TFT patch 14.18 přináší možnost vytvořit čtyřhvězdičkovou postavu
i Zdroj: Riot Games
TFT novinky TeamFight Tactics Článek TFT patch 14.18 přináší možnost vytvořit čtyřhvězdičkovou postavu

TFT patch 14.18 přináší možnost vytvořit čtyřhvězdičkovou postavu

Giry

Giry

Do TFT míří opravdu vydatná aktualizace přinášející změnu herních mechanik, upravené schopnosti jednotek, nové augmenty, charmy a také unikátní zlatou pánvičku schopnou vytvářit emblemy s třídami.

Reklama

Nový předmět - Golden Pan

Zlatá pánvička se stala novým komponentem v TFT. Funguje podobně jako Spatula - vytváří emblemy. Na rozdíl od spatuly ale vytváří emblemy z "Class" traitů

  • Pánvička může spadnout ze zlatých a prismatických orbů., lze získat i na kolotoči
  • 2 nové portály:
    • Fyring Pan: každý hráč získá pánvičku.
    • Let 'em Cook: každý hráč získá pánvičku a spatulu.
  • Nová pravidla pro refoger:
    • Použitím Reforgeru na emblem získáte jiný emblem.
    • Použitím Reforgeru na spatulu získáte pánvičku
    • Použitím Reforgeru na pánvičku získáte spatulu
    • Použitím reforgeru na Tactician předmět získáte jiný Tactician předmět.

Recepty s Golden Pan

  • Pan + Sword = Hunter Emblem
  • Pan + Rod = Mage Emblem
  • Pan + Bow = Multistriker Emblem
  • Pan + Tear = Scholar Emblem
  • Pan + Glove = Warrior Emblem
  • Pan + Belt = Shapeshifter Emblem
  • Pan + Cloak = Preserver Emblem
  • Pan + Armor = Bastion Emblem
  • Pan + Spatula = Tactician’s Cape Emblem
  • Pan + Pan = Tactician’s Shield Emblem

Tactician's Shield

  • Pan + Pan
  • +1 velikost týmu
  • 10% šance na získání 1 zlata, pokud nositel zemře.

Tactician's Cape

  • Spatula + Pan
  • +1 velikost týmu
  • 10% šance na získání 1 zlata, pokud vyhrajete kolo.

Tactician's Crown

  • Spatula + Spatula
  • +1 velikost týmu
  • Už nepřidává základní parametry.
  • Nový efekt: 10% šance na získání zlata po 10 sekundách v souboji.

Systém

Item Remover

  • Item Remover získáte z vždy z prvního orbu během PvE kola, pokud žádný Item Remover nemáte.
  • Šance na získání Item Removeru běžným způsobem byla snížena.

Šance v obchodě

  • Úroveň 8: 18/27/32/20/3% → 18/25/32/22/3%

Čtyřhvězdičkové jednotky

  • Nyní lze získat čtyřhvězdičkové jednotky, pokud nasbíráte tři tříhvězdičkově kopie (celkem 27 kopií).

Armories

  • Ochrana před miss-clickem: 1,5 sekundy → 0,8 sekundy

Tome of Traits

  • Odstraněno ze hry.

Double Up

  • Minimální čas před příchodem posil: 7 sekund → 11 sekund
  • Poškození do hráčů:
    • Stage 3: 6 → 5
    • Stage 4: 8 → 7

Traity

Arana (Xerath)

  • True Damage za každé tři charmy: 2/4/6/9% → 2/3/5/8%

Blaster

  • Základní zvýšené poškození: 12/25/45% → 15/35/60%
  • Zvýšené poškození po použití schopnosti 25/50/90% → 30/60/100%

Chrono

  • Čas spuštění efektu: 16. sekunda → 14. sekunda
  • Léčení nyní proběhne na začátku zastavení času, ne na konci.
  • (6) trvání omráčení: 3 → 4 sekundy
  • (6) bonusový attack speed: 80% → 40%
  • (6) Bonusové AP: 45% → 80%

Eldrich

  • (3) Mírně zvýšené základní statistky
  • (5) Zvýšené statistiky ve fázi 4 a vyšších
  • (7) Zvýšené statistiky ve fázi 4 a vyšších

Faerie

  • Zlomové body: 2/4/6/9 → 3/5/7/9
  • (3) 200 HP + koruna s 30% vyšším poškozením.
  • (5) 400 HP + koruna s 45% vyšším poškozením + zbroj.
  • (7) 600 HP + koruna s 55% vyšším poškozením + zbroj + další koruna.
  • (9) 900 HP a z předmětů se stanou radiant verze.

