Velké změny: Masteries, Runy, Summoner Spelly
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Velké změny: Masteries, Runy, Summoner Spelly

Velké změny: Masteries, Runy, Summoner Spelly

derk

derk

2. 11. 2013 11:13

Máme tu další konkrétní změny - tentokrát pro masteries, runy, summoner spelly a ukážeme si také novou animaci recallu.

Reklama

Je tu další z větších článků, který podrobně popisuje změny ve hře, které nastanou s koncem S3 a příchodem Předsezóny. Ostatní články z této série najdete zde: Obecné změny a vyjádření top hráčů .

Nový systém wardek a vize.Velké změny: Supporti.Velké změny: Objektivy a minioni.Velké změny: Jungle.

Masteries

Pojďme začít třeba masteries. Riot zmiňuje, že kromě nových ikonek jednotlivých masteries a drobných úprav se snaží zaměřit na tyto tři problémy a tím dopomoci nastolení nové metagame.

Žádné vylepšení Summoner Spellů

V masteries již nenajdete žádný talent, který by nějakým způsobem vylepšoval jeden ze Summoner Spellů. Dnes můžete vidět, že takový masteries je hned několik - v každém stromu je jedno v nejvyšší větvi. Pro hráče je tedy dostupných hned několik kombinací. Rioit argumentuje tím, že když nutí hráče sáhnout po vylepšení Summoner Spellů, které používají v dané hře, tak hráčům notně svazuje ruce a nedovoluje jim vymýšlet nové možnosti a kombinace. Summoner Spelly budou mít globálně kratší cooldown, čili hráči na tom budou jako doposud, ale budou mít více možností jak volit masteries.

9 bodů utváří earlygame, 21 bodů utváří vaši roli

Riot přidá několik nových masteries, které budou hlouběji v jednotlivých stromech a které budou odměňovat hráče daných rolí tzv. "lategame" masteries. Většinou půjde o něco, co bude scalovat spolu s tím, jak bude váš šampion získávat jednotlivé úrovně ve hře. Např. něco ve smyslu manaregen/level run. Mnohem častěji bychom tedy mohli vidět i rozdělení jako 30/0/0, 0/30/0, apod. Lidé, kteří budou investovat 9 bodů do horní části jiné větve masteries budou mít výhodu spíše v brzkých fázích hry, zato hráči, kteří investují do "hlubších" masteries budou mít výhodu v pozdějších fázích.

Zcela nová masteries

Současné masteries prochází hned několika změnami - jednak změnou vizuální a také lehkými úpravami po technické stránce. Např. Frenzy nebude dávat velký a krátký attack speed bonus po zasažení cíle kritikálním útokem, ale namísto toho bude dávat menší stackovací bonus, který se dá udržet lépe a déle. Další podobnou změnou může být třeba Biscuiteer - tento talent nyní negeneruje na začátku hry jednu sušenku, namísto toho "vylepší" všechny health potiony, které si ve hře koupíte - spolu s životy budete dostávat i menší dávku many.

Runy

Runy budou na PBE zůstávat ještě o nějakou dobu déle, aby se správně otestovaly. Do hry se tedy dostanou později. Přesto ale můžeme alespoň nahlédnout do dveří, které nám Riot nechal pootevřené.

Jak jsou na tom runy dnes?

Na runy se delší dobu nesahavalo a hráči byli schopni najít runy s nejlepšími poměry a ty začít používat (např. Marky pro flat AD anebo magic resist, Sealy pro flat armor a Glyphy pro flat magic resist). Vzhledem k tomu, že se runy nemění, tak hráči nemají důvod zkoušet něco nového, protože si myslí, že používají to nejlepší, tzv. "best-in-slot" runy.

Jaký je cíl runových změn?

Hlavní změnou, kterou chce Riot docílit je rozdělení Mark, Sealů a Glyphů, aby znázorňovali jednotlivé role a podle toho také nabízeli více možností pro Summonery. Marky budou znázorňovat útok, Sealy obranu a Glyphy utilitu. Přibude také více run, které budou toto rozdělení reflektovat. Např. mezi Sealy se objeví hybridní runy, které budou současně přidávat armor a magic resist, v Glyphech bude větší zaměření na movement speed, cooldown reduction a získávaní bonusových goldů a zkušeností.

Jaké by runy ideálně měly být?

Ideálně by runy měly být jakýmsi doplňkem, který bude pomáhat vašemu určitému stylu hry s určitým šampionem. Ať už jde o ulehčení v brzkých fázích hry, duelovací potenciál anebo silné staty pro nejpozdější fáze hry. První věcí, která se bude dělat je oslabení v současnosti silných "best-in-slot" run. Dále se budeme zaměřovat problémem, který je mezi flat a /level runami. V některých případech jsou flat runy výhodnější až do nějaké dvanácté úrovně, někdy jsou výhodnější pouze prvních pět úrovní. To chceme změnit podle tohoto klíče: flat runy budou silnější do 6. úrovně, od 6. úrovně začnou být lepší scalovací runy, které vám udělají v pozdních fázích hry velkou výhodu oproti soupeři, který dává přednost agresivní či jistější early game. A potom je tu celá řada dalších změn, od těch vizuálních až po přidání zcela nových run. Summoner Spelly Jak jsme zmiňovali již v části o masteries - Summoner Spelly budou mít celkově kratší cooldown, nebudou se ale dát "vylepšit" v masteries. Každý ze summoner spellů si prochází drobnými změnai, některé dostaly "zákaz" do určitých herních módů - aneb R.I.P. revive/teleport Karthus. Pojďme už ale na konkrétní změny.

Ghost

Cooldown změněn podle úrovní na 180/160/140/120 sec (dříve 180).

Nyní přidává 15% multiplikativního movement speedu (dříve 27% bonusového movement speedu).

Po použití dává na první vteřinu 75% movement speedu.

Nyní po použití okamžitě updatuje váš pathfinding (směr, kam poběžíte).

Ghost nelze zakouzlit, když jste imobilizováni.

Ignite

Poškození změněno - slabší v brzkých fázích hry a silnější později.

Nyní také odkryje cíl po celou dobu trvání (čili vhodné zejména proti stealth šampionům).

Exhaust

Attack speed redukce snížena na 30% (dříve 50%).

Movement speed redukce změněna na 30/35/40/45% (dříve 30%).

Heal

Nyní se dá zacílit. Pokud jej zakouzlíte na sebe, vyléčen bude i váš nejbližší spoluhráč.

Vzdálenost, na kterou je možno kouzlit zvýšena na 900 (dříve 600).

Cooldown snížen na 180 sec (dříve 300 sec).

Nyní dává 30% movement speed oběma cílům na 1 sec.

Teleport

Cooldown snížen na 180 sec - ale pouze pokud zacílíte přátelskou budovu (věž).

Cooldown zvýšen na 300 sec, pokud kouzlení teleportu zrušíte anebo je přerušeno.

Cleanse

Pokud použijete cleanse přímo k odstranění nějakého imobilizačního efektu, vytvoří se vlna, která o kousek odhodí všechny nepřátele poblíž.

Smite

Cooldown snížen na 40 sec.

Poškození sníženo na prvních úrovních, na 18 úrovni je stejné jako nyní.

Zcela nová animace při použití.

Velké změny: Masteries, Runy, Summoner Spelly
Clarity

Nyní se dá používat pouze na mapě Howling Abyss.

Revive

Nyní se dá používat pouze na mapě Crystal Scar.

A nakonec tu máme ještě novou animaci při recallu.

Velké změny: Masteries, Runy, Summoner Spelly
Jak se vám změny líbí?
Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama