Velký změny: Jungle
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Velký změny: Jungle

Velký změny: Jungle

derk

derk

31. 10. 2013 12:24

Máme tu další oficiální post od Riotu, který se do prodrobna zaobírá změnami, které nastanou v jungli.

Reklama

V posledních pár dnech se objevilo již několik postů o nadcházejících změnách v předsezóně a následně čtvrté sezóně. Na tyto příspěvky se můžete podívat zde. Obecné změny a vyjádření top hráčů .

Nový systém wardek a vize.Velké změny: Supporti.Velké změny: Objektivy a minioni.

Pojďme ale již k samotné podstatě tohoto příspěvku. Co všechno se bude měnit v oblasti jungle? Současná jungle Jungleři si prošli nejspíše nejvíce změnami ze všech rolí v historii League of Legends. Zažili jsme toho opravdu hodně - carry junglery, support junglery, tank junglery, assassin junglery i AP junglery. Riot je měnil každou sezónu a doposud s nimi není absolutně spokojený. To by se snad konečně mohlo vyřešit s nadcházejícími změnami. Pojďme si ještě stručně připomenout to, jací jsou jungleři v současnosti (S3).

Jungle v Sezóně 3

- Jungleři jsou velmi silní v brzkých fázích hry, později ve hře jsou na sebe ale nuceni přebrat roli supporta či supporta/tanka.

- Jungleři mají velmi často problém najít kemp monster, který by mohli vyčistit. Ať už je to kvůli jejich malému počtu anebo "pomáhajícím" spoluhráčům, kteří je bez mrknutí oka konfiskují.

- Jungleři, kteří mohou gankovat na začátku hry mají velkou výhodu oproti všem ostatním typům junglerů.

- Jungleři, kteří se dostanou do nevýhody v začátcích hry mají velké problémy dohnat rytmus zápasu a udržet se ve hře.

Proč se tak děje?

- Monstra špatně scalují. Na začátku hry dávají mnoho zkušeností, později ale o dost méně.

- I pokud čistíte jungli neustále dokola, vždy budete pozadu oproti solo lajnám.

- V současnosti je lepší, aby goldy z jungle získal mage anebo marksman, kteří jsou alfou omegou každého týmu. Budoucí jungle To bylo jen pro shrnutí, teď už se konečně můžeme podívat na to, jakým směrem se bude Riot snažit jungli přeorientovat a jaké nástroje k tomu použije. Následuje seznam cílů, kterých chce Riot změnami jungle dosáhnout.

Důležité cíle

- Flexibilita. Nové cesty, nové možnosti, nové předměty. Jungleři mají možnosti buďto čistě farmit anebo se více zaměřovat na ganky. Možností bude hrát také carry jungle.

- Více zdrojů. Jungleři budou jen díky farmení jungle schopni dosáhnout stejné úrovně jako solo lajny.

- Comeback. Větší šance dostat se zpět do hry, když nevyjde začátek.

Konkrétní změny

- Nový kemp. Do hry bude přidán nový kemp, který se objeví v oblasti modrého buffu a vlků. Tento kemp by měl nabídnout větší možnosti co se týče tzv. jungle routes, čili v jakém pořadí jungler kempy čistí a gankuje a zároveň by díky němu měl být vždy na mapě alespoň jeden kemp plný a jungler tak mít větší šanci získat zkušenosti a goldy.

- Monstra scalují podle úrovně hráče. Pokaždé, když se spawne kemp monster, tato monstra získají podobnou úroveň, jako mají hráči ve hře. Pokud je jungler pozadu, tak po zabití kempu s vyšší úrovní získá více zkušeností. 

- Více goldů. Jungleři mají více možností, jak získávat goldy. Wriggle's Lantern by měl sloužit jako farmící předmět, který dává bonusové goldy za zabití monstra. Předměty složené ze Spirit Stonu by měly fungovat jako "banka" - jungler jde na gank, ale přibývají mu goldy v bance, v momentě kdy jde zpět do jungle a zabije creepa, získá jakýsi úrok z těchto "imaginárních goldů". 

Co na tyto změny říkáte?
Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama