i
Zdroj: Riot Games
TFT patch 13.22 - závěrečný patch výrazně mění Invokery | Kapitola 2
Seznam kapitol
Závěrečný patch setu 9,5 je tady. Přináší "for fun" mechaniku a úpravy několika jednotek.
Jednotky Tier-1
Illaoi
- Mana: 40/80 → 30/70
- Poškození schopností: 220/330/500 ⇒ 250/375/560
Milio
- Mana: 20/70 → 0/60
- Poškození schopností do současného cíle: 190/285/425 → 220/330/500
Orianna
- Štít schopnosti: 225/250/325 → 200/225/275
- Poškození schopností: 260/390/585 → 290/435/650
Poppy
- Poškození schopností: 140/210/315 → 160/240/360
Jednotky Tier-2
Kassadin
- Poškození schopností: 135/200/300 → 160/240/360
Naafiri
- Attack speed: 0,75 → 0,8
- AD ratio schopnosti: 145/155/165% → 175/175/180%
Soraka
- AD: 55 → 66
- Léčení schopností: 150/170/200 → 140/160/180
- Poškození schopností: 115/165/260 → 120/180/280
Taliyah
- Poškození schopností: 200/300/450 → 220/330/495
Vi
- Mana: 0/80 → 20/70
- AD ratio schopnosti: 250% ⇒ 300%
Jednotky Tier-3
Darius
- AD: 65 → 70
- Mana : 30/90 → 20/80
Karma
- Mana: 0/50 → 0/45
Karma
- Poškození schopností: 180/270/440 → 200/300/470
Rek’Sai
- True damage ratio schopnosti: 190/195/200% → 240/240/250%
Jednotky Tier-4
Fiora
- Mana: 70/140 → 60/120
Silco
- Mana: 0/45 → 0/30
- Poškození schopností: 85/125/425 → 65/100/400
- Léčení schopností: 20/30/120 → 20/25/120
Jednotky Tier-5
Ahri
- Poškození vlnou: 230/350/1888 → 260/390/1999
Bel’Veth
- Schopnost tříhvězdičkové Bel'Veth nyní zaměří všechny nepřátele.
- Počet švihnutí schopnosti: 6/6/30 → 6/6/25
Heimerdinger
- Apex Turret
- Poškození rakete z Mechano Swarm: 50/120/120 → 50/200/200
- Bonusové poškození z Refractor Beam: 10/40/80% ⇒ 20/50/100%
- Refractor Beam nyní může udělit kritické poškození, pokud to umožnuje Heimerdingerova schopnost. Šance na kritický zásah je stejná jako Heimerdingerova.
Ryze (Bilgewater)
- Mana: 30/90 → 0/75
- Šance na loot: 5/7,5/100% → 5/10/100%
- Šance na zlato: 10/15/100% → 10/20/100%
- Přepočet velikosti podle zlata: 1% → 2%
Ryze (Noxus)
- Mana: 70/120 → 40/100
- Počet střel: 4/5/12 → 5/5/15
Ryze (Piltover)
- Mana: 30/90 → 15/75
- Sdílené poškození: 15/30/500% → 30/30/500%
- Trvání oblasti: 3/4/8 sekund → 5/5/10 sekund
Ryze (Shurima)
- Mana: 90/150 → 60/120
- Šance na zlato: 20/35/100% → 35/50/100%
- Šance na předmět: 2/5/30% → 5/10/50%
Ryze (Bandle City)
- Mana: 30/75 → 30/65
Ryze (Demacia)
- Mana: 50/110 → 50/100
Ryze (Freljord)
- Mana: 30/65 → 15/60
Ryze (Ionia)
- Mana: 50/125 → 30/100
Ryze (Ixtal)
- Mana: 60/120 → 30/100
Ryze (Shadow Isles)
- Mana: 40/80 → 30/70
Ryze (Targon)
- Mana: 30/100 → 30/90
Ryze (Zaun)
- Mana: 40/100 → 30/90