TFT patch 14.9 - nerfy Lissandry a nové předměty
i Zdroj: Riot Games
TFT novinky TeamFight Tactics Článek TFT patch 14.9 - nerfy Lissandry a nové předměty

TFT patch 14.9 - nerfy Lissandry a nové předměty | Kapitola 2

Giry

Giry

Seznam kapitol

1. Systém, traity a augmenty 2. Jednotky a předměty

Dvacet nových artefaktů a pět nových support předmětů nyní můžete získat ve vašich hrách. Navíc došlo na úpravy mnoha augmentů a traitů.

Reklama

Jednotky: Tier-1

Darius

  • On-hit poškození schopností: 90/135/200% AP → 80/120/200% AP

Kog’Maw

  • Poškození schopností: 160/225/315% AP → 160/240/335% AP

Jednotky: Tier-2

Lillia

  • Poškození malým orbem: 120/180/400% AP → 120/180/600% AP

Riven

  • Poškození schopností: 150/150/155% AD → 190/190/200% AD

Jednotky: Tier-3

Alune

  • Attack speed: 0,7 → 0,75

Bard

  • AD: 50 → 55

Tristana

  • AD: 55 → 60
  • Poškození schopností: 265/265/270% AD + 75/115/185% AP → 300/300/305% AD + 50/75/115% AP
  • AD% buff schopnosti: 50/50/60% → 40/40/50%

Volibear

  • Léčení ze schopnosti: 140/170/210% AP → 150/180/240% AP

Zoe

  • Poškození schopností: 275/415/640% AP → 290/435/695% AP
  • Poškození odrazem schopnosti: 90/135/215% AP → 95/140/225% AP

Jednotky: Tier-4

Kayn

  • Armor/Magic resist: 70 → 60

Morgana

  • Poškození schopností: 265/400/1600% AP → 265/400/2000% AP
  • Nyní časteji zacílí skupiny nepřátel.

Ornn

  • Počet předmětů vytvořených na tříhvězdičkovým Ornnem: 8 → 6
  • Tříhvězdičkový Ornn nyní tvoří Radiant předměty.

Sylas

  • Poškození schopností: 200/300/1000% AP → 200/300/1200% AP
  • Plošné poškození schopností: 90/135/450% AP → 90/135/550% AP
  • Léčení schopnosti: 120/140/500% AP → 120/140/600% AP

Syndra

  • Počáteční počet motýlků ve schopnosti: 7/7/10 → 8/8/10

Jednotky: Tier-5

Lissandra

  • HP: 1200 → 1100
  • Šance na získání lootu ze schopnosti: 50% → 40%

Artefakty

Do hry míří dvacet nových artefaktů. Upravují se také některé starší.

Talisman of Ascension

  • HP: 400
  • AD: 20%
  • AP: 20
  • Po 18 sekundách získáte 100% maximálních HP a 150% zvýšené poškození do konce souboje.

Corrupt Vampiric Scepter

  • Attack speed: 50%
  • Útoky udělují bonusových 50 % AD jako fyzické poškození a léčí nositele předmětu za udělené poškození. Nositel nedostává manu a nemůže použít svoji schopnost.

Fishbones

  • AD: 30%
  • Attack speed: 30%
  • Range nositele se zdvojnásobí a jeho útoky udělují poškození do náhodných soupeřů.

Suspicious Trench Coat

  • HP: 250
  • Attack speed: 25%
  • Jednou za souboj na 50 % HP se nositel rozdělí na tři kopie. Každá z nich má 330 maximálních HP. [Unikátní - pouze 1 na šampiona]

Horizon Focus

  • HP: 250
  • Mana: 15
  • Armor a magic resist: 20
  • Po omráčení nepřítele ho zasáhne blesk, který udělí 30% jejich maximálních HP jako magické poškození.

Mittens

  • Attack speed: 60%
  • Zmenší nositele a přidá jim rychlejší rychlost pohybu, 20% redukci příchozího poškození a imunitu proti efektu Chill.

Unending Despair

  • HP: 400
  • Armor: 40
  • Kdykoli na nositeli skončí štít, 100% původní velikosti štítu se udělí jako poškození do nejbližšího nepřítele jako magické poškození.

Rapid Firecannon

  • Attack speed: 50%
  • Přidá +1 range, to se zvyšuje o 1 pokoaždé, co nositel zabije nepřítele.