Honeymancy

  • Nyní vždy přidá jednotce 5 včel, po smrti přelétnou 2.
  • (3) 7% uděleného poškození, 3% obdrženého poškození
  • (5) 10% uděleného poškození, 5% obdrženého poškození
  • (7) 15% uděleného poškození, 10% obdrženého poškození, včely střílí dvojnásobně rychle.

Hunter

  • AD před zabitím: 15/45/80% → 15/40/70%
  • AD po zabití: 30/70/120% → 35/70/110/%
  • (6) přidává navíc 20% attack speed.

Mage

  • Zlomové body: 3/5/7/9 → 3/5/7/10
  • (10) 150% → 140% AP a maximální mana mágů se změní na 20.

Portal

  • (10) interval efektu: 2 sekundy → 2,25 sekundy
  • (10) poškození bomby: 1250 → 1000

Shapeshifter

  • Maximální HP: 10/16/24/35% → 10/16/24/30%
  • (8) Nyní navíc přidává regeneraci 3% HP za 2 sekundy.

Scholar

  • (2) 3 many za útok → 3 many za útok + 10 AP
  • (2) 6 many za útok → 5 many za útok + 15 AP
  • (6) 12 many za útok → 10 many za útok + 20 AP + schopnosti nyní léčí spojence za 15% uděleného poškození.

Sugarcraft

  • Základní AP/AD: 20/30/40 → 2030/35
  • (6) HP pro tým: 150 → 50

Warrior

  • Hranice HP pro dvojnásobné poškození: 60% → 70%
  • Zvýšené poškození a omnivamp: 10/18/30% → 10/18/25%
  • (6) nyní přidává také 20% durability.

Witchcraft

  • (4) Rework: Nyní uděluje nepřátelům 4% maximálních HP za sekundu jako magické poškození.
  • (8) Zvýšená efektivita všech prokletí: 40% → 50%

Jednotky: Tier-1

Ashe

  • Mana 30/80 → 30/100
  • Rework schopnosti: Do konce souboje střílí Ashe o šíp navíc do dalšího nepřítele poblíž. Šíp uděluje 30% AD + 5/8/12% AP fyzického poškození. Tento efekt se stackuje.

Nomsy

  • Rework schopnosti: Vystřelí oheň, který udělí 400% AD + 40/60/100% AP fyzické poškození. 50% poškození, které překročí smrt jednotky bude udělené do dvou nejbližších cílů.
  • Vylepšení s traitem Dragon: 555% AD + 40/60/100% AP. Poškození navíc bude uděleno do 4 cílů.
  • Rychlost projektilu útoků: 1500 → 1900

Jayce

  • Získaný Armor a Magic resist: 35 → 25

Jax

  • Armor a magic resist ratio schopnosti: 40/60/90% → 40/55/70%

Warwick

  • AD ratio schopnosti: 55/55/65% → 60/60/65%

Twitch

  • Twitch nyní dokáže svou schopnost vystřelit do lepšího uhlu, aby zasáhl více cílů.

Jednotky: Tier-2

Ahri

  • Rework schopnosti: Vystřelí orb do současného cíle, který udělí 200/300/460% AP magického poškození. Vystřelí také 3 ohýnky na nepřátele poblíž cíle, které udělí 12/1827% AP true damage. Po každém použití schopnosti získá do konce kola další ohýnek.

Cassiopeia

  • Mana: 0/50 → 0/30
  • Attack speed: 0,8 → 0,75
  • Rework schopnosti: Vylepší nadcházející 3 útoky, které udělí 135/200/300% AP bonusového poškození.
  • Čas použití schopnosti: 0,3 sekundy → okamžitě.

Akali

  • AD ratio schopnosti: 250/250/265% → 260/260/260%
  • AD ratio útoku: 135/135/150 → 140/140/140%

Kassadin

  • Poškození bodnutím: 110/165/255 → 110/165/245

Kog'Maw

  • AD ratio schopnosti: 280/280/290% → 280/280/280%

Shyvana

  • Rework bonusu z traitu Dragon: Aura má dvojnásobný dosah a uděluje 30% více poškození.
  • Armor a magic resist: 45 → 50
  • Poškození aury: 50/75/110 → 60/90/135
  • Už neuděluje poškození aurou ihned poté, co do ní nepřítel vstoupí.

Nilah

  • AD ratio schopnosti: 360/360/380% → 360/360/360%

Syndra

  • Primární poškození schopnosti: 215/325/500 → 220/330/495
  • Druhotné poškození schopnosti: 105/155/240 → 110/165/245

Zilean

  • Poškození schopnosti: 180/270/420% → 180/270/405%
  • AoE poškození: 150/225/350% → 150/225/340%

Rumble

  • Poškození schopnosti: 220/330/515 → 220/330/495

Tristana

  • AD poškození schopnosti: 335/340/350% → 350/340/340%
  • AP poškození schopnosti: 40/55/90 → 40/60/90

Jednotky: Tier-3

Ezreal

  • Rework schopnosti: Vystřelí široký projektil na současný cíl. Ten udělí 370/370/375% AD fyzického poškození do zasažených nepřátel. Poškození se snižuje o 25% za každého zasaženého nepřítele. První zasažený nepřítel obdrží navíc 150/225/335% magického poškození. Pokud je nepřítel vedle Ezreala, Ezreal odskočí.

Hecarim

  • Rework pasivní schopnosti: Po zabití současného cíle si vylepší příští základní útok o 120% AD + 80/120/195% AP fyzického poškození. Pokud je příští nepřítel mimo dosah, přiběhne k němu.
  • AD ratio poškození Cleave: 145/145/155% → 140/140/145%

Jinx

  • Rework schopnosti: Získá 125% attack speed, který se postupně snižuje během 4 sekund. Během trvání střílí Jinx rakety, které udělují 100% AD + 16/24/36% AP fyzického poškození a ignorují 50% armoru.

Wukong

  • Rework pasivní schopnosti: Na začátku souboje získá 40 armor a magic resist. Ty se snižují o 1 každou sekundu.
  • Základní armor a magic resist: 55 → 50

Mordekaiser

  • Bonus po použití schopnosti: 10% AP → 12% zvýšené poškození
  • Velikost magického štítu: 210/250/300 → 300/350/400

Bard

  • Poškození schopnosti: 100/150/240 → 110/165/255

Neeko

  • Léčení: 15% HP + 100 AP → 12% HP + 200 AP

Hwei

  • Prodleva před vyčarováním střely: 1,3 sekundy → 1 sekunda

Veigar

  • Poškození schopnosti: 240/330/475 → 215/300/425

Jednotky: Tier-4

Gwen

  • Poškození střihnutím: 40/60/180 → 45/70/210
  • Střihání trvá nyní vždy stejnou dobu.
  • Gwen nyní odskočí až tři políčka pryč na nejvzdálenější políčko, ze kterého stále může střihat svůj cíl.
  • Pokud cíl není v dosahu v době, kdy by měla Gwen začít střihat, skočí znovu, dokud svůj cíl nedostihne.

Varus

  • Rework schopnosti: Vystřelí výbuch do největšího shluku nepřátel, která udělí 500/500/1000% AD + 50/75/200% AP fyzického poškození do cíle i kolem něj.
  • Z výbuchu vyskočí několik ohnivých koulí, které udělí 40/40/80% původního poškození jako fyzické poškození do nepřátel v okolí tří políček.
  • Výbuch vystřelí dříve během animace použití.
  • Schopnost se zrychluje více s attack speedem.
  • Nyní upřednostňuje co nejvíce uděleného poškození před co nejvíce zasaženými nepřáteli.
  • Tříhvězdičkový Varus má dosah schopnosti o 1 políčko větší.

Olaf

  • Mana: 30/80 → 0/50
  • AD ratio skoku a útoku: 160% → 180%

Rakan

  • Mana: 60/140 → 40/120
  • Základní velikost štítu: 80/100/1000 → 180/200/1000

Jednotky: Tier-5

Smolder

  • Rework schopnost: Získá 50% attack speed na následující 4 útoky. Ty vypustí ohnivé koule, které udělují 185/190/888% AD + 25/40/888% AP fyzického poškození.
  • Vylepšení z traitu Dragon: Vylepší 6 namísto 4 útoků a uděluje s nimi o 30% více poškození.
  • Nyní může získat maximálně 1000 rychlosti pohybu ze všech zdrojů.

Xerath

  • Nyní uděluje poškození schopností jen pěti nejbližším nepřátelům.
  • Poškození schopnosti: 220/330/777 → 250/375/888

Milio

  • Mana: 40/120 → 0/90

Norra & Yuumi

  • Poškození schopnosti: 180/270/1000 → 190/285/2000
  • AD a AP, které přidává Yuumi: 6/9/200 → 3/5/200
  • Léčení Yuumi: 150/200/3000 → 150/225/3000

Předměty

Adaptive Help

  • Bonus v zadních řadách: 20 AP → 15 AP

Radiant Adaptive Help

  • Bonus v zadních řadách: 55 AP → 40 AP

Nashor's Tooth

  • AP: 25 → 10
  • Attack speed: 35% → 60%

Radiant Nashor's Tooth

  • AP: 55 → 30
  • Attack speed: 65% → 120%

Spear of Shojin

  • AD & AP: 20 → 15

Radiant Spear of Shojin

  • AD & AP: 50 → 35

Titan's Resolve

  • AP za stack: 1 → 2

Radiant Titan's Resolve

  • AP za stack: 2 → 3

Mogul's Mail

  • HP za stack: 7 → 5
  • Prodleva zlata: 6 → 9 sekund

Augmenty

(Nový) Arcana Conduit

  • Neobjeví se ve fázi 2-1.
  • Arcana jednotky udělují 10% bonusového poškození. Pokud začnou souboj se dvěma předměty, získají třetí z výběru doporučených.
  • Získáte Ahri a Hecarima.

(Nový) Draonic Mastery

  • Draci získají 10% HP a 18% attack speed. Poté, co draci zabijí 60 jednotek, získáte Smoldera.
  • Získáte Nomsy a Shyvanu.

(Rework) Flexible

  • Tier: Gold → Prismatic
  • Počet fází: 2 → pokaždé
  • HP týmu za emblem: 10 → 40
  • Už nebude přidávat dva stejné emblemy.

(Rework) Forsty Frontline

  • Nyní se jmenuje Winter is Coming
  • Frost trait dostane sněžného vlka, který lze umístit na bojiště. Má na sobě předmět Protector's Vow. Vlk získá 40% attack speed a 300 HP za každý stupeň traitu Frost.
  • Získáte Warwicka a Zileana.

(Nový) Pillar of Flame

  • Lze získat pouze ve fázi 3-2.
  • Získáte 2 Sheny.
  • Schopnost všeho nejsilnějšího Shena už nepřidává redukci poškození, ale namísto toho vyvolá ohnivý sloup, který uděluje poškození nepřátelům.

Called Shot

  • Zlato: 2 → 4

Combat Bandages I

  • Léčení: 150-375 → 130-325

Fine Vintage

  • Počet kol pro přeměnu předmětů: 4 → 3

Good for Something

  • Šance na zlato: 40% → 50%

Item Collector I

  • Základní HP: 20 → 10
  • HP za předmět: 5 → 2

Precise Planning

  • Zlato: 2 → 3

Restart Mission

  • Už nelze získat kopie stejných šampionů.

Rolling for Days

  • Rerolly: 9 → 11

A Golden Quest

  • Vyžadované zlato: 161,8 →196

Avange the Fallen

  • Získané staty: 20 → 30

Bee-st Friends

  • Velikost štítu: 25% → 10%

Big Gains

  • HP za stack: 10 → 20

Category Five

  • Bonusové poškození: 95% → 90%

Cauterize

  • Poškození za 3 uhlíky: 3 → 5

Clockwork Accelerator

  • Attack Speed: 9% → 10%

Combat Bandages II

  • Obnovené HP: 250-600 → 200-500

Defensive Arts

  • Odstraněno.

Fortune Favors the Bold

  • Odměna za 2-9 proher výrazně snížena.
  • Odměna za 10-12 proher lehce snížena.

Heroic Grab Bag

  • Zlato: 6 → 9

Item Collector II

  • Základní HP: 40 → 20
  • HP za předmět: 10 → 5

Little Buddies

  • Už nepočítá jednotky, co nejsou šampioni.

Potions 201

  • Získané AD a AP: 25% → 20%

Press the Attack

  • True Damage: 5% → 4%

Prizefighters

  • Získané komponenty: 1 → 2
  • Počet výher na komponent: 3 → 4

Sleight of Hands

  • Bonusové HP: 200 → 100

Trait Tracker

  • Získané emblemy: 5 → 6
  • Nelze získat během portálu Trainer Golems.

An Upgraded Adventure

  • Získané 1-cost jednotky: 4 → 2
  • Všechny druhy odměn sníženy.

Hard Commit

  • Hodnota získaného šampiona: Fáze + 1 → Fáze

What the Forge

  • Nyní navíc přidává kovadlinu s artefaktem okamžitě.

Horse Power (Lillia)

  • Bonusové poškození: 275% → 240%

Spider Queen (Elise)

  • Bonusové poškození: 130% → 90%
  • Trvání: 3 → 4 sekundy

Witchy Wallop (Poppy)

  • Poškození schopnosti: 85% → 75%

Zap Attack (Blitzcrank)

  • Poškození schopnosti: 90/125/205 → 80/120/180

Sweet Tooth a Sweet Tooth + (Nunu)

  • 2% poškození za 100 HP → 2% poškození za 150 HP

Charmy

(Nový) Barrier

  • 6 zlata
  • Fáze 5+
  • V příštím souboji získá váš tým 1000 štít, který postupně klesá během 5 sekund.

(Nový) Conjure Frying Pan

  • 15 zlata
  • Fáze 4+
  • Získáte zlatou pánvičku.

(Nový) Counterspell

  • 4 zlata
  • Fáze 4+
  • V příštím souboji zvýšíte manu všem nepřátelům (mana reave).

(Nový) Guild of Thieves

  • 8 zlata
  • Fáze 5+
  • Získáte na 1 kolo tři Thieves Gloves

(Nový) Infliction

  • 6 zlata
  • Fáze 5+
  • V příštím souboji aplikujte Chill, Burn, Shred a Sunder na nepřátele na 8 sekund.

(Nový) Meteor Storm

  • 5 zlata
  • Fáze 5+
  • Na začátku příštího souboje uberete čtyřem nepřátelům 30% maximálních HP jako magické poškození a aplikujte Burn.

(Nový) Paragon

  • 0 zlata
  • Fáze 4+
  • V příštím souboji je vaše fyzické poškození udělováno jako magické.

(Nový) Reaper

  • 4 zlata
  • Fáze 4+
  • Vaše jednotky dorážení nepřátele s méně než 200 HP.

(Nový) Summon Golem

  • 8 zlata
  • Fáze 5+
  • Na jedno kolo získáte velkého golema s defensivními předměty.

(Nový) Barrier

  • 6 zlata
  • Fáze 5+
  • V příštím souboji získá váš tým 1000 štít, který postupně klesá během 5 sekund.

(Nový) Tremors

  • 8 zlata
  • Fáze 5+
  • Každých 8 sekund omračte nepřátele na 1,25 sekundy.

(Rework) Desperate Plea

  • Sníží příchozí poškození do hráče o 80%

All Fives

  • Cena: 5 zlata → 8 zlata

Conjure Emblem

  • Získáte náhodný emblem, co nejde sestavit → Získáte náhodný emblem

Lightning Strike

  • True Damage je nyní jasně viditelné.

Salvager

  • Už nerozloží Tactician's Crown. Nově nerozloží ani Tactician's Shield a Cape.

Summon Dragon

  • Cena: 12 zlata → 10 zlata
  • HP draka: 4000 → 3200
  • AD draka: 315 → 270
Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama