Galerie 2
TFT Patch 15.6 - Čekají nás nové Power-ups k oslavě vydání 2XKO
i Zdroj: Riot Games
TFT novinky TeamFight Tactics Článek TFT Patch 15.6 - Čekají nás nové Power-ups k oslavě vydání 2XKO

TFT Patch 15.6 - Čekají nás nové Power-ups k oslavě vydání 2XKO | Kapitola 2

Dulfyk

Dulfyk

Seznam kapitol

1. Nové Power ups, traity a jednotky 2. Itemy, augmenty a změny power ups

Riot si pro nás v patchi 15.6 připravil nové tematické 2XKO augmenty. Rovněž se dočkáme buffů většiny 5-cost jednotek a úprav různých itemů a artefaktů.

Reklama

Augmenty

  • V této aktualizaci došlo k menšímu přeladění mnoha augmentů – některé se dočkaly nerfů kvůli přílišné síle, jiné byly upraveny pro větší konzistenci nebo znovu uvedeny do hry po opravách chyb.
  • Nine-Thousand Volts – poškození schopnosti 160/240/360 AP ⇒ 145/220/330 AP
  • Give ‘em the Chair – poškození schopnosti 120/180/280 AD ⇒ 100/150/225 AD
  • Twilight Assault – poškození schopnosti 70/105/170 AP ⇒ 60/80/140 AP
  • Aura Farming – už neposkytuje hotový item
  • Backup Dancers – už se neobjevuje na 2-1
  • Big Friend I – odolnost 7 % ⇒ 9 %
  • Big Friend II – odolnost 10 % ⇒ 12 %
  • Blood Rage – už se neobjevuje na 2-1, bonus k poškození 5–35 % ⇒ 12–30 %
  • Care Package – efekt nyní odpovídá tooltipu, uděluje celkem 3 odměny
  • The Darkness Within – životy minionů za fázi 400 ⇒ 350
  • Diversified Portfolio – odstraněn
  • Golden Quest (Lee Sin) – artefakt Infinity Force ⇒ Death’s Defiance
  • Golden Quest (Zyra) – itemy Hextech Gunblade + Muramana ⇒ Spear of Shojin + Flickerblades
  • Golden Quest (Seraphine) – itemy Archangel’s Staff + Muramana ⇒ Jeweled Gauntlet + Flickerblades
  • Golden Quest (Gwen) – artefakt Dawncore ⇒ Zhonya’s Paradox
  • Keepers I – síla štítu 145 ⇒ 130
  • Keepers II – síla štítu 230 ⇒ 210
  • Know Your Enemy – maximální bonus k poškození 15 % ⇒ 18 %
  • I’ll Be the Head (Gold) – znovu přidán augment (2-1 only): Mighty Mech získává 20 % Attack Speed, získáš Gangplanka. Po splnění podmínek (7 Mighty Mech, 14 hvězd, level 10) se aktivuje MECHA-MERGE PROTOCOL.
  • I’ll Be the Head (Prismatic) – znovu přidán augment (2-1 only): Mighty Mech získává 35 % Attack Speed, získáš Sennu, Luciana a Aatroxe. Aktivace MECHA-MERGE PROTOCOL probíhá stejně jako výše.
  • Lit Fuse – už se neobjevuje na 2-1
  • Max Cap – odstraněn
  • Protagonist – efekt „další šampion každé kolo“ začíná až po 3 kolech
  • Pumping Up II – základní Attack Speed 8 % ⇒ 10 %
  • Pumping Up III – základní Attack Speed 12 % ⇒ 16 %
  • Tiny Team – bonus 150 % ⇒ 100 %
  • Unlimited Power – kombinace předmětů Rabadon’s + Morello ⇒ Nashor’s Tooth + Jeweled Gauntlet

Předměty a Radiant předměty

  • Většina změn u předmětů se zaměřuje na lepší škálování podle levelu hráče a menší nerfy u příliš silných Radiant verzí.
  • Thief’s Gloves – nyní se variace itemů může rolovat na základě levelu hráče, ne pouze podle fáze
  • Ionic Spark – HP 150 ⇒ 250, MR 25 ⇒ 35, poškození výboje 160 % ⇒ 150 %
  • Bloodthirster – AD 15 % ⇒ 20 %, AP 15 % ⇒ 20 %
  • Radiant Bloodthirster – AD 40 ⇒ 45, AP 40 ⇒ 45
  • Radiant Edge of Night – AD 20 % ⇒ 30 %, AP 20 % ⇒ 30 %
  • Radiant Ionic Spark – HP 200 ⇒ 500, AP 15 ⇒ 30, MR 40 ⇒ 70
  • Radiant Nashor’s Tooth – Attack Speed 20 % ⇒ 10 %

Artefakty

  • Některé z nejvýraznějších artefaktů byly přepracovány nebo odstraněny.
  • Dawncore – AD 20 % ⇒ 15 %, AP 20 % ⇒ 15 %
  • Blighting Jewel – AP 40 % ⇒ 50 %, zisk many 5 ⇒ 3
  • Luden’s Tempest – odstraněn
  • Fishbones – AD 20 % ⇒ 50 %, AS 30 % ⇒ 50 %, už nezdvojnásobuje range
  • Mittens – Attack Speed 60 % ⇒ 75 %
  • Talisman of Ascension – HP 500 ⇒ 600

Power-ups

  • Power-upy prošly velkým vyvážením – některé dostaly výrazné posílení, jiné byly odstraněny či přesunuty mezi šampiony.
  • Adaptive Skin – Armor per Damage 1 ⇒ 3, Magic Resist per Damage 6 ⇒ 10
  • All Out – bonus Damage 40 % ⇒ 50 %
  • Best Defense – poškození 175 % ⇒ 140 %
  • Blink Attack – bonus damage 175 % ⇒ 200 %
  • Doublestrike – šance na proc 25 % ⇒ 30 %
  • Finalist – počáteční Damage Amp 12 % ⇒ 15 %
  • Gather Force – zisk AD z many 45 % ⇒ 40 %
  • Max Vitality – HP za 10s 12 ⇒ 20
  • Not Done Yet – smrtí pro aktivaci 8 ⇒ 6
  • Over 9000 – růst AD/AP/AS 5 % ⇒ 4 %
  • Shine Brighter – bonus k poškození 20 % ⇒ 30 %
  • Sky Piercer – Damage Amp 8 % ⇒ 5 %
  • Star Sailor – efekt zesílen 25 % ⇒ 33 %, váha 20 ⇒ 10, požadavek: 4 Star Guardian (dříve 2)
  • Star Student – váha 20 ⇒ 10, požadavek: 5 Battle Academia (dříve 3)
  • Tiny Terror – Health threshold 50 % ⇒ 70 %
  • Trickster – odstraněn
  • Unflinching – omnivamp 15 % ⇒ 25 %
  • Veteran (4 Mentor) – bonus AD/AP 35 % ⇒ 30 %, nově se objevuje pouze jako Primary
  • Weights – Attack Speed 60 % ⇒ 50 %

Malé změny power-ups

  • Několik drobných úprav v rozložení power-upů mezi jednotlivé šampiony:
  • Janna – odstraněny Sky Piercer a Solar Breath
  • Jinx – přidány Fury Break, Corner Carry, Super Mega; odstraněny Doublestrike, Attack Expert, Power Font
  • Malzahar – odstraněny Sky Piercer, Solar Breath
  • Senna – odstraněny Sky Piercer, Solar Breath
  • Twisted Fate – odstraněny Sky Piercer, Solar Breath; přesunut do Secondary s Soul Chipper
  • Shen (Twilight Assault) – nově jako Primary: Corner Carry, Fury Break, Storm Bender

První
Poslední
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama