TFT patch 9.15 - změny v Teamfight Tactics
i Zdroj: Tryhard.cz
TFT novinky TeamFight Tactics Článek TFT patch 9.15 - změny v Teamfight Tactics

TFT patch 9.15 - změny v Teamfight Tactics

Giry

Giry

30. 7. 2019 21:00

Je tu nový patch, který oslabuje dominantní postavení démonů.

Reklama

V noci na dnešek se do hry dostal nový patch s pořadovým číslem 9.15, přinesl změny také do Teamfight Tactics. Zajímá-li vás patch klasického League of Legends, klikněte sem.

Systém

  • Zlomové body Win/Loss streaku změměny z 2/5/8 na 2/4/7.
  • Nové bonusy rolí
    • 6× Gunslinger: Gunslingeři mají šanci vystřelit tři bonusové útoky.
    • 6× Brawler: Brawleři dostanou 1200 bonusových HP.
    • 6× Shapeshifter: Shapeshifteři dostanou 120% bonusových HP při transformaci.
    • 9× Blademaster: Blademasteři mají šanci na získání 4 extra útoků.
  • Poškození do hráče
    • Poškození z golema a pavoučků Elise sníženo z 2 na 1.
    • Poškození z jednotky tier 4 (1 hvězdička) sníženo ze 3 na 2.
    • Poškození z jednotky tier 5 (1 hvězdička) sníženo ze 4 na 3.
    • Poškození z jednotky tier 3 (2 hvězdičky) sníženo ze 4 na 3.
    • Poškození z jednotky tier 4 (2 hvězdičky) sníženo z 5 na 4.
    • Poškození z jednotky tier 5 (2 hvězdičky) sníženo ze 6 na 5.
    • Poškození z jednotky tier 4 (3 hvězdičky) sníženo ze 7 na 6.
  • Počet jednotek na kolotoči snížen z 10 na 9.

Assassin

  • Assassini skáčou dříve a jejich skoky jsou rychlejší.
  • Pohyb jednotek, které nejsou assassini, je na začátku souboje zpomalen.
  • Assassini jsou zaměřitelní dříve.
  • AD Evelynn zvýšeno z 60 na 70.
  • Poškození schopností Evelynn zvýšeno z 200/250/350 na 200/300/400.
  • Počet cílů schopnosti Katariny zvýšen z 3/5/7 na 4/6/8.
  • AD Rengara zvýšeno z 65 na 70.
  • Attack Speed Rengara zvýšen z 0,55 na 0,60.
  • Buff k attack speedu z Rengarovy ultimátky zvýšen z 0,3/0,5/0,7 na 0,4/0,7/1,0.

Demon

  • Šance na spálení many snížena z 25%/50%/85% na 20%/35%/60%.
  • Poškození Varusovy schopnosti sníženo z 400/600/800 na 300/550/800.
  • Poškození Aatroxovy schopnosti sníženo z 400/700/1000 na 250/600/950.
  • HP Aatroxe sníženy z 750 na 700.
  • Poškození schopnosti Morgany sníženo z 300/375/450 na 200/325/450.

Dragon

  • Imunita proti magii snížena ze 100% na 83%.
  • Armor Shyvany zvýšen ze 20 na 30.
  • HP Aurelion Sola zvýšeny z 600 na 650.
  • Poškození Aurelionovy schopnosti zvýšeno z 250/450/650 na 250/500/750.

Elementalist

  • Poškození Lissandřiny schopnosti zvýšeno z 150/200/250 na 150/275/400.
  • Poškození Brandovy schopnosti zvýšeno z 175/325/475 na 200/375/550.

Guardian

  • Armor z buffu Guardianů zvýšen ze 40 za stack na 50 za stack. Guardiani už nebuffují sami sebe.
  • Armor Brauma zvýšen z 25 na 75.
  • Armor Leony zvýšen z 55 na 100.

Knight

  • Bonus změněn z [Knighti blokují 20/40/80 poškození ze základních útoků] na [Tvůj tým ignoruje 15/30/55 poškození ze všech zdrojů.]
  • Armor Dariuse zvýšen z 25 na 40.
  • Armor Garena zvýšen z 35 na 40.
  • Armor Mordekaisera zvýšen z 35 na 40.
  • Armor Sejuani zvýšen z 35 na 40.
  • Trvání stunu od Sejuani zvýšeno z 2/3.5/5 na 2/4/6.
  • HP Kayle sníženy z 800 na 750.
  • Armor Kayle zvýšen z 35 na 40.

Ninja

  • Bonus změněn z [(1) 40% AD / (4) 80% AD] na [(1) +40 AD & AP / (4) +60 AD & AP]
  •  Attack Speed Shena zvýšen z 0,6 na 0,7.
  • Attack Speed Zeda zvýšen z 0,6 na 0,65.
  • AD Zeda zvýýšen z 60 na 65.
  • Poškození Kennenovy schopnosti sníženo z 400/650/900 na 225/450/675.
  • Poškození schopnosti Akali sníženo z 200/375/550 na 150/275/400.

Noble

  • Armor z bonusu snížen ze 100 na 60.
  • AD Vayne sníženo z 45 na 40.
  • Attack Speed Vayne zvýšen z 0,65 na 0,75.
  • AD Garena snížen z 55 na 50.
  • Attack Speed Garena zvýšen z 0,55 na 0,6.
  • Poškození Garenovy schopnosti změněno z 450/585/720 na 360/585/810.
  • Opravena chyba, kdy se Garen přestal během točení pohybovat.

Pirate

  • Průměrný počet zlata z truhly zvýšen z 1,6 na 1,75.
  • Attack Speed Gravese zvýšen z 0,5 na 0,55.
  • Twisted Fate nyní kouzlí schopnost rychleji.
  • Poškození Twisted Fatovy schopnosti zvýšeno z 100/150/200 na 150/250/350.

Void

  • Void Bonus změněn z [Všechny tvé jednotky ignorují 50% armoru nepřátel] na [Void jednotky nyní udělují true damage].
  • AD Kassadina zvýšen z 45 na 55.
  • Attack speed Kassadina snížen 0,65 na 0,6.
  • Poškození Kha’Zixovy schopnosti do neizolovaných cílů zvýšeno ze 150/250/350 na 150/300/450.
  • AD Kha’Zixe zvýšen z 50 na 55.
  • AD Rek’Sai zvýšen ze 40 na 50.
  • Poškození schopnosti Rek’Sai zvýšeno ze 150/250/350 na 200/350/500.
  • Léčení schopnosti Rek’Sai sníženo z 300/400/500 na 150/300/450
  • Attack Speed Cho’Gatha zvýšen z 0,55 na 0,6.
  • Poškození Cho’Gathovy schopnosti zvýšeno z 200/400/600 na 250/500/750.
  • Trvání vyhození do vzduchu z Cho’Gathovy schopnosti sníženo z 1,5/2/2,5 na 1,5/1,75/2

Yordle

  • Dodge z Yordle bonusu změněn z 25/60% na 30/55. Nyní platí také na on-hit efekty.
  • Armor Lulu snížen z 25 na 20.
  • HP Veigara zvýšeny z 450 na 500.
  • AD Gnara zvýšeno ze 45 na 50.

Další šampioni

  • Mana Blitzcranka snížena z 150 na 125.
  • AD Ashe zvýšeno z 60 na 65.
  • AD Kindred zvýšeno z 55 na 60.
  • Čas vyčarování schopnosti Morgany zvýšen z 0,35 sekund na 0,5, aby byl stejný, jako u ostatních šampionů.
  • AD Yasua zvýšeno z 65 na 75.
  • Poškození Karthusovy schopnosti zvýšeno z 350/600/850 na 400/700/1000.
  • Počet cílů Karthusovy schopnosti zvýšen z 4/7/10 na 5/9/13.

Předměty

  • Štít z Locket of the Iron Solari změněn z [200 HP] na [250 HP na 4 sekundy].
  • Poškození z Ionic Spark sníženo z 200 na 150.
  • Trvání silence z Hush sníženo z 5 sekund na 3.
  • Poškození Statikk Shiv sníženo ze 100 na 90.

Úpravy vizuálních efektů a UI

  • Upraven vizuální efekt schopnosti Akali, aby lépe odpovídal hitboxu.
  • Gangplankovy sudy se nyní pokládají na lepší místa, navíc nezmizí, pokud Gangplank zemře a už odpálil první.
  • Přidán vizuální efekt vyvolání schopnosti a upraven efekt střel ze základních útoků.

Opravené bugy

  • Rek’Sai se nyní vyléčí pomocí Redemption, i když je zrovna pod zemí.
  • Předmět Darkin již nepřidá manu démonům, pokud ho šampion dostane během boje.
  • Vayne již nemůže aplikovat pasivku do jednotek uvnitř Shenovy schopnosti.
  • Frozen Heart se již na jedno kolo nerozbije, pokud prodáte jednotu, která ho nosí.
  • Dragon’s Claw již nesnižuje poškození ze schopností, které udělují true damage.
  • Tlačítko Play vás nyní automaticky vezme do stejné fronty, v jaké byla vaše přechozí hra.
  • Voicechat a party nyní přetrvají i přes více her.

Přidejte se do naší TFT skupiny na facebooku!

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama