TFT patch 14.15 - nový set Magic & Mayhem
i Zdroj: Riot Games
TFT novinky TeamFight Tactics Článek TFT patch 14.15 - nový set Magic & Mayhem

TFT patch 14.15 - nový set Magic & Mayhem

Giry

Giry

Po čtyřech měsících je tu konečně nový TFT set. Přišly ovšem také některé systémové změny.

Reklama

Nový set přináší zcela nové jednotky, traity a augmenty. Všechny je najdete podrobně popsané na webech třetích stran - za nás doporučujeme přehled na tactics.tools.

UI # UX

  • Při vybírání Champion Augmentu se ikona schopnosti šampiona aktualizuje.
  • Vizuální jasnost šampionů lze nyní upravit v nastavení.
  • Ve statistikách boje se nyní zobrazuje také poškození do štítů.

Charms

Náhodným setkáním je konec. Charms představují novou mechaniku tohoto setu.

  • Jedná se o efekty na jedno použití, které si můžete koupit z obchodu.
  • Můžete si koupit jen jeden Charm za kolo. Poté, co si jeden koupíte, už se vám v obchodě žádný nezobrazí.
  • Charms se neobjeví během PvE kol.
  • Charms se začnou objevovat ve fázi 2-1. Objeví se v každém druhém obchodě.
  • Od fáze 5-1 se Charms budou objevovat jen v každém třetím obchodě.
  • Síla Charms roste s fází hry a také s cenou.
  • Charms, které mají dopad na souboj, se musí koupit před soubojem, jinak se jejich efekt přenese až do následujícího kola.

Úrovně

Počet XP nutných na postup na úrvně 9 a 10: 80/80 → 76/76


Počet jednotek ve hře

  • Tier-1: 22 → 30
  • Tier-2: 20 → 25
  • Tier-3: 17 → 18
  • Tier-4: 10
  • Tier-5: 9

Mana

  • Získaná mana z jakéhokoli zdroje kromě obdrženého poškození se nyní přenáší do dalšího použití schopnosti.
    • Příklad: Pokud jednotka potřebuje už jen 5 many do použití schopnost, ale získá 15, po použití schopnosti začne s 10 many namísto 0.

PvE

Elder Dragon

  • HP: 12 000 → 10 000
  • Armor: 0 → 50
  • Magic resist: 0 → 50

Minioni

  • Magic resist: 0 → 10

Murk Wolves

  • HP velkého vlka: 1100 → 1300
  • HP malých vlků: 360 → 550
  • Armor: 25 → 15
  • Magic resist: 0 → 15

Razorbeaks

  • Armor: 1 → 25
  • Magi resist: 0 → 25

Rift Herald

  • Už neblokuje 20% poškození z útoků.
  • Armor: 50 → 100
  • Magic resist: 0 → 100

Sentinel - Golem

  • Sentinel má nové jméno - Golem.

Portály

Odstraněné portály:

  • Vendor Sentinels
  • Lethal Legends
  • Larger Legends

Nové a vracející se portály:

  • Treasure Golem: Začnete s Golemem, který má na sobě předmět Treasure Chest. Ve fázi 3-5 dostane Golem další Treasure Chest (v Hyper Rollu ve fázi 7-1).
  • Overachievers: Silné Charms se začnou objevovat dříve.
  • Castfest: Charms stojí 50% zlata.
  • Loaded Carousels: Jednotky na kolotoči drží o 1 předmět navíc.
  • Treasure Armory: Ve fázi 4-7 si vyberete 5 položek lootu (8-1 pro Hyper Roll).
  • Trainer Sentinels bylo přejmenováno na Trainer Golems.

Předměty

Warmog’s Armor

  • Bonusové hP: 8% → 12%
  • Warmog’s Pride (Radiant) Bonusové HP: 15% → 20%
  • Warmog’s Pride (Radiant) Léčení za sekundu: 1% → 1.5%

Diamond Hands

  • Odstraněny z Artefaktů.

Mogul’s Mail

  • Navrácen mezi Artefkaty.
  • [Nové] po dosažení na maximum stacků pokračujete v získávání 1 zlato za 6 sekund.
  • Maximum stacků: 40 ⇒ 35
  • HP za stack: 6 → 7
  • Zlato na maximálních stacích: 2 → 1

Needlessly Big Gem (Rework)

  • HP: 300 → 250
  • Už není unikátní.
  • Efekt: Váš tým uděluje 10% bonusového poškození. Každou sekundu, co je nositel předmětu naživu, uděluje váš tým další 1% bonuvého poškození až do maxima 25%.

Spite

  • Efekt: Na začátku souboje dostane nositel a spojenci vedle něj 20% AD a 20 AP. Až tato jednotka umře, omráčí všechny nepřátele v okolí dvou políček na 2 sekundy.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama