TFT Patch 15.5 - Nový herní mód, rework Monster Trainer, buffy rerollů
V novém patchi nás čeká nový mód Ao Shin’s Ascent, reworku Monster Trainer traitu, buffy levných jednotek a změny power-upů u konkrétních jednotek.
Reklama
i
Zdroj: Riot Games
Ao Shin’s Ascent
S příchodem patche 15.5 dorazí i zbrusu nový PvE mód Ao Shin’s Ascent, ve kterém se hráči vydají zdolat horu, bojovat s bossy. Nový mód startuje 24. září a zůstane dostupný až do 21. října (patch 15.7). O bližších informacích a mechanikách se můžete dočíst v následujícím článku.
i
Zdroj: Riot Games
Vše, co potřebujete vědět o novém TFT módu Ao Shin’s Ascent
Riot chystá do Teamfight Tactics nový herní mód. Ao Shin’s Ascent vychází už zítra 24. září v patchi 15.5 a zůstane ve hře do 21. října.
Traits
Crystal Gambit
- Větší násobitel ve Stage 3–4: 1.25/1.65× ⇒ 1.4/2×
- Odměny za 210 krystalů: 1 Artifact Anvil ⇒ 1 Random Artifact
- Odměny za 250 krystalů: 1 náhodný Radiant Item ⇒ 1 Lucky Item Chest + 12g
- Crystal Gambit oslabení odměn za vyšší breakpointy
- (5) Breakpointy za zabití: 4/8/12/16/22 ⇒ 4/6/9/12/16
- (7) 500 HP a 20% Amp ⇒ 300 HP a 15% Amp
The Crew
- Základní poškození rakety sníženo: 80 ⇒ 75
Edgelord
- Útočné poškození zvýšeno: 15/35/55% ⇒ 15/40/60% AD
Monster Trainer
- Systém levelování odstraněn (monstra už nezískávají 1% max HP za level)
- Monster Trainer cashout odstraněn z odměn Crystal Gambitu
Jednotky
1-cost
Kennen
- Léčení zvýšeno: 180/210/240 AP ⇒ 210/250/300 AP
- Spell Damage snížen: 130/195/300 AP ⇒ 100/150/225 AP
2-cost
Gangplank
- Rychlost útoků zvýšena: 0.75 ⇒ 0.8
Katarina
- Ability Damage zvýšen: 130/200/300 AP ⇒ 140/210/325 AP
3-cost
Ahri
- Spell Damage zvýšen: 430/650/1175% AP ⇒ 460/690/1275% AP
- Poškození z overkillu změněno: 40/60/95 + 55% ⇒ 10/15/25 + 75% Overkill
Jayce
- Spell Damage zvýšen : 160/240/365% AD ⇒ 180/270/425% AD
Kog’Maw
- Range zvýšen: 4 ⇒ 5
- Rychlost útoků zvýšena: 0.75 ⇒ 0.8
- On-hit Damage zvýšen: 36/55/87 AP ⇒ 50/75/120 AP
- Mechanika levelování u Kog’Mawa odstraněna
Neeko
- Maximální mana snížena: 20/80 ⇒ 20/70
- Redukce poškození zvýšena: 35/35/40% ⇒ 40%
Rammus
- HP zvýšeny: 900 ⇒ 1000
- Maximální mana snížena: 40/110 ⇒ 40/100
- Štít zvýšen: 450/550/675 ⇒ 475/575/675
- Délka stunu zvýšena: 1s ⇒ 1/1.25/1.5s
- Další menší úpravy mechanik (zvýšení HP na Taunt, změny spell damage atd.)
Smolder
- Maximální mana snížena: 0/60 ⇒ 0/50
- Spell Damage zvýšen: 225/340/540 AD ⇒ 265/400/635 AD
- Mechanika levelování odstraněna
- Nově má Smolder pasivně 30% Armor Reduction
Swain
- Prvotní Heal zvýšen: 260/290/325 AP ⇒ 300/340/380 AP
- Další Heal snížen: 320/360/400 AP ⇒ 300/340/380 AP
Viego
- Rychlost útoků snížen: 0.9 ⇒ 0.85
Ziggs
- Rychlost útoků zvýšen: 0.75 ⇒ 0.8
4-cost
Akali
- Poškození do jednoho cíle zvýšeno 80/120 AP ⇒ 95/145 AP
- Poškození skoku zvýšeno: 70/105 AP ⇒ 80/120 AP
Ashe
- Spell Damage zvýšen: 14/21/100 ⇒ 17/26/125
- Už nestřílí více šípů podle rychlosti útoků
Samira
- S vyšší pravděpodobností dashne k aktuálnímu cíli
Volibear
- Rychlost útoků ze schopnosti zvýšena: 99/99/300% ⇒ 125/125/500%
Yuumi
- Rychlost útoků zvýšena: 0.75 ⇒ 0.8
- Základní poškození za stránku zvýšen: 24/36/150 ⇒ 25/38/150
- Více stránek na začátku: 15 ⇒ 20
- Navýšení stránek za cast: 5 ⇒ 4
- Snížený true damage 30% ⇒ 20%
5-cost
Braum
- AoE poškození zvýšeno: 275/415 AD ⇒ 310/465
Seraphine
- Friendship bonus k resistům: 15% ⇒ 20%
- Friendship HP bonus: 3.5% ⇒ 4%
Reklama
Reklama