i
Zdroj: Tryhard.cz
Velký patch k testování na PTR
Velký patch odhalující změny v druhé sezóně.
Reklama
Nový patch pro Overwatch je nyní dostupný na testovacích serverech PTR. Co od něj očekávat se dozvíte v dnešním článku.
Obecné
- Při použití komunikačního tlačítka "Ultimate Status", Symmetry nyní hlásí číslo zbylého nabití na jejím teleporteru
- Při použití komunikačního tlačítka "Needs healing", když zaměřujete na spoluhráče, Ana, Lúcio, Mercy a Zenyatta nyní řeknou spoluhráčům, aby vytvořili skupinu pro dostání healu. Nad hlavou healera se pak zobrazí malý indikátor, aby bylo jasné kam se mají přátelé dostavit
- Přidáno Torbjornovo AI (umělá inteligence) do módů Practice vs. AI, Play vs. AI a Custom game
- Emoty sezení a smíchu jsou nyní možné odemknout pro všechny hrdiny
Kompetitivní hra
- Hodnocení skillu se nyní měří na škále 1-5000 místo 1-100
- Skill rating tiers
- Nyní se umísťujete do tieru podle vašeho hodnocení skillu
- Bronze - 1-1499
- Silver - 1500-1999
- Gold - 2000-2499
- Platinum - 2500-2999
- Diamond - 3000-3499
- Master - 3500-3999
- Grandmaster - 4000-5000
- V Bronz, Silver, Gold, Platinum a Diamond tierech nemůže hráč spadnout níže i když bude mít menší hodnocení (tzn. jednou diamond pořád diamond)
Ztráta skill raitingu - Nyní se umísťujete do tieru podle vašeho hodnocení skillu
- Hráči v Diamond, Master a Grandmaster tierech, kteří nehráli kompetetivní hru 7 dní ztratí svůj skill rating
- Hráči s větších skill ratingem než 3000 (Diamond a vyšší) ztratí 50 rating bodů každých 24 hodin, ale jejich rating nespadne pod 3000
- Hraní kompetitivních her toto ztrácení bodů zastaví
- Hráči, kteří nehráli kompetitivní hru po 7 dní okamžitě spadnout z top 500
- Pár detailů bylo přidáno na mapy Hanamura, Temple of Anubis, a Volskaya Industries
- Time bank systém byl přidán na mapy Dorado, Hollywood, King's Row, Numbani, Route 66, a Watchpoint: Gibraltar
- Čas pro obsazení objectivu na mapách Dorado, Hanamura, Hollywood, King's Row, Numbani, Route 66, Temple of Anubis, Volskaya Industries a Watchpoint: Gibraltar byl snížen na 4 minuty z 5 minut
- Kompetetivní body
- Existující body ze sezóny 1 budou vynásobeny 10
- Za výhru kompetetivního zápasu nyní hráči obdrží 10 kompetetivních bodů místo jednoho
- Hráči nedostanou 3 kompetetivní body za remízu
- Cena zlatých zbraní byla také vynásobena 10 z 300 na 3000
- Hráči s více než 6000 body na začátku sezony 2 nebudou dostávat další kompetetivní body (musí je utratit a pak je zas budou dostávat
- Místo sudden death bude nyní možné, aby výsledkem zápasu byla remíza
- Hráči nyní musejí vyhrát alespoň 50 kompetetivních zápasů, aby se umístili v top 500
- Hráči musí nyní dohrát více zápasů, aby se zbavili penalty za předčasné opuštění hry
- Hráči s drasticky odlišnými hodnoceními skilli (více než 500) již nebudou moci hrát kompetetivní zápasy spolu
Balanční změny
Obecné - Ultimátky, které závisí na ultimátním metru po aktivaci nyní budou vysávat tento meter mnohem rychleji (0,25 sekund místo 1 sekundy)
- Změna se zvětšením projektilek vrácena zpátky
D.Va
- Defense Matrix
- Po aktivaci se nyní regeneruje po zpoždění 1 sekundy (předtím 0,5 sekundy)
Hanzo
- Hanzo nyní dostane zpomalení 30% když zaměřuje (dříve 40%)
- Maximální rychlost nábojů zvýšena o 30%
Mei
- Blizzard
- Nyní působí i přes bariéry
- Radius zvýšen na 10 metrů z 8
McCree
- Deadeye
- nyní se vysává každou 0,25 setinu sekundy (místo skočení na 50% při aktivování a 0% při použití)
Mercy
- Caduceus Staff
- Healing Beam
- Heal za sekundu zvýšen o 20%
- Healing Beam
- Resurrect
- Oživení spoluhráči se nyní budou moci hýbat po 2,25 sekundy (dříve 3 sekundy)
Genji
- Double skok se nyní neresetuje když lezete po zdi
- Dash
- Již nedává poškození do pastí jako např. Windowmaker - Venom Mine nebo Junkrat - Steel Trap
- Již neproskočí přes Junkratovu past
- Swift Strike
- Již nepřerušuje rychlé meele poškození
- Dragonblade
- Délka trvání snížena na 6 sekund z 8
Lúcio
- Amp It Up
- Zvětšení movement speedu sníženo na 30%
Roadhog
- Chain Hook
- Pokud cíl Roadhoag nevidí a hookne ho, cíl bude vrácen zpět na svojí pozici, kde byl předtím
Zenyatta
- Orb of Discord
- Množštví poškození udělovaného cíli bylo sníženo na 30% z 50%
- Orb of Destruction
- Poškození zvýšeno na 46 z 40
Balanční změny map
Watchpoint: Gibraltar
- První checkpoint odstraněn
Změny interface
Obecné - Nová možnost nastavení "Allied Health Bars" řidána (Options > Controls)
- Malá menu přidáno do selectu - umožnění hráčům reportovat nebo se spojovat s přáteli
- V matchmakingu kompetitivních her je menu fialové
- Malé úpravy v spectatorském režimu
Opravení chyb
Obecné - Opravena chyba, která povolovala mít kill participation více než 100%
- Opravena chyba, při které po založení vlastní hry všichni na začátku umřeli
- Opravena chyba se seřazováním hrdinů ve vlastní hře podle abecedy
- Možnost spectate bude nyní šedá, pokud budou všechny sloty spectatorů obsazeny ve vlastní hře
- Opravna chyba způsobující, že in-game statistiky nebyly vidět na obrazovce při nastavení 16:10
- Zvuky u Any opraveny
- D.Va již nekomunikuje při použití ultimátní schopnosti
- Hanzův hlasový indikátor na ultimátní schopnost je nyní stejný pro všechny skiny
- Opraveny chyby u Junkrata (emoty a highlight animace)
- Opravena chyba, při které Meiina zeď jí posunula vedle, když jí použila pod sebe
- Opravena chyba při které Meiina zeď nebyla zničena paylodem
- Opravena chyba, kdy Reaper mohl pomocí Shadow Step i na zakázaná místa na mapě
- Opravena chyba, která způsobovalo, že se Rodhogův řetěz nezobrazoval správně
- Opraveno několik chyb se Symmetřinými emoty a intry
- Opravena chyba, která způsobovala, že se nespustil overtime, když Zenyatta používal svou ultimátní schopnost Transcendence
- Jména Traceřiných skinů s nyní zobrazují správně
- Opravena chyba, která způsobovala, že Genji a Hanzo nemohli vylézt po určité krabici na mapě Watchpoint: Gibraltar
Zdroj:
playoverwatch.com
Reklama
Reklama