Úpravy Leony a další změny na PBE
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Úpravy Leony a další změny na PBE

Úpravy Leony a další změny na PBE

Heidy

Heidy

Úprava XP, nový mód a balanční změny.

Reklama

Další update na testovacích serverech nám přinesl zajímavé novinky!

Nový herní mód - Nexus Siege

Byl oznámem nový herní mód, který se ještě nenachází na testovacíh serverech, ale bude zde již brzy, a proto si informace o něm můžete přečíst zde .

Úpravy Leony a další změny na PBE

Úpravy Soustelaer Vayne

Novému skinu Soulstealer Vayne byl pozměně efekt u W. Měl by být větší a výraznější.

Úpravy Leony a další změny na PBE

Balanční změny

Zkušenosti

Pozn.: K těmto XP změnám v blízké době přibudou i změny získávání xp při ničení ward.
  • XP při zabití šampiona
    • Za zabití šampiona nyní získáte méně XP na úrovních 1-9 v porovnaní s live servery - nejvíce je to poznat na úrovních 1-3
  • XP Rubberbanding (získávání více XP, pokud jste pozadu)
    • Rozdíl v úrovních a zkušenostech je nyní lépe přepočítáván. Nyní systém počítá s opravdovým rozdílem v XP a ne s celými úrovněmi (můžete být tedy např. o 2,5 úrovně pozadu, narozdíl od live serverů, kde byste byli pozadu pouze o 2 úrovně).
    • Vcelku se získávání zkušeností zapne dříve než dosud, ale ze začátku nebude tak efektivní.
  • Pravidla získávání XP po smrti
    • Šampioni nyní získají zkušenosti za zabití šampiona i po své smrti, i když na killu nemají podíl/assisst (přibližně 10 sekund po smrti).
      • Stále však nezískávají zkušenosti z minionů.

Šampioni

Kindred

  • Základní armor snížen na 20 z 27
  • Nárůst armoru zvýšen na 3.5 z 3.25
  • Wolf's Frenzy (W) [NOVÝ EFEKT] Útoky vlka proti mostrům nyní zpomalují attack speed a movement speed o 50% na 2 sekundy.
    • Pozn.: Healovací efekt z minulého updatu odstraněn

Leona

  • Sunlight (P)
    • Poškození sníženo na 15-100 z 20-140
    • Při použití nyní zrychlí leonu a jejího spojence o 50-84 movement speed.
  • Shield of Daybreak (Q)
    • Cooldown snížen na 9/8/7/6/5 z 11/10/9/8/7
    • Mana cost snížen na 35/40/45/50/55 z 45/50/55/60/65
    • Poškození sníženo na 30/55/80/105/130 z 40/70/100/130/160
    • Délka stunu snížena na 1 z 1.25
  • Eclipse (W)
    • Mana změněna na 55/60/65/70/75 z 60 na všech úrovních
    • Poškozenní sníženo na 50/90/130/170/210 z 60/110/160/210/260
    •  [NOVÝ EFEKT]: Incandescence 
      • Za každého zasaženého šampiona sschopností Eclipse (W) dostane Leona jeden stack Incandescence na 4 sekundy. Následující auto attack si tento stack vezme a přidá 50 range a bonusových 20/30/40/50/60 magického poškození.
  • Zenith Blade (E)
    • Délka znehybnění zvýšena na 0.5 z 0.25

Lulu

  • Movement speed zvýšen na 330 z 325
  • Základní mana zvýšena na 350 z 292.4
  • Glitterlance (Q) 
    • AP ratio zvýšeno na 0.7 z 0.5
    • Poškození do následujících cílů po zásahu prvního cíle zraňuje pouze za 70%.
  • Whimsy (W) 
    • [NOVÝ EFEKT] Nyní také cíli přidá 15/20/25/30/35% attack speed na 3/3.25/3.5/3.75/4 sekund

Sona

Pozn.: sona prošla velkými změnami ve včerejším updatu. Jelikož se jedná o mnoho změn, vypisujeme nyní veškeré změny v porovnání s live serverem.
  • Hymn of Valor (Q)
    • Aktivní poškození sníženo na 40/70/100/130/160 z 40/80/120/160/200
    • Range aury zvýšena na 400 z 350
    • Poškození buffu z aury změněno na 20/35/50/65/80 z 20/30/40/50/60
    • Nyní nezvětšuje trvání aury na 2 sekundy, když jsou označeni spoluhráči
  • Aria of Perseverance (W)
    • Heal zvýšen na 40/60/80/100/120 z 30/50/70/90/110
    • Range aury zvýšena na 400 z 350
    • Štít změněn na 30/55/80/105/130 z 35/55/75/95/115
    • Heal se již nezvyšuje na základě chybějících HP cíle
    • Nyní nezvětšuje trvání aury na 2 sekundy, když jsou označeni spoluhráči
  • Song of Celerity (E)
    • Cooldown zvýšen na 16 z 12
    • Mana cost snížen na 40 z 65
    • Movement speed pro sebe zvýšen na 22/24/26/28/30% z 13/14/15/16/17%
    • Range aury zvýšena na 400 z 350
    • Movement speed pro spoluhráče zvýšen na 12/14/16/18/20% z 10/11/12/13/14%
    • Trvání movement speedu pro spoluhráče zvýšeno na 2.5 z 1.5
    • Nyní nezvětšuje trvání aury na 2 sekundy, když jsou označeni spoluhráči
  • Crescendo (R)
    • Pasivka nyní snižuje základní cooldown Q/W/E Sony o 20/40/60% místo (dříve posilovala tyto schopnosti)

Tahm Kench

  • An Acquired Taste (P) 
      • [NOVÝ EFEKT] zásahy do nepřátel pomocí jazyka nyní dává 1% z celkových jeho HP jako bonusové magické poškození a stackuje se 3x proti šampionům.
        • Poznámka: Pokud máte 3 stacky každý attack dá 3% jeho HP
  • Devour (W) 
    • neaplikuje bonusové poškození z pasivky
  • Thick Skin (E)
    • Cooldown snížen na 6 sekund z 16/15/14/13/12
    • Pasivka nyní ukládá 70/75/80/85/90% přijmutého poškození pokud schopnost není na cooldownu (dříve 100%)
    • Délka štítu snížena na 3 sekundy z 6 sekund
    • Štít nyní postupně nemizí.
    • Konverze šedých HP na normální HP zvýšena na 25/30/35/40/45% z 20/26/32/38/44%
  • Abyssal Voyage (R)
    • Již nezvyšuje poškození (podobný efekt přidán do pasivky)
    • Maximální délka kouzlení snížena na 6 z 15
    • Zpoždění schopnosti sníženo o 0.5 sekundy
    • Čas, za který protihráči vidí, že bude tato schopnost použita, snížen o 0.5 sekund.

Trundle

  • Základní HP regenerace snížena na 1.2 z 1.8856
  • HP regenerace za úroveň snížena na 0.15 z  0.17

Předměty

Boots of Mobility

  • Útoky na wardu již neodstraňují movement speed efekt
Zdroj: surrenderat20.net
DALŠÍ AKTUÁLNÍ NOVINKY
NOVÉ SKINY PRO VAYNE A NAMI PATCH 6.12 - ZMĚNY VE HŘE ČTYŘI MSI VARIANTY GTX 1080

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama