i
Zdroj: Riot Games
TFT Patch 15.2 - Nerfy rerollů a řada úprav pro augmenty
Seznam kapitol
Druhý patch nového setu přináší velké množství změn. Úpravy dostala celá řada jednotek, traitů ale i augmentů.
Reklama
Systém
Power Up nabídky
- Jakmile jednou uvidíte Power Up pro konkrétního šampiona, nebude se vám při příští nabídce pro kopii tohoto šampiona znovu zobrazovat.
- Použití Power Upu na jednoho šampiona již neovlivní nabídky Power Upů pro jiné šampiony.
Úvodní setkání
- Upraveny pravděpodobnosti zobrazení všech Encounterů – ty s vysokou inflací by se měly objevovat o něco méně často.
- Šampioni nyní na začátku úvodního Encounter kola animují.
Kolo 2-1 – časovač
- Čas byl zkrácen z 60s zpět na 50s (dočasné prodloužení bylo původně kvůli novému obsahu v Coliseu).
Tříhvězdičkoví 5-cost šampioni
- Již nejsou imunní vůči Crowd Control efektům.
- Místo toho nyní získávají +25 Mana Regen (dříve 20).
Úvodní setkání (Opening Encounters)
Nový patch přináší čerstvou vlnu staro-nových setkání.
- Hráči začínají s náhodným 3-cost šampionem.
- Start s 2* 1-cost.
- Kola s augmenty se objeví dříve
- Druhý Power Snax dostupný o kolo dříve (kolo 2-6 z 3-6).
- Beach party: Hráči dostanou beach ball!
- Kolotoče mají více komponentů
- Winner’s Circle: po postupu do top 4 dostanete 10 zlata a 2 komponenty.
Traity
Crystal Gambit
- (3) Počet kol mezi cashouty: 4 ⇒ 3
- (3) Počet gemů za prohru: 18 ⇒ 11
- (3) Násobitel ve 3. fázi: 115 % ⇒ 125 %
- (3) Násobitel ve 4. fázi: 150 % ⇒ 185 %
- (5) Požadované killy: 5/10/15/20/25 ⇒ 4/8/12/16/22
- (5) Flickerblade nahrazen za Lucky Item Chest a 10 zlatých
- (5) Opraven bug, kdy bylo možné získat prázdnou odměnu
- (7) Už neurychluje kill count pro pětikusový bonus
- (7) Zvýšení poškození: 35 % ⇒ 30 %
Edgelord
- (6) Bonus k AD: 50 % ⇒ 55 %
Heavyweight
- (6) Bonus k HP: 55 % ⇒ 60 %
Monster Trainer
- Každé monstrum nyní má vlastní XP zvlášť, XP se tak už nemůže sdílet např. napříč Smolderem a Rammusem.
- Úroveň a XP monstra se uchová i v době, kdy není aktivní – po návratu se tedy nevrátí na level 1.
Prodigy
- Mana: 3/5/7/8 ⇒ 3/4/6/7
- (5) Léčení: 10 % ⇒ 12 %
Sorcerer
- (6) Bonus k AP: 90 ⇒ 80
Star Guardian
- Bonus Seraphine: 5 ⇒ 4
The Crew
- Poškození lodi: 105 ⇒ 80
Jednotky 1-cost
Garen
- HP za stack: 3 ⇒ 4
Kayle
- Poškození vlny: 55/85/125 AP ⇒ 50/75/110 AP
Lucian
- Vrácení many za minutí: 10 ⇒ 8/8/15
- Poškození schopnosti: 85/130/200 AP ⇒ 85/130/225 AP
Jednotky 2-cost
Dr. Mundo
- Získané HP: 325/380/450 AP ⇒ 300/350/420 AP
Kai’Sa
- Poškození schopnosti: 35/55/80 AD ⇒ 38/57/90 AD
Katarina
- Poškození schopnosti: 140/210/325 AP ⇒ 130/200/300 AP
- Nyní dashuje na svůj aktuální cíl útoku, pokud žádný cíl není v dosahu (namísto nejnižšího HP na boardu).
Kobuko
- Délka omráčení: 1,75 s ⇒ 1,5 s
- Omráčení už neignoruje některé formy CC imunity.
Gangplank
- Poškození: 320/480/875 AD ⇒ 285/430/775 AD
- Dosah hledání cíle jeho kouzla je vždy 2 hexy. Pokud žádný není, střelí na svůj aktuální cíl.
Rakan
- Maximální mana: 15/65 ⇒ 25/75
Jednotky 3-cost
Darius
- Poškození schopnosti: 200/300/480 AD ⇒ 215/325/520 AD
Kog’Maw
- AS za seslání: 12 % ⇒ 15 %
- On-hit poškození: 33/50/80 AP ⇒ 36/55/87 AP
Rammus
- Štít: 425/550/625 AP ⇒ 450/550/675 AP
- Skok nyní řeší shodu vzdáleností na nejbližší místo (včetně současného), místo nejvzdálenějšího.
Senna
- Mana: 15/75 ⇒ 0/60
Ziggs
- Poškození pasivky na hit: 42/63/100 ⇒ 50/75/120
Jednotky 4-cost
Ashe
- Poškození na šíp: 13/19/90 AD ⇒ 14/21/100 AD
Jarvan IV
- Bugfix: Jarvan má mana lock po celou dobu skoku, i když mu během něj štít praskne.
Jinx
- Pasivní attack speed se nyní správně aktualizuje s AP a úrovní hvězdiček.
Karma
- Je méně pravděpodobné, že kouzlo při přecílení poletí do backlinu.
Volibear
- Základní AD: 65 ⇒ 70
- Poškození slam: 90/135/500 AD ⇒ 110/165/650 AD
- Bonusové poškození slam: 150 % ⇒ 120 %
Jednotky 5-cost
Braum
- Poškození schopnosti: 550/825/7201 ⇒ 575/865/7201
- Počet Poro-fanoušků za výhru nyní odpovídá jeho hvězdičkové úrovni.
- Ztráta Poro-fanoušků za výhru: 75 % ⇒ 100 %
Gwen
- Pasivní auto poškození: 30/45/400 AP v kuželu ⇒ 10/15/500 AP na cíl + 40/60/1000 AP rozděleno mezi nepřátele v kuželu
Seraphine
- Základní poškození schopnosti: 125/180 ⇒ 135/205
- Power of Friendship násobitel na sebe: 5 ⇒ 5,5×
- Schopnost se nyní spustí i při smrti během castu, poškození se odvíjí od délky channelu.
Reklama
Reklama