Velké úpravy Rammuse a další změny na PBE
i Zdroj: Tryhard.cz
LoL PBE League of Legends Článek Velké úpravy Rammuse a další změny na PBE

Velké úpravy Rammuse a další změny na PBE

Giry

Giry

3. 5. 2017 11:55

Tento PBE update s sebou přináší velké změny Rammuse.

Reklama

Na testovacím serveru PBE se objevil nový update. Dnes se podíváme na nové ikony a balanční změny.

Nové ikony

K novým Pulsefire skinům se přidají také Pulsefire ikony. Ikona s Pulsefire Ezrealem bude automaticky přidaná všem, kdo tento skin vlastní.


Balanční změny

Šampioni

Ivern

  • Základní rychlost pohybu snížena z 330 na 325
  • Friend of the Forest (P)
    • Zvýšena cena HP a many
      • HP cost zvýšen ze 145-80 na 204-308
      • Mana cost zvýšen z 135-67 na 158-140

Rakan

  • Gleaming Quill (Q) range zvýšena asi o 100

  • Grand Entrance (W) Poškození zvýšeno z 70/110/150/190/230 na 70/115/160/205/250

  • Battle Dance (E) velikost štítu snížena z 50//85/120/155/190 na 50/75/100/125/150

Rammus

  • Spiked Shell (Passive) 
    • [Odstraněno] již nepřidává 25% armoru do AD
    • [Nové] Rammus rozdá 8-20 (+10% Armor) bonusového magického poškození svými základními útoky.

  • Powerball (Q):
    • Maximální rychlost pohybu změněna ze 155% na 145 + 5% za každou úroveň
    • Trvání sníženo ze 7 sekund na 6
    • Velikost kolizní zóny zmenšena a je nyní spolehlivější.
    • Poškození sníženo z 100/150/200/250/300 (+100% AP) na 100/135/170/205/240 (+60% AP)
    • Cooldown snížen z 16/14.5/132/11.5/10 na 16/13.5/11/8.5/6
    • Zpomalení zvýšeno z 20/25/30/35/40% na 40/50/60/70/80%
    • Trvání zpomalení sníženo z 2 sekund na 1
    • [Nové] schopnost se nyní "kouzlí" a může být tedy přerušena

  • Defensive Ball Curl (W):
    • Bonusový armor změněn z 40/60/80/100/120 na [20 + 50/55/60/65/70%]
    • Bonusový magic resist změněn z 40/60/80/100/120 na [20 + 50/55/60/65/70%]
    • Cooldown snížen z 14 na 6
    • [Nové] Schopnost zpomalí Rammuse o 60% během trvání efektu
    • [Nové] Schopnost může být vypnuta před skončením
    • [Nové] Dokud je schopnost aktivní, zvýší se efektivita Spiked Shell (P) na 150% a poškození z pasivky se také aplikuje do nepřátel, kteří na Rammuse útočí základními útoky.

  • Frenzying Taunt (E)
    • Přejmenováno z Puncturing Taunt na Frenzying Taunt
    • [Nové] Použití schopnosti přidá Rammusovi 20/25/30/35/40% Attack Speed na délku trvání tauntu.
    • [New] Tento bonus k Attack Speedu se stále automaticky obnovuje, pokud je aktivní jakákoli jiná Rammusova schopnost.
    • [Odstraněno] Již nesnižuje armor cíle o 5/10/15/20/25

  • Tremors (R)
    • Poškození sníženo z 65/130/195 (+30% AP) na 40/80/120 (+20% AP)
    • [Nové] Schopnost zpomaluje nepřátele, které zranila, o 8/10/12% na 1.5 seconds, stackuje se až osmkrát.
    • [Nové] Dvojnásobné poškození do budov.

Sejuani

  • Winter's Wrath (W) cooldown zvýšen z 9/8/7/6/5 na 10/9/8/7/6

Předměty

Talisman of Ascension

  • Opraven popisek - správně ukazuje 20% místo 200% (obrázek)
Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama