Galerie 2
TFT Patch 15.4 - Nové unikátní Power-upy, velké změny těch dosavadních
i Zdroj: Riot Games
TFT novinky TeamFight Tactics Článek TFT Patch 15.4 - Nové unikátní Power-upy, velké změny těch dosavadních

TFT Patch 15.4 - Nové unikátní Power-upy, velké změny těch dosavadních

Dulfyk

Dulfyk

Seznam kapitol

1. Systém, traity a jednotky 2. Itemy, augmenty a power-ups

Nový TFT patch přináší velkou vlnu změn pro stávající power-upy a přináší řadu nových pro konkrétní šampiony. Velkých buffů se také dočkali The Crew a řada itemů.

Reklama

TFT Patch 15.4 - Nové unikátní Power-upy, velké změny těch dosavadních
i Zdroj: Riot Games

Systémové změny

Targeting jednotek

  • Na začátku boje nyní ranged šampioni správně respektují pravidla pro cílení tanků. Aby to fungovalo konzistentněji, ranged jednotky cílí dříve, než se melee šampioni začnou pohybovat. Díky tomu už by se nemělo stávat, že ranged carry zaměří bojovníka obíhajícího okolo, který měl být chráněn svým tankem.

Role šampionů

  • Riot přeřazuje všechny melee carry (ať už to byli Fighter nebo Assassin) pod roli Fightera. Jejich dosavadní bonus v podobě Omnivampu byl nahrazen škálováním Attack Speedu. Tento krok má řešit problém s křivkou síly, kdy byli tito šampioni silní spíše v early hře a později rychle slábli. Díky vyšší Attack Speed hodnotě v late game budou častěji sesílat své ability, což jim umožní lépe využít předměty typu Bloodthirster, nebo z nich udělá ještě křehčí (ale nebezpečnější) kanóny.
  • Role Assassin z aktuálního setu mizí, ale Riot nevylučuje, že se v budoucnu vrátí s konkrétnějším využitím.

Fighteři:

  • Už nezískávají 8–20 % Omnivampu za stage.
  • Nyní získávají 5–30 % Attack Speedu za stage.
  • Hodnoty Attack Speedu podle stage: 5/10/20/30/30 %.
  • Některým Fighterům byla upravena základní Attack Speed hodnota jako kompenzace.

Assassini:

  • Všichni Assassini byli přeřazeni do role Fightera.

Úpravy statistik podle rolí

  • Katarina: Magic Assassin → Magic Fighter | AS: 0.8 ⇒ 0.75
  • Darius: AS: 0.85 ⇒ 0.8
  • Yasuo: Attack Assassin → Attack Fighter | AS: 0.9 ⇒ 0.75
  • Akali: Magic Assassin → Magic Fighter | AS: 0.8 ⇒ 0.7
  • Volibear: AS: 0.9 ⇒ 0.85
  • Braum: AS: 0.8 ⇒ 0.75
  • Lee Sin: AS: 1.0 ⇒ 0.9
  • Yone: AS: 1.0 ⇒ 0.9 | Odolnosti: 70 ⇒ 75

Prismatic Orby

Prismatic Orby nyní nabízí širší spektrum možných odměn. Každý hráč ve hře obdrží stejný výsledek.

  • 10 % – 30 goldů
  • 10 % – 3 Component Anvily & 1 Full Item Anvil
  • 10 % – 4 Belty & 4 Reforgery
  • 10 % – 1 Greater Duplicator & 2 Lesser Duplicatory
  • 10 % – 1 Artifact Anvil & 10 goldů
  • 8 % – 45 goldů
  • 8 % – 3 Full Item Anvily
  • 8 % – 1 Spatula, 1 Reforger, 3 Component Anvily
  • 8 % – 1 Rascal Gloves & 1 Thieves Gloves
  • 5 % – všechny základní komponenty (8 ks) & Golden Remover
  • 5 % – 40 goldů & 20 rerollů
  • 5 % – 1 Radiant Lucky Chest & 2 pětizlatí šampioni
  • 1 % – 1 Spatula, 1 Frying Pan, 40 goldů
  • 1 % – malý dárek
  • 1 % – rybí odměna

Gold Orby

  • Artifact Anvil: 5 % ⇒ 0 %
  • Champion Duplicator: 5 % ⇒ 7,5 %
  • 2× pětizlatý šampion: 5 % ⇒ 7,5 %

Opening Encounters

  • Loot Subscription: Artifact Anvil nahrazen 1 Full Item Anvilem a 1 Salvagerem.

PvE kola

  • Stage 2-7 (Krugové): základní AD sníženo z 110 ⇒ 95.
  • Crab Rave (Stage 5+): zvýšení damage za skok sníženo ze 100 ⇒ 90.

Traity

Crystal Gambit

  • (3) Počet základních gemů za prohru: 13 ⇒ 15
  • (3) Násobitel ve Stage 4: 1,85 ⇒ 1,65

Heavyweight

  • Bonus k životům: 20/40/60 % ⇒ 20/40/65 %

Luchador

  • Trait už neposkytuje imunitu a untargetability před samotným skokem.
  • Šampioni se nyní uzdraví ještě před obdržením damage, takže pokud healuje více než utrží, přežijí.
  • Šampioni už také neběží zpět před výskokem.
  • Heal: 15/35 % ⇒ 25/50 % maximálních HP

Mighty Mech

  • (7) Základní HP Mecha: 850 ⇒ 950

Prodigy

  • Regen many pro celý tým: 1/1/2/3 ⇒ 1 na všech úrovních

Protector

  • Štít: 20/40/60 % ⇒ 18/36/55 %

Wraith

  • Shadow Cadence: 5s ⇒ 4s

Star Guardian

  • Individuální bonusy:
    • Rell: štít 200 ⇒ 240
    • Syndra: AP 5 ⇒ 6
    • Xayah: scaling 50 + 60/stage ⇒ 60 + 75/stage
    • Ahri: beze změny
    • Neeko: heal & shield 10 % ⇒ 12 %
    • Poppy: heal 15 % ⇒ 18 %
    • Jinx: AS 7 % ⇒ 8 %, na takedown 20 % ⇒ 25 %
    • Seraphine: 4 % ⇒ 5 %
  • Bonusy za počet Star Guardianů:
    • (3): 110 % ⇒ 105 %
    • (4): 120 % ⇒ 110 %
    • (5): 130 % ⇒ 112 %
    • (6): 140 % ⇒ 114 %
    • (7): 145 % ⇒ 116 %
    • (8): 150 % ⇒ 118 %
    • (9): 160 % ⇒ 120 %
    • (10): 200 % ⇒ 150 %

Jednotky

1-Cost

Malphite

  • Životy: 750 ⇒ 700
  • Resist za item: 20 ⇒ 12

Sivir

  • Základní AD: 45 ⇒ 50
  • Mana: 0/60 ⇒ 0/50

2-Cost

Janna

  • Poškození kouzla: 110/165/260 AP ⇒ 130/195/310 AP

Kai’Sa

  • Poškození kouzla: 38/57/90 AD ⇒ 36/54/84 AD

Vi

  • Heal: 200/250/300 HP ⇒ 230/280/330 HP

3-Cost 

Malzahar

  • Mana: 0/35 ⇒ 0/30

Senna

  • Herní logika byla kompletně přepsána – nyní rychleji ukončí kouzlo, pokud nemá žádný cíl v dosahu.
  • Může také dříve zaútočit a pohnout se po skončení kouzla.
  • Poškození kouzla: 385/580/960 AD ⇒ 360/540/875 AD

Smolder

  • Poškození: 215/325/515 AD ⇒ 225/340/540 AD

Udyr

  • Heal: 160/200/250 AP ⇒ 130/170/220 AP

Ziggs

  • Poškození kouzla: 200/300/465 AP ⇒ 230/345/550 AP

4-Cost

K’Sante

  • Odolnost při kouzlení: 50/55/85 % ⇒ 45/50/85 %

Poppy

  • Štít: 500/575/1200 AP ⇒ 280/330/900 AP + 10 % max HP
  • Primární poškození: 200/300/3000 AD + 10 % HP ⇒ 250/375/4000 AD
  • Sekundární poškození: 60/90/1000 AD + 5 % HP ⇒ 125/200/1500 AD

Leona

  • Kradení resistů za stack: 1,5 ⇒ 1

Ryze (Mentor)

  • Poškození kouzla: 800/1200/6000 AP ⇒ 770/1155/6000 AP
  • Poškození gejzíru: 50/75/450 AP ⇒ 45/65/450 AP

Samira

  • Single target poškození: 80/120/650 AD ⇒ 105/160/650 AD

Yuumi

  • Poškození za stránku: 28/42/150 AP ⇒ 24/36/150 AP

5-Cost

Twisted Fate

  • Základní poškození kouzla: 120/180/1500 AD ⇒ 200/300/9999 AD
  • Poškození za každou marku: 26/40/500 AP ⇒ 15/25/500 AP

Zyra

  • Poškození kouzla: 80/120/999 AP ⇒ 90/135/999 AP
  • Životy melee rostlin: 1200 ⇒ 800
  • Attack Speed buff pro tým: 15 % + 40/60 % AP ⇒ 10 % + 25/40 % AP

První
Poslední
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama