i
Zdroj: Riot Games
TFT patch 14.18 přináší možnost vytvořit čtyřhvězdičkovou postavu
Do TFT míří opravdu vydatná aktualizace přinášející změnu herních mechanik, upravené schopnosti jednotek, nové augmenty, charmy a také unikátní zlatou pánvičku schopnou vytvářit emblemy s třídami.
Nový předmět - Golden Pan
Zlatá pánvička se stala novým komponentem v TFT. Funguje podobně jako Spatula - vytváří emblemy. Na rozdíl od spatuly ale vytváří emblemy z "Class" traitů
- Pánvička může spadnout ze zlatých a prismatických orbů., lze získat i na kolotoči
- 2 nové portály:
- Fyring Pan: každý hráč získá pánvičku.
- Let 'em Cook: každý hráč získá pánvičku a spatulu.
- Nová pravidla pro refoger:
- Použitím Reforgeru na emblem získáte jiný emblem.
- Použitím Reforgeru na spatulu získáte pánvičku
- Použitím Reforgeru na pánvičku získáte spatulu
- Použitím reforgeru na Tactician předmět získáte jiný Tactician předmět.
Recepty s Golden Pan
- Pan + Sword = Hunter Emblem
- Pan + Rod = Mage Emblem
- Pan + Bow = Multistriker Emblem
- Pan + Tear = Scholar Emblem
- Pan + Glove = Warrior Emblem
- Pan + Belt = Shapeshifter Emblem
- Pan + Cloak = Preserver Emblem
- Pan + Armor = Bastion Emblem
- Pan + Spatula = Tactician’s Cape Emblem
- Pan + Pan = Tactician’s Shield Emblem
Tactician's Shield
- Pan + Pan
- +1 velikost týmu
- 10% šance na získání 1 zlata, pokud nositel zemře.
Tactician's Cape
- Spatula + Pan
- +1 velikost týmu
- 10% šance na získání 1 zlata, pokud vyhrajete kolo.
Tactician's Crown
- Spatula + Spatula
- +1 velikost týmu
- Už nepřidává základní parametry.
- Nový efekt: 10% šance na získání zlata po 10 sekundách v souboji.
Systém
Item Remover
- Item Remover získáte z vždy z prvního orbu během PvE kola, pokud žádný Item Remover nemáte.
- Šance na získání Item Removeru běžným způsobem byla snížena.
Šance v obchodě
- Úroveň 8: 18/27/32/20/3% → 18/25/32/22/3%
Čtyřhvězdičkové jednotky
- Nyní lze získat čtyřhvězdičkové jednotky, pokud nasbíráte tři tříhvězdičkově kopie (celkem 27 kopií).
Armories
- Ochrana před miss-clickem: 1,5 sekundy → 0,8 sekundy
Tome of Traits
- Odstraněno ze hry.
Double Up
- Minimální čas před příchodem posil: 7 sekund → 11 sekund
- Poškození do hráčů:
- Stage 3: 6 → 5
- Stage 4: 8 → 7
Traity
Arana (Xerath)
- True Damage za každé tři charmy: 2/4/6/9% → 2/3/5/8%
Blaster
- Základní zvýšené poškození: 12/25/45% → 15/35/60%
- Zvýšené poškození po použití schopnosti 25/50/90% → 30/60/100%
Chrono
- Čas spuštění efektu: 16. sekunda → 14. sekunda
- Léčení nyní proběhne na začátku zastavení času, ne na konci.
- (6) trvání omráčení: 3 → 4 sekundy
- (6) bonusový attack speed: 80% → 40%
- (6) Bonusové AP: 45% → 80%
Eldrich
- (3) Mírně zvýšené základní statistky
- (5) Zvýšené statistiky ve fázi 4 a vyšších
- (7) Zvýšené statistiky ve fázi 4 a vyšších
Faerie
- Zlomové body: 2/4/6/9 → 3/5/7/9
- (3) 200 HP + koruna s 30% vyšším poškozením.
- (5) 400 HP + koruna s 45% vyšším poškozením + zbroj.
- (7) 600 HP + koruna s 55% vyšším poškozením + zbroj + další koruna.
- (9) 900 HP a z předmětů se stanou radiant verze.
Honeymancy
- Nyní vždy přidá jednotce 5 včel, po smrti přelétnou 2.
- (3) 7% uděleného poškození, 3% obdrženého poškození
- (5) 10% uděleného poškození, 5% obdrženého poškození
- (7) 15% uděleného poškození, 10% obdrženého poškození, včely střílí dvojnásobně rychle.
Hunter
- AD před zabitím: 15/45/80% → 15/40/70%
- AD po zabití: 30/70/120% → 35/70/110/%
- (6) přidává navíc 20% attack speed.
Mage
- Zlomové body: 3/5/7/9 → 3/5/7/10
- (10) 150% → 140% AP a maximální mana mágů se změní na 20.
Portal
- (10) interval efektu: 2 sekundy → 2,25 sekundy
- (10) poškození bomby: 1250 → 1000
Shapeshifter
- Maximální HP: 10/16/24/35% → 10/16/24/30%
- (8) Nyní navíc přidává regeneraci 3% HP za 2 sekundy.
Scholar
- (2) 3 many za útok → 3 many za útok + 10 AP
- (2) 6 many za útok → 5 many za útok + 15 AP
- (6) 12 many za útok → 10 many za útok + 20 AP + schopnosti nyní léčí spojence za 15% uděleného poškození.
Sugarcraft
- Základní AP/AD: 20/30/40 → 2030/35
- (6) HP pro tým: 150 → 50
Warrior
- Hranice HP pro dvojnásobné poškození: 60% → 70%
- Zvýšené poškození a omnivamp: 10/18/30% → 10/18/25%
- (6) nyní přidává také 20% durability.
Witchcraft
- (4) Rework: Nyní uděluje nepřátelům 4% maximálních HP za sekundu jako magické poškození.
- (8) Zvýšená efektivita všech prokletí: 40% → 50%
Jednotky: Tier-1
Ashe
- Mana 30/80 → 30/100
- Rework schopnosti: Do konce souboje střílí Ashe o šíp navíc do dalšího nepřítele poblíž. Šíp uděluje 30% AD + 5/8/12% AP fyzického poškození. Tento efekt se stackuje.
Nomsy
- Rework schopnosti: Vystřelí oheň, který udělí 400% AD + 40/60/100% AP fyzické poškození. 50% poškození, které překročí smrt jednotky bude udělené do dvou nejbližších cílů.
- Vylepšení s traitem Dragon: 555% AD + 40/60/100% AP. Poškození navíc bude uděleno do 4 cílů.
- Rychlost projektilu útoků: 1500 → 1900
Jayce
- Získaný Armor a Magic resist: 35 → 25
Jax
- Armor a magic resist ratio schopnosti: 40/60/90% → 40/55/70%
Warwick
- AD ratio schopnosti: 55/55/65% → 60/60/65%
Twitch
- Twitch nyní dokáže svou schopnost vystřelit do lepšího uhlu, aby zasáhl více cílů.
Jednotky: Tier-2
Ahri
- Rework schopnosti: Vystřelí orb do současného cíle, který udělí 200/300/460% AP magického poškození. Vystřelí také 3 ohýnky na nepřátele poblíž cíle, které udělí 12/1827% AP true damage. Po každém použití schopnosti získá do konce kola další ohýnek.
Cassiopeia
- Mana: 0/50 → 0/30
- Attack speed: 0,8 → 0,75
- Rework schopnosti: Vylepší nadcházející 3 útoky, které udělí 135/200/300% AP bonusového poškození.
- Čas použití schopnosti: 0,3 sekundy → okamžitě.
Akali
- AD ratio schopnosti: 250/250/265% → 260/260/260%
- AD ratio útoku: 135/135/150 → 140/140/140%
Kassadin
- Poškození bodnutím: 110/165/255 → 110/165/245
Kog'Maw
- AD ratio schopnosti: 280/280/290% → 280/280/280%
Shyvana
- Rework bonusu z traitu Dragon: Aura má dvojnásobný dosah a uděluje 30% více poškození.
- Armor a magic resist: 45 → 50
- Poškození aury: 50/75/110 → 60/90/135
- Už neuděluje poškození aurou ihned poté, co do ní nepřítel vstoupí.
Nilah
- AD ratio schopnosti: 360/360/380% → 360/360/360%
Syndra
- Primární poškození schopnosti: 215/325/500 → 220/330/495
- Druhotné poškození schopnosti: 105/155/240 → 110/165/245
Zilean
- Poškození schopnosti: 180/270/420% → 180/270/405%
- AoE poškození: 150/225/350% → 150/225/340%
Rumble
- Poškození schopnosti: 220/330/515 → 220/330/495
Tristana
- AD poškození schopnosti: 335/340/350% → 350/340/340%
- AP poškození schopnosti: 40/55/90 → 40/60/90
Jednotky: Tier-3
Ezreal
- Rework schopnosti: Vystřelí široký projektil na současný cíl. Ten udělí 370/370/375% AD fyzického poškození do zasažených nepřátel. Poškození se snižuje o 25% za každého zasaženého nepřítele. První zasažený nepřítel obdrží navíc 150/225/335% magického poškození. Pokud je nepřítel vedle Ezreala, Ezreal odskočí.
Hecarim
- Rework pasivní schopnosti: Po zabití současného cíle si vylepší příští základní útok o 120% AD + 80/120/195% AP fyzického poškození. Pokud je příští nepřítel mimo dosah, přiběhne k němu.
- AD ratio poškození Cleave: 145/145/155% → 140/140/145%
Jinx
- Rework schopnosti: Získá 125% attack speed, který se postupně snižuje během 4 sekund. Během trvání střílí Jinx rakety, které udělují 100% AD + 16/24/36% AP fyzického poškození a ignorují 50% armoru.
Wukong
- Rework pasivní schopnosti: Na začátku souboje získá 40 armor a magic resist. Ty se snižují o 1 každou sekundu.
- Základní armor a magic resist: 55 → 50
Mordekaiser
- Bonus po použití schopnosti: 10% AP → 12% zvýšené poškození
- Velikost magického štítu: 210/250/300 → 300/350/400
Bard
- Poškození schopnosti: 100/150/240 → 110/165/255
Neeko
- Léčení: 15% HP + 100 AP → 12% HP + 200 AP
Hwei
- Prodleva před vyčarováním střely: 1,3 sekundy → 1 sekunda
Veigar
- Poškození schopnosti: 240/330/475 → 215/300/425
Jednotky: Tier-4
Gwen
- Poškození střihnutím: 40/60/180 → 45/70/210
- Střihání trvá nyní vždy stejnou dobu.
- Gwen nyní odskočí až tři políčka pryč na nejvzdálenější políčko, ze kterého stále může střihat svůj cíl.
- Pokud cíl není v dosahu v době, kdy by měla Gwen začít střihat, skočí znovu, dokud svůj cíl nedostihne.
Varus
- Rework schopnosti: Vystřelí výbuch do největšího shluku nepřátel, která udělí 500/500/1000% AD + 50/75/200% AP fyzického poškození do cíle i kolem něj.
- Z výbuchu vyskočí několik ohnivých koulí, které udělí 40/40/80% původního poškození jako fyzické poškození do nepřátel v okolí tří políček.
- Výbuch vystřelí dříve během animace použití.
- Schopnost se zrychluje více s attack speedem.
- Nyní upřednostňuje co nejvíce uděleného poškození před co nejvíce zasaženými nepřáteli.
- Tříhvězdičkový Varus má dosah schopnosti o 1 políčko větší.
Olaf
- Mana: 30/80 → 0/50
- AD ratio skoku a útoku: 160% → 180%
Rakan
- Mana: 60/140 → 40/120
- Základní velikost štítu: 80/100/1000 → 180/200/1000
Jednotky: Tier-5
Smolder
- Rework schopnost: Získá 50% attack speed na následující 4 útoky. Ty vypustí ohnivé koule, které udělují 185/190/888% AD + 25/40/888% AP fyzického poškození.
- Vylepšení z traitu Dragon: Vylepší 6 namísto 4 útoků a uděluje s nimi o 30% více poškození.
- Nyní může získat maximálně 1000 rychlosti pohybu ze všech zdrojů.
Xerath
- Nyní uděluje poškození schopností jen pěti nejbližším nepřátelům.
- Poškození schopnosti: 220/330/777 → 250/375/888
Milio
- Mana: 40/120 → 0/90
Norra & Yuumi
- Poškození schopnosti: 180/270/1000 → 190/285/2000
- AD a AP, které přidává Yuumi: 6/9/200 → 3/5/200
- Léčení Yuumi: 150/200/3000 → 150/225/3000
Předměty
Adaptive Help
- Bonus v zadních řadách: 20 AP → 15 AP
Radiant Adaptive Help
- Bonus v zadních řadách: 55 AP → 40 AP
Nashor's Tooth
- AP: 25 → 10
- Attack speed: 35% → 60%
Radiant Nashor's Tooth
- AP: 55 → 30
- Attack speed: 65% → 120%
Spear of Shojin
- AD & AP: 20 → 15
Radiant Spear of Shojin
- AD & AP: 50 → 35
Titan's Resolve
- AP za stack: 1 → 2
Radiant Titan's Resolve
- AP za stack: 2 → 3
Mogul's Mail
- HP za stack: 7 → 5
- Prodleva zlata: 6 → 9 sekund
Augmenty
(Nový) Arcana Conduit
- Neobjeví se ve fázi 2-1.
- Arcana jednotky udělují 10% bonusového poškození. Pokud začnou souboj se dvěma předměty, získají třetí z výběru doporučených.
- Získáte Ahri a Hecarima.
(Nový) Draonic Mastery
- Draci získají 10% HP a 18% attack speed. Poté, co draci zabijí 60 jednotek, získáte Smoldera.
- Získáte Nomsy a Shyvanu.
(Rework) Flexible
- Tier: Gold → Prismatic
- Počet fází: 2 → pokaždé
- HP týmu za emblem: 10 → 40
- Už nebude přidávat dva stejné emblemy.
(Rework) Forsty Frontline
- Nyní se jmenuje Winter is Coming
- Frost trait dostane sněžného vlka, který lze umístit na bojiště. Má na sobě předmět Protector's Vow. Vlk získá 40% attack speed a 300 HP za každý stupeň traitu Frost.
- Získáte Warwicka a Zileana.
(Nový) Pillar of Flame
- Lze získat pouze ve fázi 3-2.
- Získáte 2 Sheny.
- Schopnost všeho nejsilnějšího Shena už nepřidává redukci poškození, ale namísto toho vyvolá ohnivý sloup, který uděluje poškození nepřátelům.
Called Shot
- Zlato: 2 → 4
Combat Bandages I
- Léčení: 150-375 → 130-325
Fine Vintage
- Počet kol pro přeměnu předmětů: 4 → 3
Good for Something
- Šance na zlato: 40% → 50%
Item Collector I
- Základní HP: 20 → 10
- HP za předmět: 5 → 2
Precise Planning
- Zlato: 2 → 3
Restart Mission
- Už nelze získat kopie stejných šampionů.
Rolling for Days
- Rerolly: 9 → 11
A Golden Quest
- Vyžadované zlato: 161,8 →196
Avange the Fallen
- Získané staty: 20 → 30
Bee-st Friends
- Velikost štítu: 25% → 10%
Big Gains
- HP za stack: 10 → 20
Category Five
- Bonusové poškození: 95% → 90%
Cauterize
- Poškození za 3 uhlíky: 3 → 5
Clockwork Accelerator
- Attack Speed: 9% → 10%
Combat Bandages II
- Obnovené HP: 250-600 → 200-500
Defensive Arts
- Odstraněno.
Fortune Favors the Bold
- Odměna za 2-9 proher výrazně snížena.
- Odměna za 10-12 proher lehce snížena.
Heroic Grab Bag
- Zlato: 6 → 9
Item Collector II
- Základní HP: 40 → 20
- HP za předmět: 10 → 5
Little Buddies
- Už nepočítá jednotky, co nejsou šampioni.
Potions 201
- Získané AD a AP: 25% → 20%
Press the Attack
- True Damage: 5% → 4%
Prizefighters
- Získané komponenty: 1 → 2
- Počet výher na komponent: 3 → 4
Sleight of Hands
- Bonusové HP: 200 → 100
Trait Tracker
- Získané emblemy: 5 → 6
- Nelze získat během portálu Trainer Golems.
An Upgraded Adventure
- Získané 1-cost jednotky: 4 → 2
- Všechny druhy odměn sníženy.
Hard Commit
- Hodnota získaného šampiona: Fáze + 1 → Fáze
What the Forge
- Nyní navíc přidává kovadlinu s artefaktem okamžitě.
Horse Power (Lillia)
- Bonusové poškození: 275% → 240%
Spider Queen (Elise)
- Bonusové poškození: 130% → 90%
- Trvání: 3 → 4 sekundy
Witchy Wallop (Poppy)
- Poškození schopnosti: 85% → 75%
Zap Attack (Blitzcrank)
- Poškození schopnosti: 90/125/205 → 80/120/180
Sweet Tooth a Sweet Tooth + (Nunu)
- 2% poškození za 100 HP → 2% poškození za 150 HP
Charmy
(Nový) Barrier
- 6 zlata
- Fáze 5+
- V příštím souboji získá váš tým 1000 štít, který postupně klesá během 5 sekund.
(Nový) Conjure Frying Pan
- 15 zlata
- Fáze 4+
- Získáte zlatou pánvičku.
(Nový) Counterspell
- 4 zlata
- Fáze 4+
- V příštím souboji zvýšíte manu všem nepřátelům (mana reave).
(Nový) Guild of Thieves
- 8 zlata
- Fáze 5+
- Získáte na 1 kolo tři Thieves Gloves
(Nový) Infliction
- 6 zlata
- Fáze 5+
- V příštím souboji aplikujte Chill, Burn, Shred a Sunder na nepřátele na 8 sekund.
(Nový) Meteor Storm
- 5 zlata
- Fáze 5+
- Na začátku příštího souboje uberete čtyřem nepřátelům 30% maximálních HP jako magické poškození a aplikujte Burn.
(Nový) Paragon
- 0 zlata
- Fáze 4+
- V příštím souboji je vaše fyzické poškození udělováno jako magické.
(Nový) Reaper
- 4 zlata
- Fáze 4+
- Vaše jednotky dorážení nepřátele s méně než 200 HP.
(Nový) Summon Golem
- 8 zlata
- Fáze 5+
- Na jedno kolo získáte velkého golema s defensivními předměty.
(Nový) Barrier
- 6 zlata
- Fáze 5+
- V příštím souboji získá váš tým 1000 štít, který postupně klesá během 5 sekund.
(Nový) Tremors
- 8 zlata
- Fáze 5+
- Každých 8 sekund omračte nepřátele na 1,25 sekundy.
(Rework) Desperate Plea
- Sníží příchozí poškození do hráče o 80%
All Fives
- Cena: 5 zlata → 8 zlata
Conjure Emblem
- Získáte náhodný emblem, co nejde sestavit → Získáte náhodný emblem
Lightning Strike
- True Damage je nyní jasně viditelné.
Salvager
- Už nerozloží Tactician's Crown. Nově nerozloží ani Tactician's Shield a Cape.
Summon Dragon
- Cena: 12 zlata → 10 zlata
- HP draka: 4000 → 3200
- AD draka: 315 → 270