TFT Patch 15.2 - Nerfy rerollů a řada úprav pro augmenty
i Zdroj: Riot Games
TFT novinky TeamFight Tactics Článek TFT Patch 15.2 - Nerfy rerollů a řada úprav pro augmenty

TFT Patch 15.2 - Nerfy rerollů a řada úprav pro augmenty

Dulfyk

Dulfyk

Seznam kapitol

1. Jednotky a traity 2. Augmenty, itemy a power ups

Druhý patch nového setu přináší velké množství změn. Úpravy dostala celá řada jednotek, traitů ale i augmentů.

Reklama

Systém

Power Up nabídky

  • Jakmile jednou uvidíte Power Up pro konkrétního šampiona, nebude se vám při příští nabídce pro kopii tohoto šampiona znovu zobrazovat.
  • Použití Power Upu na jednoho šampiona již neovlivní nabídky Power Upů pro jiné šampiony.

Úvodní setkání

  • Upraveny pravděpodobnosti zobrazení všech Encounterů – ty s vysokou inflací by se měly objevovat o něco méně často.
  • Šampioni nyní na začátku úvodního Encounter kola animují.

Kolo 2-1 – časovač

  • Čas byl zkrácen z 60s zpět na 50s (dočasné prodloužení bylo původně kvůli novému obsahu v Coliseu).

Tříhvězdičkoví 5-cost šampioni

  • Již nejsou imunní vůči Crowd Control efektům.
  • Místo toho nyní získávají +25 Mana Regen (dříve 20).

Úvodní setkání (Opening Encounters)

Nový patch přináší čerstvou vlnu staro-nových setkání.

  • Hráči začínají s náhodným 3-cost šampionem.
  • Start s 2* 1-cost.
  • Kola s augmenty se objeví dříve
  • Druhý Power Snax dostupný o kolo dříve (kolo 2-6 z 3-6).
  • Beach party: Hráči dostanou beach ball!
  • Kolotoče mají více komponentů
  • Winner’s Circle: po postupu do top 4 dostanete 10 zlata a 2 komponenty.

Traity

Crystal Gambit

  • (3) Počet kol mezi cashouty: 4 ⇒ 3
  • (3) Počet gemů za prohru: 18 ⇒ 11
  • (3) Násobitel ve 3. fázi: 115 % ⇒ 125 %
  • (3) Násobitel ve 4. fázi: 150 % ⇒ 185 %
  • (5) Požadované killy: 5/10/15/20/25 ⇒ 4/8/12/16/22
  • (5) Flickerblade nahrazen za Lucky Item Chest a 10 zlatých
  • (5) Opraven bug, kdy bylo možné získat prázdnou odměnu
  • (7) Už neurychluje kill count pro pětikusový bonus
  • (7) Zvýšení poškození: 35 % ⇒ 30 %

Edgelord

  • (6) Bonus k AD: 50 % ⇒ 55 %

Heavyweight

  • (6) Bonus k HP: 55 % ⇒ 60 %

Monster Trainer

  • Každé monstrum nyní má vlastní XP zvlášť, XP se tak už nemůže sdílet např. napříč Smolderem a Rammusem.
  • Úroveň a XP monstra se uchová i v době, kdy není aktivní – po návratu se tedy nevrátí na level 1.

Prodigy

  • Mana: 3/5/7/8 ⇒ 3/4/6/7
  • (5) Léčení: 10 % ⇒ 12 %

Sorcerer

  • (6) Bonus k AP: 90 ⇒ 80

Star Guardian

  • Bonus Seraphine: 5 ⇒ 4

The Crew

  • Poškození lodi: 105 ⇒ 80

Jednotky 1-cost

Garen

  • HP za stack: 3 ⇒ 4

Kayle

  • Poškození vlny: 55/85/125 AP ⇒ 50/75/110 AP

Lucian

  • Vrácení many za minutí: 10 ⇒ 8/8/15
  • Poškození schopnosti: 85/130/200 AP ⇒ 85/130/225 AP

Jednotky 2-cost

Dr. Mundo

  • Získané HP: 325/380/450 AP ⇒ 300/350/420 AP

Kai’Sa

  • Poškození schopnosti: 35/55/80 AD ⇒ 38/57/90 AD

Katarina

  • Poškození schopnosti: 140/210/325 AP ⇒ 130/200/300 AP
  • Nyní dashuje na svůj aktuální cíl útoku, pokud žádný cíl není v dosahu (namísto nejnižšího HP na boardu).

Kobuko

  • Délka omráčení: 1,75 s ⇒ 1,5 s
  • Omráčení už neignoruje některé formy CC imunity.

Gangplank

  • Poškození: 320/480/875 AD ⇒ 285/430/775 AD
  • Dosah hledání cíle jeho kouzla je vždy 2 hexy. Pokud žádný není, střelí na svůj aktuální cíl.

Rakan

  • Maximální mana: 15/65 ⇒ 25/75

Jednotky 3-cost

Darius

  • Poškození schopnosti: 200/300/480 AD ⇒ 215/325/520 AD

Kog’Maw

  • AS za seslání: 12 % ⇒ 15 %
  • On-hit poškození: 33/50/80 AP ⇒ 36/55/87 AP

Rammus

  • Štít: 425/550/625 AP ⇒ 450/550/675 AP
  • Skok nyní řeší shodu vzdáleností na nejbližší místo (včetně současného), místo nejvzdálenějšího.

Senna

  • Mana: 15/75 ⇒ 0/60

Ziggs

  • Poškození pasivky na hit: 42/63/100 ⇒ 50/75/120

Jednotky 4-cost

Ashe

  • Poškození na šíp: 13/19/90 AD ⇒ 14/21/100 AD

Jarvan IV

  • Bugfix: Jarvan má mana lock po celou dobu skoku, i když mu během něj štít praskne.

Jinx

  • Pasivní attack speed se nyní správně aktualizuje s AP a úrovní hvězdiček.

Karma

  • Je méně pravděpodobné, že kouzlo při přecílení poletí do backlinu.

Volibear

  • Základní AD: 65 ⇒ 70
  • Poškození slam: 90/135/500 AD ⇒ 110/165/650 AD
  • Bonusové poškození slam: 150 % ⇒ 120 %

Jednotky 5-cost

Braum

  • Poškození schopnosti: 550/825/7201 ⇒ 575/865/7201
  • Počet Poro-fanoušků za výhru nyní odpovídá jeho hvězdičkové úrovni.
  • Ztráta Poro-fanoušků za výhru: 75 % ⇒ 100 %

Gwen

  • Pasivní auto poškození: 30/45/400 AP v kuželu ⇒ 10/15/500 AP na cíl + 40/60/1000 AP rozděleno mezi nepřátele v kuželu

Seraphine

  • Základní poškození schopnosti: 125/180 ⇒ 135/205
  • Power of Friendship násobitel na sebe: 5 ⇒ 5,5×
  • Schopnost se nyní spustí i při smrti během castu, poškození se odvíjí od délky channelu.

První
Poslední
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama