to instinktivně běží dozadu směrem od vás a od linie jeho tanků. V drtivé většině případů s ním zůstane support a velmi často i AP carry. Teamfight se tedy odehrává na dvou frontách – 1v3 a 4v2. Vaším úkolem je zaměstnat zadní linii dostatečně dlouho na to, aby se váš tým probil přední řadou a smazal i zbytek enemy týmu.   Po skoku na carry je potřeba mít rychlé prsty (viz. poslední díl o smartcastu). Jako první zapněte Randuin’s Omen, tím udržíte nepřátele na místě. Rightclickěte AD carry a točte spelly jako u klasického ganku. Pokud máte, tak po protočení zapínejte Ghostblade a dejte carry co proto. Jestliže se odflashuje, flashujte za ním a buďte mu za zadkem. Pokud na něm není slow z phage nebo nemáte flash a víte, že ho nedohoníte, nesnažte se o to. Radši to otočte na nejbližší cíl – nejlépe AP carry. Dříve nebo později nevyhnutelně umřete a v ten moment nastupuje krása Guardian Angelu. Vaše respawnující se mrtvola stále na sobě drží 3 nepřátelské hráče po dobu dalších pár cenných vteřin. V tu dobu už se modlíte, aby se spoluhráči dostali k vám, a společně jste mohli enemy acenout.

SplitpushV době, kdy obléháte nepřátelskou bázi jste svému týmu téměř k ničemu. Nemáte poke, nemáte heal a tak jen čekáte, až se to semele. Nocturne díky velkému dosahu na své ultimátce však může efektivně provádět takzvaný splitpush. Zatímco vaši spoluhráči obléhají bázovou věž na botu, vy můžete jít sám pushovat mid. Tím nutíte nepřítele buď rozprostřít síly a bránit obě věže, nebo se pokusit zaútočit na váš tým. Pokud neudělají nic, tak jim napushujete mid věž. Síla této taktiky tkví v tom, že jste stále na dosah svých spoluhráčů díky ultimátce. Jestliže na ně protivník zaútočí, přestanete pushovat a skočíte do nich. Jestli přijdou bránit midovou věž, tak s ulti začnete fight 5v4 na bot věži. Splitpush však vyžaduje určitou nemalou úroveň koordinace a tak se hodí spíše do premadů než do soloQ.

Picky

Ke komu se Nocturne hodí

 AsheNocturne, jak už jsme si řekli, potřebuje v teamfightech nějakou iniciaci. Ashe arrow tohle zajistí. Navíc se její linka úžasně gankuje.

 Malphite  UrgotSkvělá iniciace, skvěle se pro ně gankuje. Navíc jsou oba přirozeně tanky, takže bude mít v týmu kdo tankovat.

 Twisted FateKombinace dvou „globálních“ ulti. V kterýkoli moment můžete provést gank 3v1, 4v2. Twistedova ultimátka navíc odhalí všechny hrdiny na mapě, aby je mohl Nocturne zaměřit svou ulti.

Proti komu se hodí

Twisted Fate  ShenGlobální ultimátky. Když TF použije Destiny a vy svoji Paranoiu, tak se musí portit naslepo. Dále je TF velmi slabý 1v1 a proto když splitpushuje a vy po něm skočíte, tak ho bez větších problémů zabijete.Když gankujete se svojí ulti, tak Shen nemůže použít jeho. Pokud se vám podaří protivníka zabít do 4 sekund, jste v suchu.

VladimirVladimir se špatně gankuje. To však není Nocturnův problém. Jeho fear může procnout i po tom co se Vladimir hodí do troll poolu. Proto se jeho lajna dobře kempí a nedovolujete mu se dostat do lategame, kde je velmi silný.

 VeigarV podstatě stihněte Veigara smazat, než stihne on smazat někoho z vašeho týmu. Pomůže vám v tom spell štít.

Proti komu Nocturna nebrat

 MalphiteAttack speed debuff z jeho E skillu a často staví i Frozen Heart a Randuin’s Omen. Jestliže se Malphite rozhodne bránit svoje carry, tak jste v rejži.

 AniviaAttack speed debuff na její ulti. Navíc pokud do jejího týmu skočíte, tak před zbytek vašeho týmu hodí zeď a sežerou vás 5v1.

SorakaNa cíl, na který skočíte, dá okamžitě přes 100 armor a zároveň mu uzdraví 400 životů. Hodně štěstí až se ho budete snažit zabít.

 JannaÚžasný protect vlastního carry. 3 skilly, které vás zastaví (blokovat můžete jen jeden) + štít.

 TrundleUltimátkou vám sníží resisty a podobně jako Anivia svým sloupem odstaví váš tým, zatímco vás pohodlně umlátí.

Replaye

Bohužel nemám možnost streamovat (na houby pc i internet) a tak jsem se rozhodl ukázat, jak hraju Nocturna alespoň pomocí replayů.Replay1 (ulozto.cz)Replay2 (ulozto.cz)

Závěr

Doufám, že se vám guide líbila a něco jste si z ní odnesli. Tímto způsobem hraju Nocturna na high elu i na turnajích. Je to bez debat jeden z nejlepších junglerů, které si můžete picknout. Jestli chcete v příštím díle rozebrat vašeho oblíbeného hrdinu, tak pro něj hlasujte v anketě. Přeju dobrý lov a těším se u dalšího dílu!Odkazy na předchozí díly:ÚvodVýběr hrdiny, run a masteriesPravidla jungleTrasyItemyKlávesové zkratky a smartcasting

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama