Velké změny a slevy run!
O změnách run se mluvilo už na konci minulého roku. Konečně jsme se dočkali a Riot si připravil i malý bonus. Více uvnitř.
UPDATE 3. 4. - Změny jsou již ve hře spolu s novým patchem.
Důvodem ke změnám a větší vyváženosti run je zcela jistě fakt, že se pro většinu rolí zkrátka nevyplatí používat cokoliv jiného než jeden set - ať už kvůli největší efektivitě v přepočtu cena/výkon anebo z toho důvodu, že lepší varianta zkrátka neexistuje. Mezi takové runy patří třeba Armor Sealy - tato žlutá runa za pouhých 205 IP je víceméně nejlepší pro jakoukoliv roli a proto ji také vídáme téměř ve všech runesetech.
Následující změny by se měly podle slov Riot Pwyffa dostat do hry v dalším patchi. A spolu s příchodem těchto run budete moci až
do konce dubnakupovat všechny
runy a IP boosty o 30% levněji! Pojďme se už ale podívat na změny samotné.
POZOR!!! Přečtěte si následující vysvětlivky:Všechny následující hodnoty jsou pro Tier 3 runy.1R - zkratka pro "jedna runa"3R - zkratka pro "tři runy" - tedy plný set quintessencí9R - zkratka pro "devět run" - čili celý setSEALY (žluté)
Armor
1R:1.41 armor
⇒ 1.00 armor
9R:12.69 armor
⇒ 9.00 armor
Z důvodu tohoto nerfu získají všichni šampioni o 4 více armoru.
Scaling Armor
1R:2.7 armor na 18. úrovni
⇒ 3.0 armor na 18. úrovni
9R:24.3 armor na 18. úrovni
⇒ 27.0 armor na 18. úrovni
Health
1R:5.35 životů
⇒ 8.0 životů
9R:48.15 životů
⇒ 72.0 životů
Scaling Health
1R:19.44 životů na 18. úrovni
⇒ 24.00 životů na 18. úrovni
9R:174.96 životů na 18. úrovni
⇒ 216.00 životů na 18. úrovni
Health Regeneration
1R:0.43 regenerace životů/5 sek
⇒ 0.56 regenerace životů/5 sek
9R:3.87 regenerace životů/5 sek
⇒ 5.00 regenerace životů/5 sek
GLYPHY (modré)
Scaling Cooldown Reduction
1R:-1.11% cooldown na 18. úrovni
⇒ -1.67% cooldown na 18. úrovni
9R:-9.99% cooldown na 18. úrovni
⇒ -15.00% cooldown na 18. úrovni
Scaling Magic Resist
1R:2.7 magic resist na 18. úrovni
⇒ 3.0 magic resist na 18. úrovni
9R:24.3 magic resist na 18. úrovni
⇒ 27 magic resistna 18. úrovni
Mana Regeneration
1R:0.31 regenerace many/5 sek
⇒ 0.33 regenerace many/5 sek
9R:2.79 regenerace many/5 sek
⇒ 3.00 regenerace many/5 sek
Scaling Mana Regeneration
1R:0.99 regenerace many/5 sek na 18. úrovni
⇒ 1.20 regenerace many/5 sek na 18. úrovni
9R:8.91 regenerace many/5 sek na 18. úrovni
⇒ 10.80 regenerace many/5 sek na 18. úrovni
QUINTESSENCE (velké)
Cooldown Reduction
1R:-1.67% cooldown
⇒ -2.50% cooldown
3R:-5.01% cooldown
⇒ -7.50% cooldown
Scaling Cooldown Reduction
1R:-2.5% cooldowns na 18. úrovni
⇒ -5% cooldowns na 18. úrovni
3R:-7.5% cooldowns na 18. úrovni
⇒ -15% cooldowns na 18. úrovni
Attack Speed
1R:3.4% attack speed
⇒ 4.5% attack speed
3R:10.2% attack speed
⇒ 13.50% attack speed
Life Steal
1R:2% life steal
⇒ 1.5% life steal
3R:6% life steal
⇒ 4.5% life steal
Z důvodu tohoto nerfu bude ofensivní mastery Feast dávat 3 životy za zabití miniona (nyní 2).Mark (červených) se Riot zatím nedotkl. Nejspíše je se situací spokojen. Pokud se něco změní, dáme vám vědět! Napište nám do komentářů, jak se vám změna run líbí.