Innervating Locket

  • HP: 150
  • Mana: 15
  • Nositel získá 2% své celkové many pokaždé, když ho zasáhne útok. Každé použití schopnosti obnoví 20% maximálních HP nositele během 3 sekund.

Luden’s Tempest

  • AD: 30%
  • AP: 30
  • 100% overkill poškození + 100 je uděleno jako magické poškození do tří nejbližších nepřátel.

Silvermere Dawn

  • AD: 165%
  • Armor a magic resist: 50
  • Přidá imunitu proti omráčení a nositelovy útoky omračují cíl na 0,8 sekund. Attack speed nositele je vždy 0,5.

Prowler’s Claw

  • AD: 25%
  • Šance na kritický zásah: 25%
  • Po zabití cíle ztratí nositel všechny negativní efekty a přiskočí k nejvzálenějšímu nepříteli v oblasti 4 políček. Následující dva kritické útoky udělí 60% bonusové kritické poškození.

Cursed Blade

  • Attack speed: 15%
  • Magic resist: 20
  • Útoky redukují maximální HP cíle o 3%. 13 útoků na stejný cíl sníží jeho úroveň hvězdiček o 1.

Spectral Cutlass

  • AD: 40%
  • Šance na kritický zásah: 20%
  • Na začátku souboje teleportuje nositele na zraclově postavné políčko na nepřátelské straně. Po osmi sekundách se nositel vrátí na svou startovní lokaci.

Blighting Jewel

  • AP: 40
  • Udělování magického poškození redukuje magic resist cíle o 3. Pokud je jeho magic resist 0, přidává tento efekt namísto toho 5 many nositeli.

Wit’s End

  • Attack speed: 30%
  • Magic resist: 30
  • Útoky udělují 42-100 (podle fáze hry) bonusového magického poškození. Navíc léčí nositele za 350 veškerého uděleného magického poškození.

Forbidden Idol

  • HP: 200
  • Armor a magic resist: 25
  • 50% velikosti štítu je namísto toho převedeno na maximální HP.

Lich Bane

  • AP: 30
  • Mana: 15
  • Nositelův první útok po použití schopnosti udělí 180-380 (podle fáze hry) bonusového magického poškození.

Lightshield Crest

  • Armor a magic resist: 50
  • Každé tři sekundy přidá štít spojenci s nejnižšími HP o velikosti 50% součtu armoru a magic resistu nositele. Po smrti přidá tento štít všem spojencům

Seeker’s Armguard

  • AP: 25
  • Armor a Magic Resist: 25
  • Killy a assisty přidají nositeli 10 armoru, magic resistu a AP.  Tento bonus se zvýší na 15, pokud jde o kill.

Blacksmith’s Gloves

  • Nyní přidává 300 HP a 30% šance na kritický zásah.

Goldmancer’s Staff

  • Odstraněno.

Mogul’s Mail

  • Odstraněno.

Support předměty

Dostaneme také 5 nových support předmětů. Úpravě se nevyhnul ani předmět Virtue of the Martyr.

Eternal Flame

  • HP: 250
  • Dokud je nositel živí, všichni nepřátele jsou 33% Wounded a všichni spojenci udělují 7% více poškození. Tento efekt se obnoví každých 5 sekund.

Knight’s Vow

  • HP: 50
  • Na začátku souboje přidá 200 HP a 12% Omnivamp nositeli a spojencům ve vzdálenosti 1 políčka ve stejné řadě.

Moonstone Renewer

  • HP: 250
  • Každé 4 sekundy přidá štít dvěma spojencům s nejnižšími HP o velikosti 100-400 (podle fáze hry) na 4 sekundy.

Spite

  • HP: 250
  • Když nositel zemře, všem nepřátelům v okolí 2 políček se sníží AD a AP o 40%. Spojenci v dosahu získají 30% AD a AP.

Unstable Treasure Chest

  • HP: 250
  • Když nositel zemře, 3 nejbližší spojenci získají dočasný kompletní předmět.

Virtue of the Martyr

  • Základní léčení: 6,5% maximálních HP → 7% maximálních HP
  • Zvýšené léčení: 13% maximálních HP → 14% maximálních HP
  • Po smrti namísto zvýšeného léčení na 10 sekund získáte 2 zvýšené léčení.

První
Poslední
Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama