Tvorba MMO ze světa League of Legends jede na maximum, Riot nabírá na nové pozice
i Zdroj: Riot Games
Novinky Článek Tvorba MMO ze světa League of Legends jede na maximum, Riot nabírá na nové pozice

Tvorba MMO ze světa League of Legends jede na maximum, Riot nabírá na nové pozice

Veare

Veare

Riot po loňském resetu dál pracuje na MMO ze světa Runeterry. Aktuální náborová vlna už otevřeně mluví o MMO projektu a naznačuje přechod od vývoje nástrojů k tvorbě samotné hry.

Reklama

Riot v březnu 2024 projekt nepohřbil, jen přehodil výhybku. Vývoj MMO převzal výkonný producent Fabrice Condominas, tým avizoval delší období ticha a začal přestavovat základy na roky dopředu. Tehdejší zprávy mluvily jasně: reset směru, nové vedení, žádné veřejné milníky, ale práce pokračuje.

Na podzim 2025 se tempo změnilo. Analytik oheyspun upozornil na rekordní porci volných míst na Riotím job boardu přímo s nálepkou „MMO“. Zároveň lidi z vedení – od Condominas až po game directora Marka „Scruffyho“ Yettera – aktivně sdílejí nábor napříč disciplínami. Z dřívějšího „neoznámeného R&D“, neboli nevydaný produkt ve výzkumu a vývoji, se i v inzerci stalo otevřené „MMO“. To není jen změna pár písmenek, ale signál: produktová identita je jasná!

Konkrétní zaměření v náboru

Z popisu rolí je vidět posun od nástrojů k samotné hře. „Principal Game Designer, Progression and Economy“ řeší dlouhodobé smyčky mimo boj – lifeskills, crafting a profese – tedy páteř sociální a ekonomické vrstvy. „Principal Technical Artist, Environment“ tlačí procedurální tvorbu světa, aby šel obsah rozumně scalovat pro živý provoz. Do toho nastupují „Technical Game Designer III“ pro core combat i sandbox s AI: definují, jak se bude bojovat, jak budou fungovat NPC a střetnutí. „Senior Technical Artist, Characters“ pak podtrhuje ambici „next-gen MMO“ pro miliony hráčů. Zkrátka: už to nejsou jen enginy a editory, ale konkrétní hratelnost a obsah.

V širším obrazu to dává smysl. Po jarních změnách projekt normálně běží dál a teď vidíme paralelní nábor přes produkci, inženýrství, jádro hratelnosti i nástroje. To obvykle znamená skládání první „kostry“ hry. Trailer zítra nečekejme, ale směr je čitelný a časová osa vypadá spíš na roky než měsíce.

A pokud máš kvalifikaci, zkušenost a zaujala tě některá z nabízených pracovních příležitostí na Riot job boardu, tohle je dobrý moment přiložit ruku k dílu. Riot přesně tyhle profily hledá – mrkni na jejich job board a třeba se z čtenáře stane spolutvůrce Runeterry.


Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama