i
Zdroj: Tryhard.cz
Velké úpravy Rammuse a další změny na PBE
Tento PBE update s sebou přináší velké změny Rammuse.
Na testovacím serveru PBE se objevil nový update. Dnes se podíváme na nové ikony a balanční změny.
Nové ikony
K novým Pulsefire skinům se přidají také Pulsefire ikony. Ikona s Pulsefire Ezrealem bude automaticky přidaná všem, kdo tento skin vlastní.
Balanční změny
Šampioni
Ivern
- Základní rychlost pohybu snížena z 330 na 325
- Friend of the Forest (P)
- Zvýšena cena HP a many
- HP cost zvýšen ze 145-80 na 204-308
- Mana cost zvýšen z 135-67 na 158-140
- Zvýšena cena HP a many
Rakan
- Gleaming Quill (Q) range zvýšena asi o 100
- Grand Entrance (W) Poškození zvýšeno z 70/110/150/190/230 na 70/115/160/205/250
- Battle Dance (E) velikost štítu snížena z 50//85/120/155/190 na 50/75/100/125/150
Rammus
- Spiked Shell (Passive)
- [Odstraněno] již nepřidává 25% armoru do AD
- [Nové] Rammus rozdá 8-20 (+10% Armor) bonusového magického poškození svými základními útoky.
- Powerball (Q):
- Maximální rychlost pohybu změněna ze 155% na 145 + 5% za každou úroveň
- Trvání sníženo ze 7 sekund na 6
- Velikost kolizní zóny zmenšena a je nyní spolehlivější.
- Poškození sníženo z 100/150/200/250/300 (+100% AP) na 100/135/170/205/240 (+60% AP)
- Cooldown snížen z 16/14.5/132/11.5/10 na 16/13.5/11/8.5/6
- Zpomalení zvýšeno z 20/25/30/35/40% na 40/50/60/70/80%
- Trvání zpomalení sníženo z 2 sekund na 1
- [Nové] schopnost se nyní "kouzlí" a může být tedy přerušena
- Defensive Ball Curl (W):
- Bonusový armor změněn z 40/60/80/100/120 na [20 + 50/55/60/65/70%]
- Bonusový magic resist změněn z 40/60/80/100/120 na [20 + 50/55/60/65/70%]
- Cooldown snížen z 14 na 6
- [Nové] Schopnost zpomalí Rammuse o 60% během trvání efektu
- [Nové] Schopnost může být vypnuta před skončením
- [Nové] Dokud je schopnost aktivní, zvýší se efektivita Spiked Shell (P) na 150% a poškození z pasivky se také aplikuje do nepřátel, kteří na Rammuse útočí základními útoky.
- Frenzying Taunt (E)
- Přejmenováno z Puncturing Taunt na Frenzying Taunt
- [Nové] Použití schopnosti přidá Rammusovi 20/25/30/35/40% Attack Speed na délku trvání tauntu.
- [New] Tento bonus k Attack Speedu se stále automaticky obnovuje, pokud je aktivní jakákoli jiná Rammusova schopnost.
- [Odstraněno] Již nesnižuje armor cíle o 5/10/15/20/25
- Tremors (R)
- Poškození sníženo z 65/130/195 (+30% AP) na 40/80/120 (+20% AP)
- [Nové] Schopnost zpomaluje nepřátele, které zranila, o 8/10/12% na 1.5 seconds, stackuje se až osmkrát.
- [Nové] Dvojnásobné poškození do budov.
Sejuani
- Winter's Wrath (W) cooldown zvýšen z 9/8/7/6/5 na 10/9/8/7/6
Předměty
Talisman of Ascension
- Opraven popisek - správně ukazuje 20% místo 200% (obrázek)