
Velké jungle změny!
S dalším patchem by se měly ve hře objevit podstatné změny v jungli. Uvnitř se dozvíte více.

Změn je hned několik, pojďme se stručně podívat na to, o které se jedná. Později si vysvětlíme i důvod, proč k nim dochází. Vlci Nyní se ve hře objeví až v 1:55 (dříve 1:40)
Čas respawnu snížen na 50 sec (dříve 60) Wraithi Nyní se ve hře objeví až v 1:55 (dříve 1:40) Golemové Nyní se ve hře objeví až v 1:55 (dříve 1:40)
Čas respawnu snížen na 50 sec (dříve 60) Ancient Golem (Blue) Zvýšena získaná zkušenost na 275 (dříve 220)
Nyní zviditelněno, kdo buff získal (podobně jako u velkého creepa v menších kempech) Lizard Elder (Red) Zvýšena získaná zkušenost na 275 (dříve 220)
Nyní zviditelněno, kdo buff získal (podobně jako u velkého creepa v menších kempech)
Změny u menších kempů jsou z jednoho prostého důvodu. Bot lajna na modré straně měla díky golemům výhodu v začátcích hry (případně stejně tak fialová - pokud udělala laneswap). Všechny kempy se nyní spawnují ve stejnou dobu, což lehce pozmění začátek hry pro všechny junglery. Jelikož už není možnost vyčistit s pomocí spoluhráčů menší kemp a potom jít rovnou na buff. Otázkou je, jestli nyní bot lajny golemy brát i nadále. Jak to celé bude vypadat uvidíme až časem. Další velmi důležitou změnou je snížení respawnu kempů Vlků a Golemů na 50 sec. Tato změna může pomoci buďto bočním lajnám anebo samotným junglerům. Hlavně jungleři s nějakou formou AoE zranění budou ještě rychlejší. Poslední změnou u monster v jungli je zvýšení získaných zkušeností za jejich zabití - naprosto jasně hlavně proto, aby se kompenzovalo to, že jungler nemůže vyčistit jeden kemp, před tím než začne s buffem.
Nastane ještě jedna změna: Madred's Razors UNIQUE Passive - Maim
Nyní dává každým útokem bonusové zranění do monster Wriggle's Lantern UNIQUE Passive - Maim
Nyní dává každým útokem bonusové zranění do monster
Attack Damage zvýšen
Life Steal zvýšen
Cena kombinace zvýšena
Tato změna je hlavně z důvodu nespolehlivosti na procnutí madredu. Pokud budete mít nový madred, každý útok bude dávat monstrům cca 70 bonusového zranění, což vychází, jako kdyby se vám procnul starý madred vždy jednou za čtyři útoky. Tato změna je hodně sympatická, protože už nepůjde o klasické RNG (Random Number Generator) - tedy o štěstí, kdy se vám jednou procne pětkrát po sobě a podruhé ani jednou za dvacet útoků. Zároveň už se nestane, že byste někomu omylem vzali buff, protože se madred procne, když má golem 10% životů.
Co si o těchto změnách myslíte vy?